2020-11-17, 21:37
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halalslaktat
Vilken tid kommer pensionen, är det vid tolvslaget?
På torsdag tror jag
2020-11-17, 21:39
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
var e det som du jobbar som har så segt? själv e jag på cw har gjort ca 750 mess i dag på 6h, hur mycket som helst här.
Jävlar vilka snabba fingrar 🤗
2020-11-17, 21:54
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Jävlar vilka snabba fingrar 🤗

jo jo mkt snabb jag lovar haha, skriver som en kratta ingen bryr sig 75 tecken smack kaboom! para para, minst 5000 mess i veckan man lever loppan

btw.. ngn som kör hos vdesk / nexxie?? koll på lönen?
Senast redigerad av --2-- 2020-11-17 kl. 22:08.
2020-11-17, 22:12
Medlem
Citat:
var e det som du jobbar som har så segt? själv e jag på cw har gjort ca 750 mess i dag på 6h, hur mycket som helst här.
Daaamn son! Det är verkligen inte dåligt. Jag sitter på JH just nu men funderar på att se över mina alternativ. Vet att det skrivits om CW tidigare, men har inte riktigt koll på vad det är för sida? Svenska? Kör de på Chattcentralen också?
Funderar även på att testa Texkings, hur gillar ni det?
OBS behöver inte svar av typen "läs tråden", jag har koll, har läst mycket och jobbat ett tag, så söker mest tips "kollegor emellan", fördelar/nackdelar. Största nackdelen är väl lägre lön största fördelen inga jobbiga coacher/logga? Men hur brukar kön vara till exempel?

edit: Är CW Cloudworkers? Det låter ju fan rätt nice.
Senast redigerad av thetrashcanman 2020-11-17 kl. 22:18.
2020-11-17, 22:22
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thetrashcanman
Daaamn son! Det är verkligen inte dåligt. Jag sitter på JH just nu men funderar på att se över mina alternativ. Vet att det skrivits om CW tidigare, men har inte riktigt koll på vad det är för sida? Svenska? Kör de på Chattcentralen också?
Funderar även på att testa Texkings, hur gillar ni det?
OBS behöver inte svar av typen "läs tråden", jag har koll, har läst mycket och jobbat ett tag, så söker mest tips "kollegor emellan", fördelar/nackdelar. Största nackdelen är väl lägre lön största fördelen inga jobbiga coacher/logga? Men hur brukar kön vara till exempel?

bror jag ska hjälpa dig, gammal räv koll på läget

jobba hemifrån jh / texkings tk / operating4u / netaporter / ngra till
alla samma! kör med chattcentralen bara olika lön regler coacher!
jh 0,10-0,2 eur
texkings 0,15 rakt av
andra mindre tror jag?
samma meddelanden, samma kö, jh texkings, ingen idé byta mellan bara olika lön andra coacher.

cw -> cloudworkers -> http://www.cloudworkers.company/se
0,12 men fett med kö, eget system, ingen klagar, 75 tecken = massa para
2020-11-17, 22:27
Medlem
Citat:
bror jag ska hjälpa dig, gammal räv koll på läget

jobba hemifrån jh / texkings tk / operating4u / netaporter / ngra till
alla samma! kör med chattcentralen bara olika lön regler coacher!
jh 0,10-0,2 eur
texkings 0,15 rakt av
andra mindre tror jag?
samma meddelanden, samma kö, jh texkings, ingen idé byta mellan bara olika lön andra coacher.

cw -> cloudworkers -> http://www.cloudworkers.company/se
0,12 men fett med kö, eget system, ingen klagar, 75 tecken = massa para
TACK bror det var precis vad jag sökte! 0,12 är ju lågt men med 75 tecken borde det fan löna sig. Ger CW en chans!
2020-11-17, 23:26
Medlem
Citat:
TACK bror det var precis vad jag sökte! 0,12 är ju lågt men med 75 tecken borde det fan löna sig. Ger CW en chans!

Me too söker dit nu!
2020-11-17, 23:43
Medlem
Citat:

No, big mistake!! Det tar lika lång tid att skriva 150 tecken som 75 tecken. Det säger ju för fan sig självt. Feedback gör väl inte något? Ni tål väl kritik. Ni blir inte avstängda ens för stora misstag på JH. Är 75k meddelanden på kö. Bye.
2020-11-17, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
No, big mistake!! Det tar lika lång tid att skriva 150 tecken som 75 tecken. Det säger ju för fan sig självt. Feedback gör väl inte något? Ni tål väl kritik. Ni blir inte avstängda ens för stora misstag på JH. Är 75k meddelanden på kö. Bye.
Nej jag skiter i feedbacken, oftast är den ju bara helt cp ändå. Jag snittar 180 tecken och får ändå skit om ett meddelande är lite för kort (och då har det varit till en gubbe som typ svarar ja/nej, ni kan sorten).
Men som det är nu så blir det ju inga meddelanden skickade när det inte är någon kö. Men det är mest jag som är stressad. Om det löser sig så stannar jag nog på JH ett tag till.
2020-11-18, 00:31
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Sluta skoja nu har du skrivit 7500 meddelanden på 2 dagar? Jag vill gå kurs hos dig. Hade varit lycklig för hälften av det på en vecka🤗
2020-11-18, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Sluta skoja nu har du skrivit 7500 meddelanden på 2 dagar? Jag vill gå kurs hos dig. Hade varit lycklig för hälften av det på en vecka🤗

Skämtar ju såklart. Ligger oftast mellan 4-5k meddelanden i veckan. Under de senaste 2-3 veckorna har det dock varit jävligt snålt med deg ute. Så endast 3k i veckan.
2020-11-18, 06:55
Medlem
Fk texkings ni tömde kön JH är nice kö fortsätt rekrytera dit era fucking bananer haha vi sitter på toppen o smakar på försatsen naknemo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in