Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Jeg forstår. Det du skrev at du tenker, høres logisk ut. Jeg har ikke erfaring med valper.
Valpen hadde gjort fra seg i 2. etasje, ifølge det som står i sitatet under. Valpen ble funnet innestengt i en av stuene i 1. etasje. Men jeg vet ikke hvilken av stuene det var. Trappen fra 2. til 1. etasje ender i en av stuene i 1. etasje. Noen skrev her i diskusjonen at det er en tv-stue og en dagligstue i 1. etasje, i tillegg til kjøkkenstuen.
Hun sto opp kl 7. Hun må ha gjort på noe. Kanskje en liten tur ut? Vaplen var altså oppe med henne og gjorde fra seg. Kan tyde på skrekkslagen. Hun ble angrepet oppe. Det må ha skjedd før valpen ble stengt inne. Hvor mye stress var det da? Ville kunne forstyrret GM mye. Eller tok en hånd om valpen og den andre angrep AE.
Sandalene ble funnet i et annet rom enn bad gang. Sikkert nede ved trappen. Falt av i stupet hennes. Ingen vits i å sende sandalene ned om hun hadde tatt de av oppe.
Jeg har trodd at en gikk opp stigen og laget lyd for å få henne opp. Sikrest å få henne unna vinduene nede. Men haken er å vite at en kommer seg inn. Der tenker jeg inside hjelp. Fra TH. De satser ikke stort og så blir stående på en altan. Men om de gikk inn nede, hvordan kom de seg opp ? En fremmed som truet seg opp? Hun kunne bare løpt ut døren. En som snek seg opp? Det er ikke enkelt for det er flere rom før trappen opp. Jeg skjønner ikke annet enn at det var noen inne som låste opp altandøren.
Noen få kunne kommet seg opp uten å vekke mistanke. Nær venninne og barna