Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Jeg beklager at jeg misforsto det som du skrev. Da ser det ut til at vi er enige i at hvis hun brukte å bære mobilen på seg, så finnes det naturlige årsaker til at hun noen ganger ikke besvarte anrop og at hun ringte tilbake.
Egentlig mener jeg at hun kan ha hatt et avslappet forhold til mobilen som de fleste i den alderen er. Den ligger en plass, en hører den. Kan sjekke om en har vært i hagen eller noe, og om det er meldinger. Jeg ser det ikke som mer problematisk enn det. De gir ringelyd og meldingslyd. Venter en på en telefon så tar en den med seg. Det gjorde hun denne dagen. Unge har et annet forhold, er mye mer på. Men politiet har jo kunnet lese hvordan hun gjorde det.
Styrken den dagen tolker jeg som inne. Hun har tenkt å være noenlunde nær mobilen inne. Men det skjer noe ganske raskt. Oppe. Noe kan ha fått henne opp, lyd? Eller så var hun oppe.
Hunden ble stengt inne nede. Pleier valper å dilte i bena? Eller sover de selv om matmor romsterer i etasjene. Det høres sannsynlig ut at hunden har sett mye tenker jeg, men valp er litt ukjent for meg. Så ille og irriterende at den ikke kunne peke ut vedkommende. Så lett det kunne vært