2020-11-17, 17:31
Medlem
Fy fan vilket jävla as. Häng ut och sprid så att han inte kommer i närheten av ett stall igen. Travsporten behöver inte sån här skit.
Citera
2020-11-17, 17:45
Medlem
Han vann V75 i april och nu detta. Han är tills vidare avstängd till 30/6 men han är körd, ingen vill ha med honom att göra. Byta namn och världsdel? Hans pappa är travtränare, inte kul för honom heller.
Suicidal ångest.
Citera
2020-11-17, 17:54
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Jag vill veta etniciteten på utpressarna.
Har du nån gissning?
Viking, typ. Finns bild i förundersökningen.
Citera
2020-11-17, 17:56
Medlem
versalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Många inom den branschen som ägnar sig åt sådant här.

Jasså?
Sitter du på sådan information borde du gå vidare med det eller lägga ner skitsnacket.
Citera
2020-11-17, 17:57
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot

Bild på utpressarna?
Citera
2020-11-17, 17:57
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Den ena ser ut som en viking korrekt. Men den andra jeppen... med ett knepigt mellan namn.
Citera
2020-11-17, 17:59
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Bild på utpressarna?
Ja, men inga namn om jag läste rätt. Eller jag såg en bild på en man. Han var viking. Det enda som saknades var vikingaskpeppet typ.
Citera
2020-11-17, 18:00
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Bild på utpressarna?
Finns en bild i Fup. På den ena. Namnen på bägge finns i Fup.......
Citera
2020-11-17, 18:13
Medlem
Avengerssons avatar
Skulle egentligen tagit min Whiskeypinne för en stund sedan men fastnade i FUP och tittade sedan på några intervjuer med Joakim Granlund. Läskigt som fan!

Har själv en stor hästgård inte långt från mig, men där rör sig mest tjejer...börjar ana nu vad som händer i stallet om kvällarna. Brukar ta en joggingrunda åt det hållet, men vete fan om jag nu ska vika av åt annat håll. Man kanske blir översprungen av en hingst som rymmer från båset med stådasen hängande...helvete!

Nåväl, dessa tre herrar lär väl vara rätt körda ett bra tag, Eriksson David Anders Emil, Forsmark Daniel Sunjeewa och såklart lille Joakim Granlund (som troligtvis drömmer mardrömmar om hunden varje natt)...

Ja jösses Amalia, detta gjorde att jag blev sugen på hela TVÅ Whiskeypinnar. Det ska bli gott det!
Tada
Citera
2020-11-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skojabara
Problemet är att våld mot hästar tas det ganska lätt på det sopas under mattan..i varjefall förr när jag var inblandad i travet..
Läder och piskor. Hästsport grundas på våld mot hästar. Trycka in en järnpinne i munnen på hästen och dra i den, sätta sig på hästen och sparka den i magen. Det är i alla fall förbjudet att sätta knivar på hälarna när man gör det nuförtiden, det går framåt. Tror någon hästarna ber om detta?

Ur hästens perspektiv undrar jag om sex är värre. En man har ju en penis som en häst knappt lär märka. Man tycker zoofiler borde få lite mindervärdeskomplex av att konkurrera med en hingst...
Citera
2020-11-17, 18:31
Medlem
SuperVitings avatar
Vem är nissen på bilden från övervakningskameran? Är det ”norrlänningen”?

https://www.docdroid.net/ww0Z8MG/var...-7-pdf#page=18
Citera
2020-11-17, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Lite märkligt ändå att han fortfarande tävlar för fullt. Har inte ryktet nått branschen ännu eller accepterar man det bara?
Han är avstängd 20201118 t.o.m. 20210630
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in