Citat:
Ursprungligen postat av
Nostradumbass
Du. Jag tycker vi gör såhär. Min samlade bedömning av dina inlägg i den här tråden är att du är en av det största skitpostarna här. Så jag tycker vi väntar och ser vem som får rätt. Jag är helt oberoende av vad du postar för skit i den här tråden helt övertygad av att Trump kommer säkra sin andra mandatperiod och att djupa statens mutkolv Biden inte kommer in i vita huset.
Styrkeförhållanden har ändrats.
Det spelar ingen roll vad vi postar eller vad de postar, i sinom tid kommer vi få svaret. Jag tror som du att Trump sitter som president i 22 januari.
Citat:
Ursprungligen postat av
Divination
Hoppla. Det händer saker. Även om gripandet av denne valfuskande demokratfilur inte på något sätt är avgörande så är det en viktig symbol. Allmänheten får härigenom demokraternas valfuskande gnuggat i ansiktet på ett ytterst påtagligt sätt. Sånt här tränger in i folks medvetande.
Det är ju så klart demokrater men framför allt Deep State som står bakom det riggade valet. Man ska dock inte glömma bort de korrupta politiker som står bakom Deep State eller de korrupta domarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheOldOneKnows
Ja exakt... de vet att de kommer bli beslagtagna snart och nerstängda av regeringen... Men även om de lyckas sälja så kommer alla som jobbar där att vara skyldiga och låsas in för högförräderi mot nationen. Kan bli långt straff eller döden i vissa stater.
Tror du verkligen det? Jag kan föreställa mig nyckelpersoner som får långa fängelsestraff men det går ju inte att låsa in alla som jobbar där. Det var ju en tidning i UK som fick lägga ner när de hade avslöjat privata SMS eller vad det nu handlade om. Vem vet, kanske kommer flera av MSM få stänga. Det hade ju varit fint om man hade kunnat reglera marknaden så inte fem familjer kontrollerar 95% av allt nyhetsflöde.
Citat:
Ursprungligen postat av
shakta
Det jag oroar mig för är om Bidén lyckas bli president så kommer huset förbli blått och senaten kommer falla till blått 2022 genom fusk. Sen kommer det inte finnas någon återvändo.
Allt måste fixas detta val, annars är det helkört för den riktiga Demokratin och USA som land, och även andra länder.
Man kommer förmodligen införa kraftig censur a la Kina. (Twitter, YT, FB mainstream media) har redan bevisat möjligheten och utövar det redan, och är på god väg till totalitär censur som man smyger in. Riktigt allvarliga saker och många, även i min vänskapskrets verkar vara förda bakom ljuset.
Visst det här kanske är min syn på saken, skillnaden är att jag vet och har sett hur censuren har införts, det räcker att öppna Aftonslaskan eller någon annan mainstream tidning, både i Sverige eller utlandet och jämföra det med riktiga uttalande så ser man hur vridet allt är.
Folk var livrädda att Trump skulle starta krig och avfyra kärnvapen.. Det man egentligen var rädd för var att sanningen skulle komma fram och att han skulle skrida sin ord till verket genom att rensa upp träsket, vilket han uppenbart är på god väg att göra nu.
Trump är väl den förste presidenten på länge (någonsin?) som inte startat krig. Inte ett ord om det i MSM. Han är den republikan på 60-70 år som har högst stöd bland minoriteter och det som sittande president. Inte ett ord om det i MSM. Inte ett ord om de olika sätten som det röstfuskats på vad avser deminion i MSM. När MSM utropar Biden till president så har de redan förbrukat allt förtroendekapital.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
När alla stämningar har krossats och det tydligt framgår att Trump mestadels har använt "slappsuits" i syfte att försöka störa ut/sabotera det demokratiska systemet, så finns det en viss risk för att han kan komma att åtalas för högförräderi.
Högförräderi för att utreda valfusk. Valfusk som dessutom är dokumenterat på mängder av håll med tusentals vittnesmål under ed, bara det en lögn som kan ge 5 års fängelse. Har du någon länk att dra ur hatten på högförräderi din tomte. Varför slapp Al Gore att åtalas för högförräderi? Varför slapp FBI/Clinton etc åtalas för högförräderi i russian-hoax?
Citat:
Ursprungligen postat av
Grumpyoldfart
Gör dom det så åker dom dit för medverkan i valfusk som jag tolkat det, Trump har gillrat en fälla här som håller på att slå igen, hur dom än bär sig åt så är det kört! Tycka vad man vill om Trumpen, men dum i huvudet är han sannerligen inte!
"I told em'. I told em' but they wouldn't listen."
Donald J Trump
Så är det nog. Kontrollräknar de rösterna fel så åker de dit när de tunga bevisen rullas fram, räknar de rätt vinner Trump. Något sådant?