2020-11-19, 11:38
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Det kan man diskutera. De två republikanerna var vita. De ville inte bekräfta resultatet från Detroit. Där är 80% svarta. De ville inte bekräfta resultaten pga av vissa avvikande uppgifter. Liknande avvikande uppgifter har godkänts tidigare. Dessa två vita republikaner har godkänt avvikelser i andra områden med övervägande vit befolkning.

Min tolkning är att dessa två republikaner agerar efter sin politiska agenda. Detta behöver inte stå emot fakta som pekar på rasism.
Jag kan inte uttala mig om det
fetmarkerade avsnittet, men det är trots allt lätt att dra in rasism i det hela när demografiska faktorer kan tyckas spela in. Min uppfattning är att demografin är oväsentlig i sammanhanget. Detroit är emellertid den överlägset största staden i Michigan, varför det på sitt sätt vore naturligt fler oegentligheter där än i övriga counties. Valresultatet från staden är dessutom viktigt för utgången i delstaten som helhet.
2020-11-19, 11:39
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Ja jag har rökt lite så jag kanske fultolkar på det här med servrarna. Att militären skulle ha varit där är väl ärligt talat inte så troligt. Och om det sägs att det är så att 40 000 personer är inblandade så låter det lite väl ooootroooligt..

Nej det räcker inte med 40000, jag tror man måste räkna med en organisation på flera miljoner fuskare. I och med att det finns många miljoner bevis för fusk så är organisationen otrolig stor. Serbien och Tyskland och Venezuela, detta kan vara en global konspiration för att få bort DJT.

Mike Pence
2020-11-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Nej det räcker inte med 40000, jag tror man måste räkna med en organisation på flera miljoner fuskare. I och med att det finns många miljoner bevis för fusk så är organisationen otrolig stor. Serbien och Tyskland och Venezuela, detta kan vara en global konspiration för att få bort DJT.

Mike Pence

Ja en halv miljon är det säkert. Kanske ändå inte mer än så. Det demokratiska partiet är ju stort. Och så alla Rinos på det. Det kan bli uppåt 400 000 i alla fall. För man får räkna med militären och de som tystat media kring Frankfurtfrågan.

De lastbilar som körts omkring kring valstugorna med balar med last, ljuger de om att det skulle vara mat till de som räknar röster. Det faller ju på sin egen orimlighet. De menar att det skulle vara pizza eller så men det är det väl knappast någon som går på. De har ju sovit någonstans och ätit där också. De röster som har burits in är miljoner sammanlagt. De har tryckt upp dem någonstans och vattenstämpeln är inte där så det är uppe i rätten snart skulle jag tro. Poof
2020-11-19, 11:45
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Nej, inte rådatan. Din källa. Den som länkar till NYT.
Ehhh… Rådatan är källan. Länkar dit hittar du lite varstans. Överspelat hur som helst, iom att rådatan uppenbarligen inte är officiell valdata utan något som knappas in för att förse media med valresultat.
2020-11-19, 11:45
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Men varför har Trump team tagit 28 menlösa fall till domstol utan att ens mena att det finns vorter fraud?

Om 60 valobservatörer säger att de inte fick observera rösträkningen, vad tyder det på för dig? Säg inte att andra valobservatörer fick obsevera på annat håll i andra stater. Säg heller inte ordet "debunked".
2020-11-19, 11:46
Bannlyst
Citat:
Trump hade förstås räknat ut att han skulle försöka få ogiltighetsförklara och hindra räkningen av dessa röster, så att de som röstade på honom skulle vara de röster som räknades.
Står du fortfarande på ruta 1 och stampar?

Det verkar ju snarare vara så att hela träsket har aktiverats så det fuskat både stort och smått.
Och täckmanteln för fusket är just poströster.
Och täckmantel för att uppmuntra poströster är corona, (som man släppte ut med hjälp av kina)

Det är väl bra att alla lagliga röster räknas tycker du inte det?
2020-11-19, 11:47
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Frågan är var detta kommer ifrån. Är detta rådata som kommer ifrån PA själv? Sitter NYT och knappar in json själva?
Ej användbar data hur som helst, då antalet röster hoppar fram och tillbaka. Troligen inknappad.
2020-11-19, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Om 60 valobservatörer säger att de inte fick observera rösträkningen, vad tyder det på för dig? Säg inte att andra valobservatörer fick obsevera på annat håll i andra stater. Säg heller inte ordet "debunked".

De försökte bortförklara det med att det inte fanns något i delstatens lagar som menade att man har rätt att stå riktigt nära. Tror du på det eller?
2020-11-19, 11:48
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpyoldfart
Vad är storyn bakom siffran 6 i tredje decimal som flyttar sig från Trump till Biden samtidigt? Markerat med *
Datan är inte användbar. Se min inläggshistorik.
2020-11-19, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
Står du fortfarande på ruta 1 och stampar?

Det verkar ju snarare vara så att hela träsket har aktiverats så det fuskat både stort och smått.
Och täckmanteln för fusket är just poströster.
Och täckmantel för att uppmuntra poströster är corona, (som man släppte ut med hjälp av kina)

Det är väl bra att alla lagliga röster räknas tycker du inte det?

Det är ju det jag säger. Det är minst 500 000 personer som har samverkat kring det här. Pelosi är en gammal räv. Och hon äger väl det där Domoniom också. Och från det hållet så piskas ju stämningen om kring covid. Tror de har dödat 250 000 hittills. Men poströsterna har ju en vattenstämpel. Vattenstämpeln kommer att avslöja fusket.
Medlem
Citat:
Men du får gärna svara på min fråga. Varför tar inte Trump team och lämnar in några riktiga bevis. Varför bara "bevis". Är det för att det kommer att smälla senare i dag eller i morgon?

Du får också gärna svara på något som relaterar till inlägget jag gjorde.
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Inte alls konstigt, han är hatad av fler än dom som gillar honom. Det var lite därför han förlorade med Historiska marginaler för en sittande president.

Återstår att se efter alla riktiga röster är räknade

Annars fick han mest röster som en sittande president någonsin fått. Långt över 10 miljoner fler än Obama som exempel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in