2020-11-17, 14:41
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahou
Expressen skriver att JG godkänt ett strafföreläggande för brott mot djurskyddslagen och ska betala dagsböter för detta.

Permanent djurförbud ska han väl också ha!?
Citera
2020-11-17, 14:42
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Nej. Han benämns som BO/målsägande i denna tråd. Han ska däremot vara medverkande i det material som utpressningen gäller.

MGM är personerna som försökt tillskansa sig pengar från honom.

Hänger inte med. Är denna joc*e en som idkat övergrepp på hästar och hundar? Isåfall är han en GM i mina ögon.
Citera
2020-11-17, 14:45
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Hänger inte med. Är denna joc*e en som idkat övergrepp på hästar och hundar? Isåfall är han en GM i mina ögon.

Det ena utesluter inte det andra. BO i frågan om utpressning och GM i frågan om brott mot djurskyddslagen, oavsett vad den exakta rubriceringen blev.
Citera
2020-11-17, 14:46
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:

När det gäller utpressningen så är han BO vilket är trådens topic fast jag håller med, det är svårt att se honom som ett offer.
Citera
2020-11-17, 14:47
Medlem
Citat:

Är väl bara att läsa fuppen från utpressningsfallet.

Han har fått ett lindrigt straff för sitt djursexande.

Filmerna är väl förbjudna?
Citera
2020-11-17, 14:51
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Du får läsa. Tråden är i ABK och gäller försök till grov utpressning. Gällande denna utpressning är JG målsägande.

Samtidigt har JG erkänt övergrepp mot djur och godtagit strafföreläggande. I sådan mån är han GM.
Citera
2020-11-17, 14:54
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:

Det är två olika fall. Men båda rör ändå JG:s förehavanden.

JG har sysslat med grov djursex vilket han åtalas för i ett eget mål där han alltså är GM. FUPen som tillhör det brottet har vi inte sett än.

FUPen här gäller åtalet mot dom som har utpressat JG för att knipa om att han är djursexare.

Han är alltså GM i ett mål och dom andra är GM i ett annat.
Citera
2020-11-17, 15:05
Medlem
Majornapacks avatar
Citat:
Nej. Han benämns som BO/målsägande i denna tråd. Han ska däremot vara medverkande i det material som utpressningen gäller.

MGM är personerna som försökt tillskansa sig pengar från honom.

I mina ögon så är det endast djuren som är BO, resten är GM. Synd bara att inte djuren kan göra sig hörda.
Citera
2020-11-17, 15:07
Medlem
Utpressningen kommer lite i skuggan känns det som.

Travkillens erkända djursexfilmningar tar över.

Han känns som en ”comming man” inom travsporten. Har jobbat under de allra största.

Hur tror ni det påverkar hans framtida karriär?
Citera
2020-11-17, 15:09
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Äppelkäck
Det är två olika fall. Men båda rör ändå JG:s förehavanden.

JG har sysslat med grov djursex vilket han åtalas för i ett eget mål där han alltså är GM. FUPen som tillhör det brottet har vi inte sett än.

FUPen här gäller åtalet mot dom som har utpressat JG för att knipa om att han är djursexare.

Han är alltså GM i ett mål och dom andra är GM i ett annat.

Bra sammanställning för de som inte bemödar sig med att läsa tråden. Har själv läst hela eländet inkl Fup. Har varit delägare i ett antal trav hästar. Blir förbannad ledsen o bedrövad ju mer jag läser.
Senast redigerad av Jagersro 2020-11-17 kl. 15:13.
Citera
2020-11-17, 15:14
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Att män söker sig till hästbranchen för att få lära unga tonårstjejer att "rida" är väl inget nytt men det här var riktigt sjukt alltså.

Karln vill få det att framstå som att kvinnan hade förmått honom att göra detta.
Du kan inte "förmå" nån att sätta på hundar och suga hästdasar.
Antingen så gillar man det eller så gör man det inte. Jag vet faktiskt inte vad som kan vara värst. Att åka dit för pedofilbrott eller detta?
Karln är rökt i alla fall.

Ja för fan. Går inte att bli tvingad till det. Han är ju nästan 30 år fyllda! Rökt kan man säga minst sagt. Nu verkar han ju redan blivit dömd rättsligt men några mer tillstånd för att verka inom trav lär det inte bli. För själva biten tidelag var det ju faktiskt lagligt förr men här har han alltså sparkat på hästarna också.
Citera
2020-11-17, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Usch, äcklas av djurplågare..
Seriöst tänder på att ha sex med hästar..

Något måste ju vara totalt fel i skallen..

https://www.youtube.com/watch?v=Mknlkkigo0U
https://www.youtube.com/watch?v=pV26JXx8Y8U
https://www.youtube.com/watch?v=rT99rCJUxMg

Travsporten i Sverige är relativt liten, vem han är sprids som en löpeld snacka om att förstöra sitt liv.
Vem kan ens se honom i ögonen och vet att han sexuellt utnyttjat hästar.. Hör ni hur sjukt det låter?

Ser man på filmerna framgår det tydligt att han undviker ögonkontakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in