2020-11-17, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
J*oakim G*ranlund heter han alltså.
Usch, äcklas av djurplågare..
Seriöst tänder på att ha sex med hästar..

Något måste ju vara totalt fel i skallen..

https://www.youtube.com/watch?v=Mknlkkigo0U
https://www.youtube.com/watch?v=pV26JXx8Y8U
https://www.youtube.com/watch?v=rT99rCJUxMg

Travsporten i Sverige är relativt liten, vem han är sprids som en löpeld snacka om att förstöra sitt liv.
Vem kan ens se honom i ögonen och vet att han sexuellt utnyttjat hästar.. Hör ni hur sjukt det låter?
Citera
2020-11-17, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Äppelkäck
Han kommer nog igen. Det gjorde ju t.ex. ”Snorre” Sju**esso* och han peddo-Claes Nånting. Men ryktet lever förstås vidare. Och vidare.

*= n
Njae, detta är sju resor värre! Jörgen va idiotiskt dum mot tjejer och Claes satte på underårig stalltjej, vilket väl inte är helt ovanligt inom hästeriet.
Detta däremot är vidrigt och jag tror också han är körd. Ska bli intressant att se om han dyker upp i startlistorna.

Både tränare och ägare vill nog inte vara särskilt nära denna typ.
Citera
2020-11-17, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Ja, bisexuell. Han nämner det själv i förhöret. Han hade något slags förhållande med en snubbe han bodde tillsammans med tydligen.

Är det någon inom travvärlden han har haft ett förhållande med? Ser vilka han jobbat hos, och en är en som jag själv hade ett kort förhållande med för si så där 25 år sedan, när jag var ung tjej och fortfarande gick i gymnasiet. Det var verkligen ett kort förhållande, för jag kände snabbt att något kändes ”skumt/obehagligt” med honom. Därför undrar jag extra mycket.
Senast redigerad av Helstsomvem 2020-11-17 kl. 14:35.
Citera
2020-11-17, 14:33
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Är detta MGM:
https://www.facebook.com/j*ckegranlund
*=o
Nej. Han benämns som BO/målsägande i denna tråd. Han ska däremot vara medverkande i det material som utpressningen gäller.

MGM är personerna som försökt tillskansa sig pengar från honom.
Citera
2020-11-17, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Är detta MGM:
https://www.facebook.com/j*ckegranlund
*=o

Det är målsägande i utpressningen. Än så länge finns det inga misstankar/åtal om brott för det han gjort mot djuren.
Citera
2020-11-17, 14:36
Medlem
Borde inte han ha djurförbud och stängas av från all travsport/hästsport?
Citera
2020-11-17, 14:39
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helstsomvem
Är det någon inom travvärlden han har haft ett förhållande med? Ser vilka han jobbat hos, och en är en som jag själv hade ett kort förhållande med för si så där 25 år sedan, när jag var ung tjej och fortfarande gick i gymnasiet. Det var verkligen ett kort förhållande, för jag kände snabbt att något kändes ”skumt/obehagligt” med honom. Därför undrar jag extra mycket.

Det vet jag inget om. I FUP förekommer bara en kille som inte verkar vara inom travet. Jag nämer inte hans namn här då han inte verkar ha något med alla dessa vidrigheter att göra. Han är också för ung för att ha varit med i bilden för 25 år sedan.
Citera
2020-11-17, 14:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Njae, detta är sju resor värre! Jörgen va idiotiskt dum mot tjejer och Claes satte på underårig stalltjej, vilket väl inte är helt ovanligt inom hästeriet.
Detta däremot är vidrigt och jag tror också han är körd. Ska bli intressant att se om han dyker upp i startlistorna.

Ja detta är värre än JS och CS!
Angående Cla*s Sv*nsson så finns det en många travtränare i vårt land som satt på tjejer under 15 år, skillnaden bara att CS åkte dit.

*e

(JG körde lopp idag på Axevallas lunchtrav, galopp och utgick.)
Citera
2020-11-17, 14:40
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Tror du att det är kartlagd statistik eller? Korkat inlägg som du citerar men ditt är nästan ännu värre. "Källa på det?"-generationen är fan efterbliven.
Det är alltså egen erfarenhet du bygger detta på?
Citera
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblues

Jag hoppas att du har rätt och att han håller sig så långt från djur som bara är möjligt i fortsättningen.

Hörde just att han ”gillar” en Facebookgrupp med namnet Dog Rescue Skånska omplaceringar. Scary om han har lurat till sig sexoffer därifrån.
Citera
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Än så länge finns det inga misstankar/åtal om brott för det han gjort mot djuren.
Expressen skriver att JG godkänt ett strafföreläggande för brott mot djurskyddslagen och ska betala dagsböter för detta.
Citera
2020-11-17, 14:41
Medlem
Mosad karriär och jobbiga familjeband.

Tänk vad sexdrift kan krossa.

Men snubben kan byta namn, bostadsort och försöka sig på ett nytt yrkesliv. Han har inte mördad någon.

Äckligt. Och det visar också vilka sjukliga böjelser ”vanligt” folk ibland döljer.

Slicka hästfitta och suga hundkuk funkar dåligt som referens i sällskapslivet😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in