2020-11-17, 13:51
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik
Det kan låta vridet för utomstående, men det är rätt vanligt att både tränare och jockey/kusk har en djup relation med hästen, både emotionellt och sexuellt. Särskilt vanligt i väldigt framgångsrika stall..
...källa på det?
Citera
2020-11-17, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Ja nu ser jag. Han har haft homosexuella relationer. Varför är alltid homosexuella helt snedvridna och översexuella. Det finns aldrig spärrar. Fy fan....sen är han orolig för sin o pappas karriär. Fy fan, tänk på det innan

Tror du är lite selektiv i ditt utlåtande. Hagamannen, Örebromannen och Anders Eklund var väl inte homosexuella? Tror du snarare kan säga att män över lag är sådär.
Citera
2020-11-17, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
...källa på det?

Tror du att det är kartlagd statistik eller? Korkat inlägg som du citerar men ditt är nästan ännu värre. "Källa på det?"-generationen är fan efterbliven.
Citera
2020-11-17, 14:07
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CIS-King
Tror du är lite selektiv i ditt utlåtande. Hagamannen, Örebromannen och Anders Eklund var väl inte homosexuella? Tror du snarare kan säga att män över lag är sådär.

Förvisso så finns det förstås skruvade individer i alla läger, _men_ det skulle kunna vara så att diverse "gränsöverstigande" beteenden är mer förekommande inom grupper där man har för vana att förkasta, eller åtminstone ifrågasätta, rådande normer.

Jag säger inte att det absolut är på det sättet, att jag har någon statistik som stöder den testen, eller att _alla_ eller ens en majoritet som inte har en sexualitet som följer normen skulle ägna sig åt något olagligt eller klandervärt, men det skulle kunna vara en förklaring _om_ det fanns en överrepresentation.
Citera
2020-11-17, 14:07
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Läs....han har haft homosexuella relationer. Det motsäger inte att han är ni, tvärtom.

Ja sen är jag trött på detta dekadenta samhälle. Vad fan är det frågan om. Så fort det är extremt sexuellt avvikande så brukar alltid någon homosexuell stå bakom eller i detta fall bisexuell

Lite allmänbildning: En bisexuell person har heterosexuella relationer (man m kvinna) med personer av motsatt kön och homosexuella relationer (man m man eller kvinna m kvinna) med sitt eget kön.

Är du bisexuell så GRATTIS, då har du liksom mera att välja på. Killar ena dan och tjejer nästa. Det kan vara en riktigt användbar läggning att ha om man är en äkta humanist som verkligen älskar människor och inte bryr sig om vilket kön de tillhör.
Citera
2020-11-17, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Tack för att du va snabb och publicerade vem det handlar om. Tråkigt att felaktiga namn diskuteras.

Det är väldigt tråkigt när så många i tråden inte har koll och bara killgissar på måfå.
Citera
2020-11-17, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbon
ATG lär väl ha någon klausul som hindrar folk som dömts för djurmisshandel/djursex från att tävla?

Det är en fråga för Svensk Travsport som anordnar tävlingarna och sätter upp reglementet.
Citera
2020-11-17, 14:16
Medlem
Wajis avatar
Är säker på att kommer bli avstängd innan kvällens slut. Nu när namnet är ute så är han körd i Travsporten för all framtid. Jag har ingen sympati för att han är ett offer med tanke på vad han gjort. Knulla sin egen hund och sålt sin hund till Danmark. Sparkat hästar och våldtagit dom också.

Dom nära och kära får nog ta hand om honom för jag tror hans liv har rasat totat nu både psykiskt och fysiskt.
Citera
2020-11-17, 14:18
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Alla inom travet kommer ju att veta detta, så han är helt körd.

Skulle väl kanske förmildra lite om han gick ut offentligt, på tv eller liknande där han helt enkelt ber om ursäkt.
Lite sympati skulle nog komma fram av det men om det räcker för honom att orka fortsätta återstår att se.

Människor är väldigt dömande och har någon gjort fel finns det små möjligheter till förlåtelse i den stora massan.

Han kommer nog igen. Det gjorde ju t.ex. ”Snorre” Sju**esso* och han peddo-Claes Nånting. Men ryktet lever förstås vidare. Och vidare.

*= n
Citera
2020-11-17, 14:23
Medlem
Att JG sexuellt ger sig på hund och hästar på uppmaning av en okänd "tjej" han träffat på någon obskyr sajt har jag svårt för. Snarare har de väl mötts pga gemensamma intressen. Nu var ju tjejen i själva verket dessutom en kille. Han blev grundlurad.

När JG filmar och fotar sig helt öppet och skickar materialet till en okänd vittnar det om ren dumhet och utan konsekvenstänk. Han måste ha mått djävligt dåligt av att ha blivit avslöjad. Det framgår tydligt i FUP.
Men att detta var första och enda gången tror jag alls inte på.
Citera
2020-11-17, 14:25
Medlem
sfrges avatar
Att män söker sig till hästbranchen för att få lära unga tonårstjejer att "rida" är väl inget nytt men det här var riktigt sjukt alltså.

Karln vill få det att framstå som att kvinnan hade förmått honom att göra detta.
Du kan inte "förmå" nån att sätta på hundar och suga hästdasar.
Antingen så gillar man det eller så gör man det inte. Jag vet faktiskt inte vad som kan vara värst. Att åka dit för pedofilbrott eller detta?
Karln är rökt i alla fall.
Citera
2020-11-17, 14:27
Medlem
Tror ni filmerna finns kvar eller inte?
Känns märkligt att Joakim skulle ljuga om att han sett det på film. Men en av utpressarna säger ju att han raderat allt och att det inte stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in