2020-11-17, 12:07
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tooheys
FUP i inlägg 53 bara att läsa

Citat:
Ursprungligen postat av Hoforsmytomanen
Läs FUP!

Varför skulle han inte köra menar du? I det här ärendet är han ju BO och inte MGM.

Ja, jag ser nu att det är han. Skulle du köra om du vore honom? Skulle du ens visa dig utomhus? Karln har ju ägnat sig åt sexuella övergrepp på djur. Förvånad att han ens polisanmälde.
Citera
2020-11-17, 12:16
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Ja, jag ser nu att det är han. Skulle du köra om du vore honom? Skulle du ens visa dig utomhus? Karln har ju ägnat sig åt sexuella övergrepp på djur. Förvånad att han ens polisanmälde.

Frågan är väl hur mycket spridning den informationen får. Det är långt ifrån alla som läser Flashback och med tanke på att han själv inte är åtalad, åtminstone inte än, förekommer han knappast i några databaser över rättsfall.

Sedan är en annan fråga vad man ska göra i hans sits, betala eller anmäla? Betalar man kan man räkna med att GM återkommer så fort den första betalningen har satts sprätt på så det är knappast en hållbar lösning.

Kanske är det mina fördomar som spökar, men det känns som att alla i det här fallet är "hillbillys", både GM och BO så den "sociala fallhöjden" blir kanske inte så stor om man ligger med djuren på gården eller ägnar sig åt utpressning.
Citera
2020-11-17, 12:23
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Frågan är väl hur mycket spridning den informationen får. Det är långt ifrån alla som läser Flashback och med tanke på att han själv inte är åtalad, åtminstone inte än, förekommer han knappast i några databaser över rättsfall.

Sedan är en annan fråga vad man ska göra i hans sits, betala eller anmäla? Betalar man kan man räkna med att GM återkommer så fort den första betalningen har satts sprätt på så det är knappast en hållbar lösning.

Kanske är det mina fördomar som spökar, men det känns som att alla i det här fallet är "hillbillys", både GM och BO så den "sociala fallhöjden" blir kanske inte så stor om man ligger med djuren på gården eller ägnar sig åt utpressning.

BO verkar vara bög också om man kollar lite i fup, jag vet inte om det rimmar med hillbilly men du har nog rätt, att betala skulle knappast ha löst hans problem.
Citera
2020-11-17, 12:29
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Fullständigt vedervärdigt om alla uppgifter är sanna. BO har ju delvis "erkänt" vad för slags filmer han spelat in. Ur förhör med MGM:
Citat:
Ja om du har bra fantasi så kan du lista ut allt. Han [BO] har samlag med både häst och hund. Åt bägge håll om man säger. Han både slickar och suger av både häst och hund. Han sparkar och slår sin hund och även på det jobbet han jobbade på då. Det var något stall där det inte fanns en kamera. Han satt mellan skinkorna på hästen och slickade och sa att detta var den bästa löneförmån man kan ha. Sedan körde han in ansiktet igen och sedan slog han hästen på musen. Han passade även några hästar åt sina hyresvärdar. De är kompisar och de har egna hästar i ett stall. Där har det också hänt. Mot dom hästarna har han inte varit jättesnäll om man säger så. Dom hästarna måste ha fått jätteont.

Han berättade även om en kompis i Skottland som han hade. De hade lekt med ett får men det hade de behövt begrava för det dog. De hade gjort nya knullhål med en kniv.
[...]
Vid ett tillfälle så hade han en hoodie på sig. Han gick fram till hästens skrev och spottade till. Det lät inte högt men hästen hoppade till en halvmeter säkert. Han måste ha gjort saker innan med hästen. Han drog sedan hästen i svansen så den kom tillbaka in i bild. Sedan så backade han och sedan satte han hälen med en spark jävligt hårt på hästens bakdel. Han slog sedan in sin knytnäve in i rövhålet på hästen och sedan tog han ut den och slog in den i andra hålet under på hästen. Han gjorde det några gånger fram och tillbaka. Det var så sjuka jävliga grejer.
Senast redigerad av Ettsjutretton 2020-11-17 kl. 12:34.
Citera
2020-11-17, 12:31
Medlem
sandyhells avatar
Jag tycker lite synd om honom. Han har inte den här läggningen, utan det är "kvinnan" som bit för bit pressat honom och fått hom att tänja sina gränser steg för steg. Ur förhör "FH: De här videorna som du skickade på dig själv, vad innehöll de?
J: Det var en video med min hund. Jag har sålt hunden nu. Det är på grund av allt som har hänt. Jag klarar inte av att titta på hunden för jag mår så dåligt. Så i alla fall det finns en video med min hund. Det finns även video med häst"

De äckliga jävla utpressarna är de värsta här. Stämpling till djursex. De har regisserat exakt hur filmerna ska gå till och vad han ska säga. Jag tror även att de överdriver vad J gjort och i vilken omfattning, för att svartmåla honom. Äcklena är den enda anledningen till att de här filmerna finns öht.
Senast redigerad av sandyhell 2020-11-17 kl. 12:48.
Citera
2020-11-17, 12:31
Medlem
Dagsböter och inte en dag inlåst för djursex med hästar och hundar. Sjukt land. Finns ju nån intervju med honom på nätet så helt okänd är han ju inte. Känns väl som att den karriären är över nu va? Borde ju inte få vistas ensam eller äga djur.
Citera
2020-11-17, 12:48
Medlem
indianhejs avatar
Ja nu ser jag. Han har haft homosexuella relationer. Varför är alltid homosexuella helt snedvridna och översexuella. Det finns aldrig spärrar. Fy fan....sen är han orolig för sin o pappas karriär. Fy fan, tänk på det innan
Citera
2020-11-17, 12:50
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
BO verkar vara bög också om man kollar lite i fup, jag vet inte om det rimmar med hillbilly men du har nog rätt, att betala skulle knappast ha löst hans problem.

Tveksamt va? Möjligtvis bisexuell i sådana fall för det här tog väl fart i någon kontakt med en kvinna som han var intresserad av.
Citera
2020-11-17, 12:53
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Hillbillys eller inte, trav- och hästfolk är måna om sina djur. Sådant här sprider sig illa kvickt mellan stallen. Självklart är det ytterst få som vill ha djurplågare anställda.

JG har jobbat i en del större stall tidigare. Snacket och ryktesspridningen lär redan vara i full gång om vad som kan ha hänt där och då.
Citera
2020-11-17, 12:55
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Tveksamt va? Möjligtvis bisexuell i sådana fall för det här tog väl fart i någon kontakt med en kvinna som han var intresserad av.

Ja, bisexuell. Han nämner det själv i förhöret. Han hade något slags förhållande med en snubbe han bodde tillsammans med tydligen.
Citera
2020-11-17, 12:57
Avslutad
Citat:

Alla inom travet kommer ju att veta detta, så han är helt körd.

Skulle väl kanske förmildra lite om han gick ut offentligt, på tv eller liknande där han helt enkelt ber om ursäkt.
Lite sympati skulle nog komma fram av det men om det räcker för honom att orka fortsätta återstår att se.

Människor är väldigt dömande och har någon gjort fel finns det små möjligheter till förlåtelse i den stora massan.
Citera
2020-11-17, 13:04
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Ja, för det är ju hemskt att vara taskig mot människor som knullar djur på film. Eller hur?

Var har jag ens insinuerat detta, ditt mähä?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in