2020-11-17, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
J*oakim G*ranlund heter han alltså.

Se där. Ser nu att han vann på V75 10 April. Detta var en extra v75-omgång och hade inte rikstotostatus. Omkullkastade mitt grävarbete.
Citera
2020-11-17, 11:57
Medlem
Jagersros avatar
Allt står i Fupen ... Kan ni inte läsa `?
Citera
2020-11-17, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Inledningsvis handlar det ju om en överenskommelse, betala och slipp spridning, dock gick de inte vidare med kravet, för att därefter återuppta kravet.

Frågan är om de åter tänkte avvakta, eller om det helt enkelt handlade om att ge vederbötande en näsbränna.

Jag anser det vara ytterst intressant att få veta vad de två åtalade har för bakgrund, det kan ge en viss förklaring till händelseförloppet.

Också av intresse, hur kom de två åtalade över materialet?
Jo men de säger ju fortfarande emot sig själva med sitt agerande.
Om de nu ville straffa honom och inte brydde sig om pengar så hade de ju sålt storyn och spridit ut vem det var på nätet samtidigt.
Eller bara hängt ut honom om pengar inte alls var av betydelse.
Ärligt talat så tror jag de skiter i djuren och vad man har gjort, utan bara är intresserade av pengar.

Antagligen via kvinnan mannen har skickat till som uppenbarligen uppmuntrat hans beteende om hon nu tagit emot stora mängder material men inte valt att anmäla det hela.

Summarum så bryr dessa individer egentligen inte om innehållet i den meningen att det är äckligt eller moraliskt förkastligt och då menar jag både utpressarna och kvinnan.

Kan förresten lika gärna vara så att kvinnan har delat materialet via en grupp som utpressarna är med i där de gottar sig över materialet för att sedan försöka utpressa mannen efter att de identifierat honom.
Hycklare på hög nivå med andra ord som bara är ute efter pengar vilket jag finner högst troligt.
De har ju undvikit att blanda in polisen och media, vilket också talar för det
Citera
2020-11-17, 11:59
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Kvinnan verkar vara delaktig i själva utpressningen.
Eller, det verkar snarare som att det inte finns någon kvinna alls, bara dessa två herrar som mottagit bilderna och sedan utpressat kusken.
Citera
2020-11-17, 12:00
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
J*oakim G*ranlund heter han alltså.

Vad får dig att tro det? Han körde ju på Åby igår.
Citera
2020-11-17, 12:00
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Vad är det med travsporten egentligen? Den verkar dra till sig de största rötäggen som finns. Tyvärr är det ju hästarna som får lida av allt pack till tränare som ska få dem att springa fort, till vilket pris som helst.

Vad tror du? Det finns stora pengar att tjäna i travsporten och därför lockas alla sorters folk dit, precis som alla andra områden där stora pengar råder.
Citera
2020-11-17, 12:01
Medlem
Hoforsmytomanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust

Läs FUP!

Varför skulle han inte köra menar du? I det här ärendet är han ju BO och inte MGM.
Senast redigerad av Hoforsmytomanen 2020-11-17 kl. 12:03.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Det står väl att han vunnit senast i år, inte hur många gånger han vunnit. Hittar du nån annan värmlandskusk i listan? Iofs behöver ju inte kusken vara från Värmland...

Nej sant, står inte om de är en eller hur många, men finns inte Värmlänningar i listans nedre del, inte av vad jag kan utläsa ivf.

http://travstatistik.se/visakuskligan.php
Citera
Medlem
Tooheyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust

FUP i inlägg 53 bara att läsa
Citera
2020-11-17, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Här har ni allt i en FUP. Varsågoda!https://www.docdroid.net/ww0Z8MG/varmlands-tr-b-4116-20-aktbil-7-pdf
Tack för att du va snabb och publicerade vem det handlar om. Tråkigt att felaktiga namn diskuteras.
Citera
2020-11-17, 12:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hoforsmytomanen
Läs FUP!

Stämmer, ser han i listan, en seger.
Har du det bekräftat?
Citera
2020-11-17, 12:07
Medlem
Jagersros avatar
Han kör i lopp 2 på Axevalla i kväll häst nr 4.
MARCEL P. Jo*kim Gr*nlund 10,40 *=a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in