Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
Du bruker tvangslogikertanke. Alle bør gjøre slik fordi jeg mener det er enklest å best. Drap utføres på mange ulike måter. Du synes sikkert de er dumme. Likevel skjer det. Dytting og et lik som kan undersøkes er risiko. Motiv kan ha betydning. Fjerning etter dytting gir et forklaringsproblem. Det som ligner er bildrap og mange avsløres. Kidnapping skjult som drap med krypto th ikke forstår fritar han lettere fra mistanke. Og han er rik. Mange kidnappingssaker ender uoppklarte. Th kunne ikke med troverdighet si hun ble kidnappet uten at det ble lagt igjen spor. Derfor brev og fake krypto. Kryptomann og brev, konvolutt passer ikke sammen. Problemet var blodspor og manglende betalingsvilje. Beløpet er for høyt med tanke på utbetaling. Kidnappingssporet feilet. Mistanken rettes mot th som jeg mener er rett. Da tok kidnapper kontakt som bestilt. Lyger om ekteskap etc. Mcann iscenesatte også kidnapping og ser ut til å slippe unna. Topptrente lik- og blondhunder ble ikke trodd. Liket borte. Th ser også ut til å slippe unna enn så lenge.
Jeg bruker hva da?
Påstanden var ikke at ingen andre metoder er fri for risiko. Konseptet her er jo særdeles ukomplisert, hvorfor planlegger man drap fingert som kidnappingen uten å inkludere en avslutning. Noe av det mest vesentlige ved å fake en kidnappingshistorie er jo å skape inntrykket av at det faktisk eksisterer en motpart, ergo så er det jo mildt sagt essensielt at man til å begynne med faktisk har kontakt men at den så avsluttes på kortest mulig tid for å begrense muligheten for at:
a) kommunikasjonen skal avdekkes
b) at man skriver noe som kan knyttes til en gjerningsperson.
At det er helt stille bidrar jo til de grader til at mistanken skyves over på TH. Det er jo en no brainer å planlegge for dette, så når man skal diskutere kidnapping som avledning så må man også kunne forklare hvorfor man ikke gjennomfører noe av det viktigste.