Citat:
Ursprungligen postat av
vinkelhak
Vad jag förstår av Sidney Powell så har dom ändrat röster även inom sitt eget parti, att gynna specifika demokratiska senatorer/representanter. Troligen tex Gavin Newsom. För man kan ju undra hur ett folk kan välja vissa senatorer/representanter/guvenörer, speciellt Gavin Newsom som varit ett riktigt rötägg under Coronan.
Men vi kan spekulera hur mycket som helst, inte förrän detta kommer ut (när dom "släppt lös the kranken") få vi veta mer konkret.
Jo, exakt. Det är mycket som är mer än lovligt mysko med allt detta.
Vi måste helt enkelt ha reda på hur Powell och hennes källor menar att det gått till för att begripa. Mitt exempel är ju ett hysteriskt tillkrånglat sätt att fuska, men jag tänker att 1) de falska rösterna bör ha pumpats in på "safe places" samt förts över digitalt dit man ansåg att de behövdes, samt 2) att det ju bara är för genomskinligt om en vanlig omräkning ger vid handen att siffrorna för Biden — eller Trump — inte överensstämmer med rösterna.
Jag vet själv inte exakt hur det funkar, men skulle det vara så att många röster avgetts endast digitalt, typ trycka på en skärm, då ställer detta saken i ett helt annat ljus. I nuläget ser jag de faktiska valsedlarna som ett bekymmer, men det klarnar nog.