Aa, snart börjar det igen. Man får kanske köpa fyrverkier i år då, bra priser kan ju locka, har nu varit 3 år sen jag köpte sist, man blir lite sugen. Annars får jag dra mig till kommunens fyrverkeri och kolla på 4-8" shells istället
I helvete att det sker i Sverige, jag har hemma så det räcker och blir över, dock är inte allt jag har lagligt här i Sverige, jag tar hänsyn och använder inte sånt som smäller för högt där någon kan ha ont av det. Men försöker de ta fram ett förbud här kommer jag skita fullständigt i vilket om det är lagligt eller inte! Blir bara värre för de som vill ha ett förbud...
Så jäävla vidrigt och tröttsamt.
Återigen ett sätt för myndigheterna att med Corona som täckmantel förbjuda sådant de inte tycker om.
Otroligt genomskinligt och fult gjort.
I helvete att det sker i Sverige, jag har hemma så det räcker och blir över, dock är inte allt jag har lagligt här i Sverige, jag tar hänsyn och använder inte sånt som smäller för högt där någon kan ha ont av det. Men försöker de ta fram ett förbud här kommer jag skita fullständigt i vilket om det är lagligt eller inte! Blir bara värre för de som vill ha ett förbud...
Ja det låter ju verkligen genomtänkt. Hur skulle det hjälpa oss inför 2021 tänker du?