2020-11-16, 19:32
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
https://twitter.com/marceelias/status/1328364753706754049?s=19
https://twitter.com/marceelias/status/1328367360911282176?s=19
https://twitter.com/marceelias/status/1328369174750654466?s=19
https://twitter.com/marceelias/status/1328371793892171776?s=19
Fyra nya förluster för Trump kampanjen i rätten i Michigan, Georgia, Wisconsin och Pennsylvania. Team Trump ligger nu under med 1-24 i domstolarna #DetGårBraNu.

EDIT: La till ett nytt rättsmål
EDIT 2: Ännu ett rättsmål
Folk i den här tråden tycker att jag är dum som hävdar att Trumpadministrationen inte alls har de bevis de utger sig för att ha. Jag fick förklarat för mig att de håller på bevisen till rättsprocesserna. Men kanske är det dags nu att ta fram de överväldigande bevis som finns?
2020-11-16, 19:35
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Jag kan inte påstå att jag har följt powells karriär tidigare och har inte mycket kunskap om hennes rykte. Men det är ju fullständigt irrelevant - hon är anlitad av Trump för att driva den här linjen. Uppenbarligen är hon villig att sätta sitt rykte på spel för det.

Men att använda Powell som källa för att bevisa att Powell har rätt är ju bara patetiskt. Kan ni verkligen inte begripa det?

"Maria, you know I never say anything I can't prove"

..Powell är en av USAs just nu mest kända jurister med över 500 Federala case på sitt record. Extremt framgångsrik.

Många i USA har följt hennes karriär, där hon tagit ned makthavare och maffia, etc. Din vanlige imformerade Amerikan känner igen henne, de flesta uppfattar henne som ytterst trovärdig, även på den Demokratiska sidan.
2020-11-16, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Normala människor kan acceptera att förlora i ärliga val. De flesta begriper att valet var riggat. De flesta begriper att Biden inte är mer populär än Obama eller ens Clinton. De flesta begriper också att Biden kommer ersättas av Harris. Harris fick 1-2% av demokraternas röster i primärvalen. 1-2%!! Som många säger är R och D först amerikaner och därefter R/D. Få vill in på vägen med valfusk.
Eller hur. Förstår verkligen inte poängen med att ifrågasätta en ordentlig utredning när så många konstigheter visat sig i detta val. Skrämmande hur lättledda människor är och att dom inte förstår att det slår tillbaks på oss själva.
2020-11-16, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
En youtube-länk. Jadu....
Ja du lär inte få läsa om det i main stream media i alla fall. Inte än....tänkte bara att du skulle bli lite förberedd...
2020-11-16, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Folk i den här tråden tycker att jag är dum som hävdar att Trumpadministrationen inte alls har de bevis de utger sig för att ha. Jag fick förklarat för mig att de håller på bevisen till rättsprocesserna. Men kanske är det dags nu att ta fram de överväldigande bevis som finns?
Ja det börjar bli dags att ta fram bevisen nu, Georgia certifierar sitt resultat på Fredag. Michigan och Pennsylvania följer 3 dagar efter det.

Tro mig det kommer vara folk här i tråden som påstår att "de vattentäta bevisen är på gång nu" den 20:e Januari när Biden svärs in.
2020-11-16, 19:37
Medlem
Citat:
Gullig taktik Trump-kulten använder sig av här i tråden där man låtsas som att totala nobodies/folk som har förlorat all kredibilitet är i själva verket "USAs mest respekterade jurist tro mig! De skulle aldrig riskera sitt rykte!" för att få det att verka som att de håller på vattentäta bevis som de inte har. Ett bra exempel är ju Rudy som haft lågt anseende länge och skämde ut sig bara nyligen i Borat filmen men även med Hunter Biden fiaskot.

För övrigt så har de advokatfirmor med någolunda rykte att skydda dragit sig ur Trump kampanjens stämningar.

Tanken har aldrig slagit dig att de skulle kunna utsättas för hot och påtryckningar från antifa-vänstern, BLM m.fl?

Med tanke på att hur man frenetiskt ringt in till republikanernas tips linje och hotat om våld, mord och väst ut sig hat så tvivlar jag inte en sekund på att även eventuella advokatfirmor får ta emot en del.
Och för övrigt har ju Trump uttryckt sig så här:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1328100945570500608
2020-11-16, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Vi fick ju vänta 3,5 år på den förra administrationens utredning om valfusk så Trumpadministrationen kommer nog slå världsrekord i att snabbt kunna lägga fram bevisen så att även du ska förstå.
2020-11-16, 19:38
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Gullig taktik Trump-kulten använder sig av här i tråden där man låtsas som att totala nobodies/folk som har förlorat all kredibilitet är i själva verket "USAs mest respekterade jurist tro mig! De skulle aldrig riskera sitt rykte!" för att få det att verka som att de håller på vattentäta bevis som de inte har. Ett bra exempel är ju Rudy som haft lågt anseende länge och skämde ut sig bara nyligen i Borat filmen men även med Hunter Biden fiaskot.

För övrigt så har de advokatfirmor med någolunda rykte att skydda dragit sig ur Trump kampanjens stämningar.

Först, att tro att jurister skall komma med de här anklagelser utan att ha på fötterna efter flera hundra case och långa karriärer bakom sig och framför sig (i ett fritt USA) är ju nästan sjuklig TDS.

Rudy är historisk duktig, han har street kunskap perfekt för Philadelphia, Powell är ytterst skarp idag och kommer leda bevisen för det systematiska fusket. Du får dock givetvis tro vad du vill.

För övrigt har 100-tals jurister anslutit sig pro-bono för att utreda valfusket. Många twittrar påväg från Texas, Florida, Utah överallt. Detta kommer bli BIG.

https://apnews.com/article/donald-trump-lawsuits-utah-elections-voting-fraud-and-irregularities-7a5ca0f11234b37f3b8eb521f5dfde8 2
Senast redigerad av Nixter 2020-11-16 kl. 19:44.
2020-11-16, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Tanken har aldrig slagit dig att de skulle kunna utsättas för hot och påtryckningar från antifa-vänstern, BLM m.fl?

Med tanke på att hur man frenetiskt ringt in till republikanernas tips linje och hotat om våld, mord och väst ut sig hat så tvivlar jag inte en sekund på att även eventuella advokatfirmor får ta emot en del.
Och för övrigt har ju Trump uttryckt sig så här:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1328100945570500608
Såklart har du noll källor på att man ringt in till tipslinjen och hotat. De enda de utsatts för är busringningar men snöflingorna i Trump lägret anser väl att det är detsamma som hot.

Ingenting som visar på att påtryckningar utifrån är anledningen att advokatfirmor dragit sig ur. Du fabricerar bara.
Senast redigerad av joxmoose 2020-11-16 kl. 19:48.
2020-11-16, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Först, att tro att jurister skall komma med de här anklagelser utan att ha på fötterna efter flera hundra case och långa karriärer bakom sig och framför sig (i ett fritt USA) är ju nästan sjuklig TDS.

Rudy är historisk duktig, han har street kunskap perfekt för Philadelphia, Powell är ytterst skarp idag och kommer leda bevisen för det systematiska fusket. Du får dock givetvis tro vad du vill.

För övrigt har 100-tals jurister anslutit sig pro-bono för att utreda valfusket. Många twittrar påväg från Texas, Florida, Utah överallt. Detta kommer bli BIG.

https://apnews.com/article/donald-trump-lawsuits-utah-elections-voting-fraud-and-irregularities-7a5ca0f11234b37f3b8eb521f5dfde8 2
Tror jag med.

Folk som bara lyssnar/tittar på main stream media har noll koll på vad som är vad och vad som verkligen händer. Tyvärr har media lyckats allt för väl att skaffa sig detta vapen. Men tror inte dom kan mörka detta i slutändan, men det kommer sitta hårt inne.
2020-11-16, 19:54
Medlem
fasligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Jag tror vi ska vara vaksamma på de "världsledare", som gratulerat Biden till segern alldeles för tidigt. Titta vilka de är. I Sverige: Stefan Löfvén (även andra som Annie Lööf och Bildt har uttalat sig) Internationellt är det förutom Kina: Macron, Justin Trudeau, Angela Markel m.fl. Bara globalister som förstör Europa. Märkligt att även Boris Johnson gratulerat Biden. Å andra sidan verkar han inte vara speciellt konservativ. Gör inte ett skit åt invandringen.

Israeler brukar vara väl försedda vad gäller underrättelser om förhållanden när och fjärran så därför kan det vara intressant att kika lite på vad som kommer därifrån. "Bibi" var ju framme och gratulerade den gamle i källarhålet - inte först, men där - nu verkar sikten inte längre alldeles kristallklar där i den Mossadiska spåkulan.
In press conference minutes ago, Netanyahu refrained from calling Biden president elect and instead said “Joe Biden, who is supposed to become the president.”
https://twitter.com/BeholdIsrael/status/1328387076052504576

Postat för en timme sedan ungefär.
2020-11-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Ja du lär inte få läsa om det i main stream media i alla fall. Inte än....tänkte bara att du skulle bli lite förberedd...
Löser man på lite om McInerney så framstår han heller knappast som någon som kan anses särskilt trovärdig i frågan..

Men tack, jag är förberedd på vad som kommer - mycket snack, lite verkstad😱

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in