Citat:
Det som är bekräftad hittills om Wuhan Military Games är att det finns ett samband mellan de 300 amerikanska militärer som deltog i Wuhan och Covid19 utbrott på deras militärbaser.
Det handlar om samma virus och samma sjukdom.
Utbrottet i Wuhan var bara ett par veckor efter olympiaden. Om det fanns smittspridning under olympiaden då handlar det ändå om samma virus.
Det handlar om samma virus och samma sjukdom.
Utbrottet i Wuhan var bara ett par veckor efter olympiaden. Om det fanns smittspridning under olympiaden då handlar det ändå om samma virus.
Citat:
Svenska troppen blev lika sjuk som jänkarna, men här behagade man inte ta prover förräns långt senare i April, när man räknat på att antikropparna borde ha försvunnit. Finns separat tråd i det ämnet.
(FB) Mystiska insjuknanden efter Military World Games i Wuhan 2019
I samma tråd finns exempel från både Frankrike och Spanien långt före Wuhan-utbrottet, både med en person i Frankrike som framträtt samt otaliga avlopps-tester.
För husfridens skull håller vi oss till Wuhan officiellt, men data finns minst 6 månader tidigare och stämmer då även bättre med den onormala spridningen av viruset om man ser till tidsaxeln januari kontra augusti samt hur mutationerna skett.
(FB) Mystiska insjuknanden efter Military World Games i Wuhan 2019
I samma tråd finns exempel från både Frankrike och Spanien långt före Wuhan-utbrottet, både med en person i Frankrike som framträtt samt otaliga avlopps-tester.
För husfridens skull håller vi oss till Wuhan officiellt, men data finns minst 6 månader tidigare och stämmer då även bättre med den onormala spridningen av viruset om man ser till tidsaxeln januari kontra augusti samt hur mutationerna skett.
när det gäller military games så är jag inte helt säker på att det startade där.. jag får det inte att gå ihop helt enkelt.
jag har mer börjat luta åt att USA eller något europeiskt land tog det till wuhan, men att en mutation kan ha skett efter att viruset kom till wuhan.
om jag minns rätt anklagade väl även kina något annat land, typ usa, för att ha dragit dit skiten.. man pekade väl till och med ut en amerikansk cyklist?