2020-11-15, 13:26
Medlem
Nu har jag läst lite i Aftonbladet om detta samt lite här i tråden . Det enda jag tänker om dessa losers är att deras hjärnor är totalt nerknarkade . Det bedömer jag endast på hur dom uttalat sig och agerat . Kan någon berätta om jag är rätt på det?
Citera
2020-11-15, 14:58
Medlem
Sjukt och sorligt men vad fan är det för jubeldioter egentligen? rånmördar o sedan sätter dom in pengarna på sina egna bankkonton o drar o köper dyra kläder för pengarna för att sedan gripas? hhahahah vad i hela helvete är det här för iq befriade idioter!!
Har någon namn och familj på dom?
Citera
2020-11-15, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medborgargardet
Nu har jag läst lite i Aftonbladet om detta samt lite här i tråden . Det enda jag tänker om dessa losers är att deras hjärnor är totalt nerknarkade . Det bedömer jag endast på hur dom uttalat sig och agerat . Kan någon berätta om jag är rätt på det?

Du har rätt.
När dom citerar mördaren/ knarkaren uttalar han sig verkligen som en riktig knarkare.
Samvetet och empati lyser med sin frånvaro, dom har försvunnit med knarket.

Livstid är det enda som gäller dessa kräk. Skylla på varandra ska man inte få lindring för.
Citera
2020-11-15, 15:12
Medlem
Vilka pundarhjärnor som sätter över pengarna till sitt eget konto.
Tror dom polisen inte skulle kolla upp det?
Idioter.
Sen åka till Barca med tjejen å köpa en massa märkes prylar.
Alla inköpen ska givetvis beslagtas, såklart.

Om nu paret hade flera miljoner, vad gjorde att dom inte kom över rubbet? Dom hade ju tillgång till deras bankkonton.
Citera
2020-11-15, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Du har rätt.

Livstid är det enda som gäller dessa kräk. Skylla på varandra ska man inte få lindring för.

Det hoppas vi. Men lita aldrig på svenska domstolar, de kan nog få för sig för att frikänna båda två.
Citera
2020-11-15, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovestein
Sjukt och sorligt men vad fan är det för jubeldioter egentligen? rånmördar o sedan sätter dom in pengarna på sina egna bankkonton o drar o köper dyra kläder för pengarna för att sedan gripas? hhahahah vad i hela helvete är det här för iq befriade idioter!!
Har någon namn och familj på dom?

I FUPen planerar de även rånet i detalj på chatt och sms och även efteråt 😂
Så korkat att jag vet inte

Männen heter V*iktor Karlsson och C*hristoffer Ö*hman
Citera
2020-11-15, 16:19
Medlem
Citat:
Idioter.

Om nu paret hade flera miljoner, vad gjorde att dom inte kom över rubbet? Dom hade ju tillgång till deras bankkonton.

BO hade ett konto som bara tillät uttag med 3-5 dagars föranmälan eller telefonkontakt med en rad kontrollfrågor
Citera
2020-11-15, 16:29
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Idioter.

Tjejen borde väl undra vart alla pengar kom ifrån.
Citera
2020-11-15, 16:31
Medlem
Bumpar fup:
https://forumfiles.com/RaR4D4mep7/Attunda_TR_B_1652-20_Aktbil_155_pdf
Citera
2020-11-15, 16:38
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Tjejen borde väl undra vart alla pengar kom ifrån.

Om hon tillhör samma kategori som sin pojkvän så har jag svårt att tro att hon ställde några frågor om vart pengarna kom ifrån, Nej hon shoppade nog loss som aldrig förr.
Citera
2020-11-15, 16:49
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Ja stora pengar har nog hägrat för VK också. Min intelligens skulle inte räcka för att bli rörmokare heller. Men den räcker till att förstå att man blir avslöjad direkt om man för över pengar mellan kontona som dom har gjort. Frågan är om dumma CÖ har gjort det på eget bevåg utan VKs godkännande. Fel har dom iallafall handlat på alla sätt och vis och straffet kommer.

En mördarduo har oftast olika roller. Båda får naturligtvis ut något av det hela.
Utan den ena hade detta troligen aldrig hänt.
Citera
2020-11-15, 16:52
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Om hon tillhör samma kategori som sin pojkvän så har jag svårt att tro att hon ställde några frågor om vart pengarna kom ifrån, Nej hon shoppade nog loss som aldrig förr.

Ja, du har rätt. De är så dumma att det är obegripligt. Livstid är det enda rätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in