2021-03-05, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKlang
Det ligger nära till hands att C Ö fick ultimatum av HA att ta bort/köra över tatueringarna på halsen det har hänt andra fd hangarounds/ fd medlemmar. Möjligt att C Ö hängde runt HA folk men sen blev avpolletterad av olika anledningar. Det är inget man gör frivilligt att tatuera hela halsen becksvart som en stor plump. Förmodligen var han som wannabee snabb att försöka visa HA tillhörighet spec eftersom han väljer att sätta det så synligt med.

Här syns vingarna på hans bild FB : https://www.facebook.com/photo?fbid=10206961381329860&set=ecnf.1138550703

Bland de som gillar denna bild på hans FB finns en HA medlem : https://www.facebook.com/photo?fbid=10209497902341300&set=a.4048338523683
Har trott det också vilket jag påtalat tidigare i tråden inte alls omöjligt.
Citera
2021-03-05, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Han hade ju idéer om att starta prostitutionsverksamhet i Spanien. Då kanske Lena var en bra kontakt att ha. Hon kanske kände flera tjejer som skulle kunna ingå i den gruppen. Lite idéer hade han iallafall.
Ja han hade inte så lite självförtroende i sina ideér heller slå sig in på en smutsig marknad i ett annat land som man inte riktigt känner till hur det fungerar i och säkert kunde han heller inte många ord på spanska.
Citera
2021-03-05, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrotylHasse
Han är lång.
Hur lång är han då? På ett ungefär menar jag.
Citera
2021-03-05, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Haha kan inte låta bli att skratta åt det faktum att han förde över till sitt eget konto! Det måste vara topp 10 det mest korkade brottsdraget någonsin! Och som du skriver utan det så hade det varit mer hållbart för dom att neka , polisen kanske inte ens hade fått upp spåret på dom inget dna eller vittnen. Vad gäller Lena så tror jag det var ödets ironi bara , hon var/är garanterat utsatt och moneyminded , knappast någon äkta kärlek från henne utan hon såg honom som en korkad torsk och guldkalv att mjölka bara.
Hon hade ju iallafall börjat undersöka bostadsmarknaden för villor så lite allvar kanske det var iallafall. Hon kanske drömde om möjligheten till ett bättre liv. CÖ Verkade ju ha gott om pengar och var verkligen generös.
Citera
2021-03-05, 10:59
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Hon hade ju iallafall börjat undersöka bostadsmarknaden för villor så lite allvar kanske det var iallafall. Hon kanske drömde om möjligheten till ett bättre liv. CÖ Verkade ju ha gott om pengar och var verkligen generös.

Undersöka bostadsmarknaden skulle nog varenda kotte göra efter att blivit erbjuden pengar in på kontot och högtflygande planer av en "generös" torsk , spec den "yrkesgrupp" hon tillhör. Han är korkad åt alla håll och kanter C , han befinner sig exakt där han hör hemma just nu. Det enda han lyckats med är att späda ut / sno kola av andra för att finansiera sitt eget missbruk. Törs garantera att han med sin läggning skulle ha misslyckats med allt annat han tagit sig för , han är för korkad och ego! Han gick och dumplanerade det här brottet såååå länge och ingenstans slog det honom att chansen det skulle finnas några stora summor hemma hos Lars var MINIMAL , det är liksom allmänt samhälls känt att kontanter knappt hanteras längre. Dom hade mobilerna fulla av bevisning , chatter , positionering o.s.v , i rätten sitter han och är dumdryg med. Genuint korkad människa.
Senast redigerad av EjSvensk 2021-03-05 kl. 11:14.
Citera
2021-03-05, 14:17
Medlem
En smula off-topic, men jag är ändå nyfiken: när Polisen har precis hela WhatsApp historiken (likt detta fallet) - är det då på så vis att polisen tömt en telefon och denna personen inte har raderat någon historik och/eller är inloggad?

Rent krasst, om båda raderat meddelande-historiken samt fimpat båda fysiska telefoner - så hushåller väl inte WA någon meddelandehistorik hos sig?
Citera
2021-03-05, 15:56
Medlem
TrotylHasses avatar
Citat:
Hur lång är han då? På ett ungefär menar jag.

Någon skrev tidigare i tråden att den uppskattade Christoffers längd till runt 190cm. Victor säger i rättegången att han och Christoffer båda är rätt långa. Victor är två meter enligt förundersökningen.
Citera
2021-03-06, 00:01
Medlem
För mig är detta så jävla lågt gjort. Jag har lyssnat på rättegången, och det förvånar mig att Polisen lyckades få fatt på dessa veritabla idioter.
Här har då någon lyckats göra lite pengar, vilket jag tycker är helt okay.
Så kommer få två bottenfrusna jubelidioter och mördar folk, för en summa pengar.
Hoppas att om får skaka livet ut!
Citera
2021-03-06, 00:58
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrotylHasse
Någon skrev tidigare i tråden att den uppskattade Christoffers längd till runt 190cm. Victor säger i rättegången att han och Christoffer båda är rätt långa. Victor är två meter enligt förundersökningen.

2mplast, var ett av hans alias
Citera
2021-03-06, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Hoppas att om får skaka livet ut!

Kan du skriva det där igen, fast på svenska? Jag förstår inte vad du skriver.
Citera
2021-03-06, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigFittgenstein
Kan du skriva det där igen, fast på svenska? Jag förstår inte vad du skriver.

Jodå Herr Fittgenstein, du förstår mycket väl vad som menas, ”winnertip” uttrycker sin förhoppning att CÖ och VK får skaka galler livet ut.
Med utmärkt högaktning
Citera
2021-03-06, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Jodå Herr Fittgenstein, du förstår mycket väl vad som menas, ”winnertip” uttrycker sin förhoppning att CÖ och VK får skaka galler livet ut.
Med utmärkt högaktning

Jag förstår inte varför en "svensk" nationalist som flytt landet vägrar hålla sig till korrekt svenska...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in