2020-11-15, 15:20
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Trump har erkänt sig besegrad på Twitter och ni tror inte på han nu, Måste vara jobbigt vara en Trump supporter då ledaren ger vit flagg och ger upp och man tror inte på det...

Nej han har inte erkänt sig besegrad ditt jävla troll
2020-11-15, 15:22
Medlem
Senaste är

"RIGGED ELECTION. WE WILL WIN!"

"He only won in the eyes of the FAKE NEWS MEDIA. I concede NOTHING! We have a long way to go. This was a RIGGED ELECTION!"
2020-11-15, 15:23
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Håll i alla hästar en stund.

Detta är för 3 minuter sedan

Yes, och för alla i tråden som tvivlar och försöker ge sken av att Trump givit upp:

"He only won in the eyes of the FAKE NEWS MEDIA. I concede NOTHING! We have a long way to go. This was a RIGGED ELECTION!"

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1327979630477922304
2020-11-15, 15:26
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Japp, han försa sig. Och försöker backa bandet.

Nej, Trump försa sig inte. Han var tvungen att klargöra pga folks vantolkningar.
2020-11-15, 15:31
Medlem
Han skrev exakt så här:

Citat:
He won because the Election was Rigged. NO VOTE WATCHERS OR OBSERVERS allowed, vote tabulated by a Radical Left privately owned company, Dominion, with a bad reputation & bum equipment that couldn’t even qualify for Texas (which I won by a lot!), the Fake & Silent Media, & more!

Mao vet Trumpenstumpen att det är kört men måste gasta lite extra för sina fans.

GAME OVER, MAN!
2020-11-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det enda som han inte vill är att fansen vänder sig mot han oavsett så måste han linda in ngt i samma mening som då han reser vit flagg!

Det här kommer att ta en del tid. Det kommer att komma "förklaringar" till varför Trump säger att han förlorade. Det kommer att visa på att Trump är en hjälte. En hjälte som ger med sig för att inte USA ska slitas i bitar. Och liknande.

Att han nu skriver detta på twitter gör ju att man vet att han faktiskt inser att han inte vunnit. Jag undrade om han någonsin skulle göra det men detta får ju ses som ett bevis på att han faktiskt vet att Biden vann.
2020-11-15, 15:34
Medlem
arbetets avatar
Typiskt två filmer på samma filmduk.

Nej, jag kan faktiskt inte se att Trump har erkänt sig besegrad.

Jag försöker faktiskt att tolka det objektivt.

Snarare en deklaration att kampen fortsätter.

Jag tror dock att han kommer att erkänna sig besegrad utan krusiduller så småningom,

Vi har också haft en stor jättedemonstration med Trumpsupportrar utan att så mycket som ett skyltfönster blev krossat. Det lilla våld som uppkom stod Antifa för.

Så det kommer att bli en lugn överföring av presidentskapet.

Vad som händer sedan är en annan sak.
2020-11-15, 15:42
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
RIGGED ELECTION. WE WILL WIN!
https://twitter.com/realDonaldTrump

Han måste väll vara 100% säker att han kommer vinna, eller?
Jag menar....man kan väll inte vräka ur sig sådant, och efter 2-3 veckor så blir det så att Biden kvarstår fortfarande som president?

Eller är allt bara ett spel för galleriet?
2020-11-15, 15:45
Medlem
InvisiblePersons avatar
Hur länge kommer Trump fortsätta vara President? När är räkningen klar och Biden tar över?
2020-11-15, 15:45
Medlem
CNN är till salu! Brottas med stora skulder.

"This rumor is real," he said. "AT&T is a screwed up company and ... CNN like a lot of media companies, it may have hit its peak, hating Trump."

Charlie Gasparino i intervju med Tucker på Fox News:

https://www.foxnews.com/media/cnn-att-trump-ratings-buy-debt-charlie-gasparino

Dom gräver sin egen grav nu....
2020-11-15, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Att de står i Frankfurt är väldigt symboliskt. Det var här hela skiten började med Rothschilds bank på 1700-talet. Sedan har vi ju Frankfurtskolan och Europeiska centralbanken som har sitt huvudkontor där. Soros som har kopplingar till Dominion fick själv stor hjälp av Rothschilds när han gjorde sin ekonomiska karriär.

Jo att de står i Frankfurt tror jag också men att USAs militär bara kan gå och beslagta servrar där har jag svårare att tro på snarare då att man fått tillgång till rådatat.

Förvisso kan man från USAs sida ha tryckt på och förklarat innebörden av den Exekutiva ordern från 2018, om den fortfarande gäller vill säga.
2020-11-15, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det här kommer att ta en del tid. Det kommer att komma "förklaringar" till varför Trump säger att han förlorade. Det kommer att visa på att Trump är en hjälte. En hjälte som ger med sig för att inte USA ska slitas i bitar. Och liknande.

Att han nu skriver detta på twitter gör ju att man vet att han faktiskt inser att han inte vunnit. Jag undrade om han någonsin skulle göra det men detta får ju ses som ett bevis på att han faktiskt vet att Biden vann.
Man kan ju försöka tolka det som man vill. Men hans motståndare brukar ju klassa allt han skriver som rent nonsens så varför tror man så stenhårt på en enda mening tagen ur sitt sammanhang.
Oavsett om Trump erkänner förlust så vet han att många kommer att driva frågan om valfusk vidare tills man har fått svar på alla frågor.
Det är inte bara själva rösträkningen som är ifrågasatt utan även att procedurer och regler runt valet inte har följts.
Ordföranden för den federala valdomstolen har sagt att valet borde ogiltigförklaras.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in