2020-11-15, 14:26
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Det verkar ju som att Scytl faktiskt har levererat mjukvaran till hela systemet. I den här artikeln sägs det ju att man hittat bakdörrar i mjukvaran för att möjliggöra fusk. Se det fetade.

https://distributednews.com/474016.html

Det jag skulle vilja veta är hur Domninion och Scytl är sammankopplade. Står Scytl för programvaran m.m och Dominion för själva maskinen eller är det beroende på vilken stat och vad man valt för alternativ.
2020-11-15, 14:27
Medlem
krautbrains avatar
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1327960545929072645
Americas mayor Rudy ska vara med i intervju idag. Han passar bättre i det formatet.
Watch @RudyGiuliani
interview on @MariaBartiromo
this morning at 10:00. Doing a great job exposing the Rigged Election Hoax!

Edit. Citerade inte hela tweeten. Glömde "!This claim about election fraud is disputed"
Senast redigerad av krautbrain 2020-11-15 kl. 14:29.
2020-11-15, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Hahaha, så noga hade jag naturligtvis inte läst executive-ordern Men det är klart jag har sagt redan att Sociala-medier plattformarna ligger jävligt brunt till under Trumps andra mandatperiod. Men det du nu säger gör det ju rätt lätt att expropriera hela skiten om man vill bli av med dem.

Nåt annat som swishade förbi som en bild i mina flöden, som jag dock inte kunnat verifiera är att dom där dominion-servrarna som togs i beslag i Frankfurt - rådatat där indikerar att Trump vann 410 elektorsröster. Om det är på riktigt så borde någon skita på sig rätt snart. Vi får se vad som kommer fram till veckan...

Men har det som påstås i fråga om Scytl och deras servrar i Frankurt? Även om jag också misstänker omfattande valfusk så har jag svårt att tro på detta.
2020-11-15, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsindans
Får väl ta detta med en nypa salt. Men om det stämmer så säger jag bara HOLY COW!!!!
Är detta sant så är det ett så in i helvetes stort "fuck you" till Soros, fakestream media, allt vänsterslödder mm.

"Entry Submitted by Sierra (NZ) at 12:03 AM EST on November 15, 2020

Raw data in the server seized by US military shows that President Trump won by a landslide - 410 Electoral Votes."

https://inteldinarchronicles.blogspot.com/2020/11/raw-data-president-trumps-landslide-win.html
https://twitter.com/Manga4Congress/status/1327731838920630272

Kan det vara så att man inte alls har beslagtagit servrarna utan enbart fått till gång till rådatat?
2020-11-15, 14:35
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Vore ju otroligt om det var sant av flera skäl:
1. Scytl räknade inga röster i USA valet 2020
2. De säljer inga röstningsmaskiner i USA
3. De tillhandahöll ingen online röstning i USA för valet 2020
4. De har inga kontor eller servrar i Frankfurt

Scytl tillhandhöll mjukvara för att visualisera resultatet för fler stater/countyn men räkningen skedde lokalt. Servrarna för detta ligger i USA.

Jag hann inte besvara det själv, men du kan med fördel titta i det här inlägget:

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Bevistråd

Citat:
Ursprungligen postat av temptedmania
Men har det som påstås i fråga om Scytl och deras servrar i Frankurt? Även om jag också misstänker omfattande valfusk så har jag svårt att tro på detta.

Du också? Titta i det här inlägget: (FB) Valfusk under USA-valet 2020? Bevistråd
2020-11-15, 14:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ambelain
Visst, men samtidigt så visade ju antalet röster på Trump att han fick högre stöd än tidigare.
Något som nästan aldrig hänt i historien.

Att det skulle ha inträffat för båda två kandidater samtidigt finns det helt enkelt inte något stöd för.
Om det hade varit sant så hade det synts redan före valet.

Dessutom så hade det synts i fördelningen av rösterna.
Vilket det ju inte gör.
Titta på valkartorna, på hur de olika "counties" har röstat.
Där ser vi att den av de båda som oftast fått det Högre stödet har varit Trump.

Biden fick bara det högre stödet i de counties som traditionellt röstat på Demokraterna ändå.
Som tex Kalifornien.

Dvs om folk verkligen hade velat Motrösta på Biden, så hade det synts även där.
Då hade det aldrig varit så många counties med mer än 70% för Trump.

Ja men jag tror de trissade upp varandra. Trumpsuportrarna älskade honom mer och hatarna hatade mer. Ökad polarisering helt enkelt.

Det fanns mer incitament för båda att gå och rösta.

Med hela crazy 2020 och i takt med informationssamhället så har folk även blivit mer politiskt medvetna.
Senast redigerad av barfotalasse 2020-11-15 kl. 14:41.
2020-11-15, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Jag hann inte besvara det själv, men du kan med fördel titta i det här inlägget:

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Bevistråd

Du också? Titta i det här inlägget: (FB) Valfusk under USA-valet 2020? Bevistråd

Alltså det jag menar är att jag har svårt att tro att USAs militär bara har kunnat beslagta servrarna så men att det kanske har fått tillgång till servrarnas rådata
2020-11-15, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tråden dog nu efter Trump twittrat han förlorade valet....
Trump skriver att Biden vann valet för att det var riggat. Om man nu ska lyssna till denna tweet säger alltså Trump att Biden inte vann iom att riggade val inte räknas som ett giltligt val i USA. Att några här på FB inte förstår att det kan vara bra att ta in all information i sammanhanget och inte bara det som passar ens världsbild är inte förvånande, men att Aftonbladet gör samma sak är lite pinsamt.
2020-11-15, 15:16
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Trump har erkänt sig besegrad på Twitter och ni tror inte på han nu, Måste vara jobbigt vara en Trump supporter då ledaren ger vit flagg och ger upp och man tror inte på det...

Har inte sett att han gett upp. Han har förklarat varför Biden vann. Vänta en stund så slipper vi dra förhastat slutsatser.
2020-11-15, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temptedmania
Att de står i Frankfurt är väldigt symboliskt. Det var här hela skiten började med Rothschilds bank på 1700-talet. Sedan har vi ju Frankfurtskolan och Europeiska centralbanken som har sitt huvudkontor där. Soros som har kopplingar till Dominion fick själv stor hjälp av Rothschilds när han gjorde sin ekonomiska karriär.
2020-11-15, 15:18
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Trump skriver att Biden vann valet för att det var riggat. Om man nu ska lyssna till denna tweet säger alltså Trump att Biden inte vann iom att riggade val inte räknas som ett giltligt val i USA. Att några här på FB inte förstår att det kan vara bra att ta in all information i sammanhanget och inte bara det som passar ens världsbild är inte förvånande, men att Aftonbladet gör samma sak är lite pinsamt.
Kan man läsa till sig så är det vit flagg har reser rakt upp och ned men han säger det inte i ordalag, Ger man upp då säger man aldrig att motståndaren vann oavsett fantasierna om fusk och annat då kniper man ordet Biden vann!

Så snart lär han gå ut med det på en PK också men köra valfusk så hans fans håller sig lugna och följer ledaren!
2020-11-15, 15:20
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
·
3m
RIGGED ELECTION. WE WILL WIN!

Håll i alla hästar en stund.

Detta är för 3 minuter sedan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera