2020-11-15, 13:26
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
En politiker påstår nu att de analyserat datat på den server som US.MIL beslagtog och den visar att Trump i själva verket vann med 410 Elektorer mot bidens 128. Kalifornien gick till Trump(vilket är vad många hade misstänkt redan innan, speciellt kaliforniaborna själva).

https://twitter.com/Manga4Congress/status/1327731838920630272

Det låter i och för sig som rena önskesiffror. Har någon president ens varit i närheten dom siffrorna?
2020-11-15, 13:29
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Det låter i och för sig som rena önskesiffror. Har någon president ens varit i närheten dom siffrorna?

Om någon varit det så är det Trump. Ingen har varit så älskad av folket så länge jag sett iaf, inte ens JFK(förräns efter hans död).

Ingen har heller motarbetats så mycket av MSM som Trump, just FÖR att de är del av träsket som måste rensas upp för att regeringen ska kunna göra vad som är bäst för folket igen.
2020-11-15, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Att leda först betyder inte alltid att vinna. I Sverige leder alltid s stort i början när kommunerna i Norrland räknas först t.ex.

Dominion har bemött och avvisat dessa anklagelser om fusk:

"According to a Joint Statement by the federal government agency that oversees U.S. election security, the Department of Homeland Security's Cybersecurity & Infrastructure Security Agency (CISA): "There is no evidence that any voting system deleted or lost votes, changed votes, or was in any way compromised." The government & private sector councils that support this mission called the 2020 election "the most secure in American history.""

https://www.dominionvoting.com

Du har fortfarande inte svarat på varför det är otänkbart att Biden skulle vinna i Georgia. Vad är det som gör att detta är skrivet i sten? Vad har du för argument för att Georiga inte kan tippa över till Biden?

Vad dominion skriver spelar ju ingen som helst roll och de förstår även du.

Jag kommer inte kunna övertyga dig förmodligen. Jag är iaf helt övertygad att Trump hade vunnit ganska stort i Georgia om det inte förekom valfusk.

Men nu räknas rösterna om manuellt. Det ska tydligen inte genomföras en audit, vilket oroar mig något, men jag tror ändå Trump vinner GA.

Men det får vi ju se när det är klart. Då ser vi vem som får rätt.
2020-11-15, 13:33
Bannlyst
Citat:
Eric Coomer medlem i Antifa och VP på Dominion voting systems, verkar varit den som sett till att Dominions rösträknarmaskiner stal röster ifrån Trump till Biden. Nu har vittnesmål framkommit som hört honom säga "Oroa er inte för valet, Trump kommer inte vinna, det har jag sett till!"

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/report-anti-trump-dominion-voting-systems-security-chief-participating-antifa-calls-posted-antifa-ma nifesto-letter-trump-online/

Det väntar nog minst tio års fängelse om han blir dömd för detta.
2020-11-15, 13:33
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Att Trump skulle vunnit Kalifornien låter väl lite otroligt?

Som jag förstått det är Kalifornien inte så ojämnt som rösterna normalt visar. Om D vinner med 55-45 eller 65-35 spelar ingen större roll och då bryr sig många R inte om att rösta. Detta valet var inte som något annat val i USA på decennier. Skulle inte alls bli förvånad om Trump vann landslide. Hade han slagit Reagen 1984 med 49 vunna stater bortsett från Mondales hemstat Minnesota kunde man ifrågasatt det. Att Sleepy-Joe skulle vinna över Trump är helt osannolikt.

Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
410 haha herregud.

Med tanke på hur stödet för Trump såg och engagemanget i rallyt trots alla ”silent votes” så kanske det inte är helt omöjligt.

Men 410 är nästan för bra för att tro på. Att han vann ärligt tror jag på, men med så mycket?! Ja, Man får bara vänta och se.

Pompeo och Co verkar iaf väldigt självsäkra på en ”smooth transition” till 4 nya år. De har ju uppenbarligen mer insyn än de flesta.

Ska bli mycket intressant.

Instämmer. Pompeo, Powell, Brennan osv förefaller helt segervissa, och inte bara segervissa egentligen utan närmst euforiska. Kanske är Rudis inlägg om valfusk och det legala systemet en sidomanöver för att hålla MSM upptagna medan militära aktioner sker under ytan, såsom tillslaget i Tyskland. Att det inte bara är tyst medan de samlar information.

Rätt talande att CIA var bortkopplade från operationen. Samma CIA som JFK ville upplösa i atomer. Nu jävlar...

Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Ja det kan vara av just detta skäl som man genomförde fusket. Man hade nästan ingenting att förlora. Sanningens timme var nära i vilket fall som helst. Det är många människors karriärer och förmögenheter som är hotade. Mark Zuckerberg har personligen skänkt 350 miljoner dollar till val myndigheten. Kan det ses som något annat än en muta. Trots det har ordföranden för federala valdomstolen förordat att valet skall ogiltigförklaras

Trump sa redan innan han blev vald för fyra år sedan att han skulle rensa upp i träsket och det är nog det främsta skälet till att han är så impopulär i MSM och bland etablissemanget.
I valfilmer illustrerades träsket bland annat med George Soros. Dominion som är ett av de bolag som har skött röstningen ägs av en person som har starka kopplingar till Soros.

Så kan det absolut vara.

Citat:
Ursprungligen postat av Ambelain
Hur ska man kunna veta om det stämmer.

Men en sak vi iaf vet, det är ju att det är oerhört sällsynt att en sittande president får Fler röster i den andra valomgången än den första.
Och det fick Trump - han fick ju mer än 10 miljoner fler röster denna gången jämfört mot vad han fick första gången.

En annan sak som gör det hela lite ... underligt ... är ju att Hillary Clinton, som blev så hyllad av både massmedia och hennes sympatisörer - att hon fick Färre röster än Joe Biden.

Dvs det skulle alltså då betyda att folket tycker bättre om den praktiskt aget halvt anonyme Joe Biden än vad de tyckte om den stora megakändisen och förebildskvinnan Hillary Clinton.
Och det trots att Biden ju faktiskt aldrig hade någon vidare stark följarskara under sin kampanj.
Alla tycktes vara helt överens om att Biden inte lyckades få med sig folket.

Och ändå, så ser siffrorna som visas ut som att ...

Om detta inte är ett kuppförsök så vet jag inte vad som är det.
Och det får mig att tro att det kanske inte kan gå att rätta till det.
För om det hade blivit allmänt känt, att Demokratiska partiet kuppat sig till en vinst - då hade ju hela världens förtroende för USA som stormakt krossats - direkt.
Det hade blivit en härdsmälta utan dess like.

Och det kommer ingen tillåta.
Därför kan det nog bli så att Biden kommer att få presidentämbetet trots allt.
Demokratiska partiet (och dess elit som stödjer dem) kommer förmodligen att inleda förhandlingar med Republikanska partiet - och även med Trump själv - för att få dem att acceptera och tiga still, bara låta Demokraterna få kamma hem presidentämbetet.
I utbyte mot något annat, något stort och betydande som Republikanerna gillar.

Men, det kommer inte att bli en bra framtid för resten av världen.
För nu så vet ju ändå alla att det inte finns någon demokrati i USA längre.
Och då kommer alla andra att vilja apa efter.
Skendemokrati kallas det.

Och för den som inte minns, så kan det kanske vara på sin plats att påminna om att det bedrevs en kampanj för bara några få år sedan behovet av att "reformera demokratin."
Även här i Sverige, där Timbro förklarade att framtiden var utan den demokrati vi vant oss vid.
Nu skulle det istället bli expertstyre, tjänstemannastyre, där det dumma folket som ändå bara röstar populistiskt inte längre kommer få några möjligheter att påverka "experternas" politiska gärning.

Det var ju därför som Trump kunde vinna valet ursprungligen.
För att de ville ha någon som kunde krossa presidentämbetets legitimitet.

Nu är den krossad och förstörd, och ingen kan reparera den.

Tror inte alls på den idén. Minns vad Pompeo sa, The whole world is watching. Hela världen vet att korrupte Biden fuskade. Får Biden sitta så legitimerar ju världens största demokrati att fusk lönar sig. Trump valdes för att Drain the Swamp. Låter han Biden sitta sviker han det. Team Trump verkar sitta på alla trumf och verkar ha struptag på det korrupta etablissemanget. De kan inte släppa det.

Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Någon ny uppdatering?

Kommer domstolarna besluta något? Jag misstänker att detta är Trump's sista chans.

Misstänk på du...
2020-11-15, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Är det verkligen "allmänt vedertaget" utanför din info-bubbla?

Om omräkning i Georgia visar samma resultat som det ursprungliga, lovar du att släppa Dominion-spåret då?

Ja för alla som inte är Biden fans och tror på fake News media så är det så.

Men det måste ju såklart bevisas. Om Georgia vinner så säger det inte så jättemycket eftersom de antidemokratiska demokraterna vägrar ha en audit. Så nej, kan det fortfarande bevisas omfattande valfusk så spelar Georgia ingen roll alls.
2020-11-15, 13:35
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Dan bongino är en sanningssägare som jag inte sett det pratas mycket om här... Han pratar om valfusket och den djupa staten mycket på sista tiden. Här är ett bra avsnitt för den som vill höra lite fler rösta kring samma ämne.

Skippa första 5 minutrarna då han småpratar och gör reklam för någon produkt.

https://youtu.be/Uen1eW9-wGg
2020-11-15, 13:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Och om nu så vore, som du påstår, så är det väl jättebra om det kommer fram.

Nekar inte att det är bra om det kommer fram, det är därför jag är öppen med att det bara var till min vetskap, kan man stärka det påstående som finns (tiotusentals eller hundratusentals döda som skulle ha röstat) så välkomnar jag att man presenterar det
2020-11-15, 13:38
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Vad var kopplingen till kraken? Missade det

Ett monster som kommer upp från under ytan och dödar...

Release the Kraken
https://twitter.com/DepFred_Kares/status/1327658478576525315

https://en.wikipedia.org/wiki/Kraken
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
1 - 4: Enstaka händelser är fullt möjligt. Valfusk har t.ex. förekommit i Sverige. Men att organisera ett systematiskt valfusk i USA som avgör valet är mindre troligt. Men berätta gärna din konspirationsteori, alltifrån att Biden blev rädd att förlora valet till att Demokraterna organiserade och genomförde detta valfusk. Hur gick det till? Nu menar jag inte enskilda händelser där någon påstår att någon annan röstat i dennes namn, utan i stora drag. Hur bar sig Demokraterna åt? Vilka samarbetade de med?
Du får utveckla innan du kommer med motfrågor. Varför är det möjligt i liten skala men inte i stor skala när systemen som hanterar det uppenbarligen kan hantera det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag läste vad du skrev och jag försökte förstå ditt sätt att se och tänka på saken då det är så du framstår, och det menar jag inte ens i en hård ton utan det är genuint så din argumentation känns och det handlar inte om det svenska språket utan det handlar om en tolkning av det du skriver i relation till vad som faktiskt anknyts till det så kallade valfusket.

För som sagt, när inte ens Barr själv kan hitta några konstigheter så bör man kanske fundera på hur mycket som faktiskt stämmer
Ja du hittade på, vände och vred vi är vana så det är inga kosntigheter.

Citera gärna Barr säga att inga konstigheter hittats kring valet.
2020-11-15, 13:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Om någon varit det så är det Trump. Ingen har varit så älskad av folket så länge jag sett iaf, inte ens JFK(förräns efter hans död).

Ingen har heller motarbetats så mycket av MSM som Trump, just FÖR att de är del av träsket som måste rensas upp för att regeringen ska kunna göra vad som är bäst för folket igen.
Det är ju så att inte ens 50% av folket gillar trumpen pga den polarisering trumpen ger dom i USA.

Dock står vi här idag fortfarande med inget valfusk, och är det någon som vet när detta valfusk ska presenteras, eller har man inte fabricerat dessa bevis än?

Intressant med den postiljon som påstod saker om valet, men sen när man förhörde personen så hade han inte en aning.
Och sånt är talande för hela detta valfusknarrativ som inte existerar.

Och är rätt perplex att man inte redan före valet fabricera sina bevis och var redo att släppa dom.
Men det är vi står här med inget idag, och nått säger mig så komemr det fortsätta, då man ofta i bananrepublikanerna gör en höna av inget.(notera inte ens en fjäder existerar)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in