2020-11-15, 12:13
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Ptja med tanke på Trump EO och en summering

Scytl i Frankfurt Vilket redan är gjort.
CNN, Twitter, Facebook, MSNBC whatever..

Om allt det här är på riktigt så börjar jag bli knäsvag.

Hahaha, så noga hade jag naturligtvis inte läst executive-ordern Men det är klart jag har sagt redan att Sociala-medier plattformarna ligger jävligt brunt till under Trumps andra mandatperiod. Men det du nu säger gör det ju rätt lätt att expropriera hela skiten om man vill bli av med dem.

Nåt annat som swishade förbi som en bild i mina flöden, som jag dock inte kunnat verifiera är att dom där dominion-servrarna som togs i beslag i Frankfurt - rådatat där indikerar att Trump vann 410 elektorsröster. Om det är på riktigt så borde någon skita på sig rätt snart. Vi får se vad som kommer fram till veckan...
2020-11-15, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Så om jag tolkar dig rätt så är det följande du menar: "Det har fuskats, jag vet inte hur det har fuskats, jag kan inte svara på vilket sätt man har fuskat men det har fuskats för det är omöjligt att den kandidat som jag höll på kunde förlora"

Detta är trots att flera olika utredningar, även Barrs egna inte kunde hitta några konstigheter, vad skulle det krävas för att du skulle acceptera läget?
Vore det inte enklare att läsa det jag skriver. Jag skrev:
Detta är bara ett starkt argument om man ser det som en bra strategi att fuska och vinna i alla stater. Tror inte att någon som eventuellt planerade att fuska till sig valet skulle köra på den strategin, men du är såklart fri att tro vad du vill

Det har en helt annan innebörd än det du citerar mig på. Om du tolkar min text som ditt citat om mig kan jag inte hjälpa dig. Det är på tok för lång diskussion om Svenska språket som blir offtopic här men testa läs mitt inlägg igen och se om din tolkning förändras så kan du göra ett nytt försök att bemöta det.
2020-11-15, 12:18
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Den 20:e oktober 2020 verkställde han den i tysthet utan att MSM reagerade.

Trump just quietly passed an executive order that could destroy a future Biden administration

Trump signs legislation making hacking voting systems a federal crime

Artikel i Independent handlar nog om, "Executive Order on Creating Schedule F In The Excepted Service"?
https://www.flashback.org/newreply.php?#preview
2020-11-15, 12:25
Medlem
apelsindanss avatar
Får väl ta detta med en nypa salt. Men om det stämmer så säger jag bara HOLY COW!!!!
Är detta sant så är det ett så in i helvetes stort "fuck you" till Soros, fakestream media, allt vänsterslödder mm.

"Entry Submitted by Sierra (NZ) at 12:03 AM EST on November 15, 2020

Raw data in the server seized by US military shows that President Trump won by a landslide - 410 Electoral Votes."

https://inteldinarchronicles.blogspot.com/2020/11/raw-data-president-trumps-landslide-win.html
https://twitter.com/Manga4Congress/status/1327731838920630272
Senast redigerad av apelsindans 2020-11-15 kl. 12:28.
2020-11-15, 12:28
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Hahaha, så noga hade jag naturligtvis inte läst executive-ordern Men det är klart jag har sagt redan att Sociala-medier plattformarna ligger jävligt brunt till under Trumps andra mandatperiod. Men det du nu säger gör det ju rätt lätt att expropriera hela skiten om man vill bli av med dem.

Nåt annat som swishade förbi som en bild i mina flöden, som jag dock inte kunnat verifiera är att dom där dominion-servrarna som togs i beslag i Frankfurt - rådatat där indikerar att Trump vann 410 elektorsröster. Om det är på riktigt så borde någon skita på sig rätt snart. Vi får se vad som kommer fram till veckan...

Kollade runt lite om de där 410 EV och det verkar intressant. Lite för sockersött för mig än så länge, men det kan förklara varför Demokraterna åkte dit på detta val när man fick panik. Läste dock att om röstfukste skulle tas bort så skulle Trump ha 307 EV, vilket låter mer vettigare.

Hela medieetablissemanget och Demokraterna har försökt sälja in till folk att tro att Bidén (visualiserat nedan)

https://youtu.be/HDqYPgJk_cA?t=9

Skulle vara överlägsen Trump (visualiserat nedan)

https://youtu.be/cWc7vYjgnTs?t=26
Senast redigerad av shakta 2020-11-15 kl. 12:33.
2020-11-15, 12:29
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass

Citat:
Ursprungligen postat av apelsindans
Får väl ta detta med en nypa salt. Men om det stämmer så säger jag bara HOLY COW!!!!
Är detta sant så är det ett så in i helvetes stort "fuck you" till Soros, fakestream media, allt vänsterslödder mm.

Raw data in the server seized by US military shows that President Trump won by a landslide - 410 Electoral Votes."

https://inteldinarchronicles.blogspot.com/2020/11/raw-data-president-trumps-landslide-win.html

Haha....Jag behövde inte vänta till veckan...Det tog fyra inlägg så nämdes det igen Är det här på riktigt så vet jag inte vart jag ska ta vägen!
2020-11-15, 12:30
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsindans

Att Trump skulle vunnit Kalifornien låter väl lite otroligt?
2020-11-15, 12:31
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Så om jag tolkar dig rätt så är det följande du menar: "Det har fuskats, jag vet inte hur det har fuskats, jag kan inte svara på vilket sätt man har fuskat men det har fuskats för det är omöjligt att den kandidat som jag höll på kunde förlora"

Detta är trots att flera olika utredningar, även Barrs egna inte kunde hitta några konstigheter, vad skulle det krävas för att du skulle acceptera läget?

https://news.yahoo.com/prosecutors-ag-bill-barr-dispatched-032953416.html?soc_src=social-sh&soc_trk=tw&tsrc=twtr&guce_referrer=aHR0cHM6Ly90 LmNvLw&guce_referrer_sig=AQAAAJRfEX7TlPO2WgoLA7vft RY21KuLpPVOXr1ZfXyu9Pi-0hgXI5JE06tuMlmnQoKW3uQUPlTfnTmq3y rvoQKaU1UKmKfGKaBdAFig8PIiIkFYwlFZSSUAgxr3DTEWjF4k fOK0TNiKhIC7xpOaZUg_Vx_B2PyLTuVmr3pVKICHrz-4

Det är just sån här text som får en att tänka till. Dom pushar så jävla hårt ett narrativ. Ett enda ord förändrar texten ifrån objektiv till subjektiv. "Prosecutors who AG Bill Barr dispatched to investigate Trump's evidence-free claims of mass election fraud say they found no substantial irregularities" Man var tvungna att klämma in "evidence-free claims" istället för "evidence claims".

Det blir uppenbart för mig att dom vill att man ska se saken på ett sätt. Det gäller ju så klart medier på bägge sidor, alternativmedia är oftast lika duktiga på detta. Jag är allergisk mot att bli matad med åsikter som någon annan vill att jag ska ha. Media som vågar låta mig tänka själv fy fan vad skönt det vore. Är väl därför jag står mer på den konspiratoriska sidan för jag är trött på att bli sondmatad andras åsikter. Blev väl lite OT här. Egentligen inte riktad mot dig utan bara allmänt. Är egentligen inte sugen att diskutera semantiken i den meningen alls, bara berätta hur jag ser på det.
2020-11-15, 12:32
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Vore det inte enklare att läsa det jag skriver. Jag skrev:
Detta är bara ett starkt argument om man ser det som en bra strategi att fuska och vinna i alla stater. Tror inte att någon som eventuellt planerade att fuska till sig valet skulle köra på den strategin, men du är såklart fri att tro vad du vill

Det har en helt annan innebörd än det du citerar mig på. Om du tolkar min text som ditt citat om mig kan jag inte hjälpa dig. Det är på tok för lång diskussion om Svenska språket som blir offtopic här men testa läs mitt inlägg igen och se om din tolkning förändras så kan du göra ett nytt försök att bemöta det.

Jag läste vad du skrev och jag försökte förstå ditt sätt att se och tänka på saken då det är så du framstår, och det menar jag inte ens i en hård ton utan det är genuint så din argumentation känns och det handlar inte om det svenska språket utan det handlar om en tolkning av det du skriver i relation till vad som faktiskt anknyts till det så kallade valfusket.

För som sagt, när inte ens Barr själv kan hitta några konstigheter så bör man kanske fundera på hur mycket som faktiskt stämmer
2020-11-15, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
ÄNTLIGEN skriver en källa som vanligt folk accepterar om saken! Jävligt spännande.

Nationellt nödläge, ett ogiltigförklarande av valet som helhet etc. har varit uppe i tråden.

Edit: Artikel från 2018, dock.

Nu börjar det med nödläge. Situationen börjar bli mer allvarlig.
2020-11-15, 12:35
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
1. Är det orimligt att röstmaskinerna manipulerats - 7 minuter vittnades om 2017-2018 att det tog med en skiftnyckel att ställa in maskinerna. 7 minuter + en skiftnyckel ser du som orimligt att nån har tillgång till?

2. Sen är det klart att det kanske finns rutin sen tidigare. Vi vet ju att det används för att fuska i val tidigare, varför är det orimligt att det ska ske igen är det för att det är totalt orimligt att nån har 7 minuter + en skiftnyckel?

3. En data följer koden. Ingen flitig får en data att jobba emot sin kod. Vi vet idag att man kan ställa in maskinerna så att den flyttar röster från en kandidat till en annan, vi vet också att maskinerna gjort detta MEN vi vet inte att alla sådana glitchar (som inte finns) blivit rättade i efterhand för att nån säger det.

4. Vi vet att republikaner och demokrater och msm varit oroliga över valsäkerhet tidigare och kanske framförallt Mail in ballots men nu ska man låtsas att det är 100% säkert. 2014 konstaterade t.om Bidens val av White House Chief of Staff att amerikanska val är riggade.

Tänk att sitta på informationen här över och låtsas veta att inget valfusk har skett och motarbeta utredningar och kontroller. Snacka om att msm har mycket makt.
1 - 4: Enstaka händelser är fullt möjligt. Valfusk har t.ex. förekommit i Sverige. Men att organisera ett systematiskt valfusk i USA som avgör valet är mindre troligt. Men berätta gärna din konspirationsteori, alltifrån att Biden blev rädd att förlora valet till att Demokraterna organiserade och genomförde detta valfusk. Hur gick det till? Nu menar jag inte enskilda händelser där någon påstår att någon annan röstat i dennes namn, utan i stora drag. Hur bar sig Demokraterna åt? Vilka samarbetade de med?
2020-11-15, 12:36
Medlem
apelsindanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Att Trump skulle vunnit Kalifornien låter väl lite otroligt?

Ja lite.. men vanligt folk är förmodligen extremt jäkla trötta på BLM, Antifa, upplopp, looting osv. Kalifornien är väl ganska drabbat av det. Joe och demokraterna har inte visat något som helst som tyder på att de skulle vilja lösa dessa problem, utan snarare allierat sig med dem.

Men vi får se. Jag kommer bli i extas om det blir en någorlunda stor landslide!

Detta kommer bokstavligt talat vara jag:
Extas (av grekiska e'kstasis, egentligen "bortryckande från ett läge", av e'k, "ur, från", och sta'sis, "ställning") har inom medicinen betydelsen av tillstånd i hjärnan, under vilka vissa föreställningar, mest av religiöst innehåll, så rycker själen med sig, att den liksom kommer ur sitt vanliga läge och blir mer eller mindre otillgänglig för yttervärlden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in