2020-11-15, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Det spelar ingen som helst roll vem som äger Dominion.
Bara för att de äger ett företag som tillverkat ett system innebär det inte att de kan komma påverka valet.

Systemet är testat av bägge partier samt av amerikanska myndigheter. Hade det varit inprogrammerat fusk så hade det upptäckts vid test.
Det skulle också synas vid stickprovskontroller av röster, det skulle då finnas avvikelser.

Om ni inte visste det så genomför samtliga delstater stickprovskontroller efter valet för att se om siffrorna avviker. Ingen delstat har rapporterat mer än enstaka avvikelser.

Ok. Så det spelar ingen roll för dig att företaget som äger Dominion startades av fyra venezuelare nära till Chavez (nu nära till Maduro) som skapade ett elektroniskt röstsystem för att FUSKA i val. Det var hela upplägget!

Och det spelar ingen roll att säkerhetschef och vice VDn för Dominion David Cooper är vänsterextremist och hyllar polidmördare på nätet!? Han är dessutom plötsligt bortplockad från Dominion och verkar ha gått under jorden.

Det spelar ingen som helst rollför dig? Ok! Då vet jag var du står.
2020-11-15, 01:38
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Ok. Så det spelar ingen roll för dig att företaget som äger Dominion startades av fyra venezuelare nära till Chavez (nu nära till Maduro) som skapade ett elektroniskt röstsystem för att FUSKA i val. Det var hela upplägget!

Och det spelar ingen roll att säkerhetschef och vice VDn för Dominion David Cooper är vänsterextremist och hyllar polidmördare på nätet!? Han är dessutom plötsligt bortplockad från Dominion och verkar ha gått under jorden.

Har han gått underjorden? haha bara det bör ju få varningsklockorna att ringa och slå larm... har man rent mjöl i påsen går man inte under jord!
2020-11-15, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Med tanke på att alla länkar till twitter som om det vore sanning så spelar det ingen roll vad som skulle länkas, ingen av er tror på något som inte stödjer er världsbild längre.

Du har ju redan försökt länka till en icke twitter-källa men den visade ju sig inte vara trovärdig.
2020-11-15, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Har han gått underjorden? haha bara det bör ju få varningsklockorna att ringa och slå larm... har man rent mjöl i påsen går man inte under jord!

David Cooper (äver storägare i företaget) har inte sagt ett pip sen detta upptäcktes.

Vafan trodde de egentligen?
2020-11-15, 01:46
Medlem
För mig så är inte frågan om det har fuskats eller inte som är det stora problemet. Utan det är media och big tech och deras extrema partiska hållningssätt, och censureringen som de håller på med som är det stora frihetsproblemet. Det bör man faktiskt kunna hålla med om oavsett om man gillar trump eller inte. Det accelererar och du tillåts säga allt mindre som går emot msm och big tech syn, det känns ganska så skrämmande, den pyttelilla friheten som finns är hotad. Trump har verkligen synat msm och big tech enorma partiskhet.

Men jag har sagt det tidigare, men man bör införa strikta regler som big tech och msm måste hålla sig om fri yttrandefrihet och opartiskhet, annars ska de stängas ner. De ska inte utnyttja sin position till att vara propagandamaskiner och tysta folk.
2020-11-15, 01:47
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
David Cooper (äver storägare i företaget) har inte sagt ett pip sen detta upptäcktes.

Vafan trodde de egentligen?

Haha det är ju så jävla suspekt att man baxnar och kan man inte se det då är man ju korkad... finns liksom ingen anledning att gå under jorden om man inte har något att dölja tycker jag?
2020-11-15, 01:48
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
I Sverige finns det en hel del som skiter i kommunal och landsting/regionsvalet men som röstar i riksdagsvalet.
Samma finns de så klart i USA en hel del som skiter i senat och kongress, största fokus läggs ju trots allt på presidentvalet.

Men hade man fejkat en röst så hade man givetvis fejkat den på alla nivåer.

Om man har obegränsat med tid. Enligt ett tidigare inlägg menar man att Trump vann med en landslide och att det överrumplade team Biden. Man var tvungen att på kort tid ordna hundratusentals nya röster. Fylla i enbart Trump/Biden kunde man göra 24 stycken per minut med om man fyllde i allting hann man bara med 4 stycken per minut.

Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Hundratusen, det som rapporterats är tusentals, men säg att du har rätt med 100 000, det är långt ifrån den miljon de hoppades på, alltså ett rejält fiasko.

Det sägs att det varit folk på fler platser än bara där.
2020-11-15, 01:50
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Om man har obegränsat med tid. Enligt ett tidigare inlägg menar man att Trump vann med en landslide och att det överrumplade team Biden. Man var tvungen att på kort tid ordna hundratusentals nya röster. Fylla i enbart Trump/Biden kunde man göra 24 stycken per minut med om man fyllde i allting hann man bara med 4 stycken per minut.

Det var väl en video på det också va där de visade på hur fort det gick o göra för att bevisa?
2020-11-15, 01:51
Medlem
Citat:

Om din beskrivning av det stämmer, varför tillät republikanerna det då? Borde de inte ha protesterat emot det innan valet? Visste de inte om det, men du vet om det?
2020-11-15, 01:51
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Det var väl en video på det också va där de visade på hur fort det gick o göra för att bevisa?

Har inte sett den utan återgav bara vad jag läste.
2020-11-15, 01:53
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Har inte sett den utan återgav bara vad jag läste.

Ah! nä kan vara jag som kommer ihåg fel också! men vet att jag hört om det du talar om!
2020-11-15, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hew18
Om din beskrivning av det stämmer, varför tillät republikanerna det då? Borde de inte ha protesterat emot det innan valet? Visste de inte om det, men du vet om det?

De visste väl knappast något före valet(?).

Det är Giulianis som styr spakarna nu...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in