2020-11-15, 00:36
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Låter som att vi kan skippa val i framtiden och bara låta Nixter räkna ut resultatet via statistik.

Har du några välrenommerade statistiker som stödjer din slutsats? Att det är omöjligt.
Länkar?

Om det hade varit så lätt. Nixters statistik har ju varit felaktig i allt denne har förutspått, först gällde det vilka delstater som Republikanerna skulle vinna, sedan att Trump skulle vinna Landslide nationellt och slutligen att Trump skulle flippa Arizona på slutet. Nixter hade fel i allt.

Men det är ju klart, om det inte varit för valfusket () så hade ju han haft rätt,
2020-11-15, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Använde sig dessa stater möjligen av Dominion vote system?

Mycket snack om Dominion, men ni vet väl att det använts i 30 av USAs 50 delstater.
De flesta av dessa vanns av republikaner. Konstigt att det inte ses som manipulerat där...
Hade de kunnat manipulera valmaskinerna så hade de rimligtvis sett till att få majoritet i senat och kongressen också.
2020-11-15, 00:54
Medlem
En intressant sak i det hela är ju att poströster har använts i samtliga delstater, dominion som man gnäller på har använts i 30st delstater.
Men av någon konstig orsak så hävdas de bara varit fusk i de delstater Trump förlorat.
2020-11-15, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Det är väl det som drog igång tjafset? Trump administrationen har ju pratat sedan i mars om Mail in ballots.

Tror det finns ett antal stämningar som berör området om jag minns rätt.
Knappast, finns inte en enda stämning som rör att kasta ut alla postsedlar. Fanns stämningar om att lasta ut en pytteliten andel poströster men alla avfärdades av domstolarna.
2020-11-15, 00:56
Medlem
Imalosers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
En intressant sak i det hela är ju att poströster har använts i samtliga delstater, dominion som man gnäller på har använts i 30st delstater.
Men av någon konstig orsak så hävdas de bara varit fusk i de delstater Trump förlorat.
Ja alltså, teorin är väl att de fuskade i swing states när de såg hur det höll på att gå. De skulle ju inte behövt göra det överallt. Orkar inte bry mig längre själv, men det är ju en uppenbar kontring mot ditt argument.
2020-11-15, 00:57
Medlem
Citat:
Om du inte vet så släng inte omkring dig utan ta reda på fakta istället.

Shit, du har 140 inlägg i tråden - snacka om grav TDS.
Det enda jag inte visste var om de behöll kuverten men det var ju irrelevant till min poäng.

Haha när Trumpers får slut på argument säger dom att motståndarem har TDS. Begåvningsreserven in action.
2020-11-15, 00:58
Medlem
Citat:
Mycket snack om Dominion, men ni vet väl att det använts i 30 av USAs 50 delstater.
De flesta av dessa vanns av republikaner. Konstigt att det inte ses som manipulerat där...
Hade de kunnat manipulera valmaskinerna så hade de rimligtvis sett till att få majoritet i senat och kongressen också.

Det skulle inte se så snyggt ut om DNC vann ALLA stater!

Säkerhetschefen och vice VDn på Dominion (vänster extrem och hyllar polismördare) David Cooper är redan bortplockad!
2020-11-15, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Ja alltså, teorin är väl att de fuskade i swing states när de såg hur det höll på att gå. De skulle ju inte behövt göra det överallt. Orkar inte bry mig längre själv, men det är ju en uppenbar kontring mot ditt argument.

ja hade demokraterna vunnit alla stater hade nog dom flesta börjat ställa frågor direkt, hade ju varit uppenbart
2020-11-15, 01:00
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
Och här mina vänner har vi de människorna som vill återförena folket i USA. ONDSKAN

https://twitter.com/disclosetv/status/1327729631601029123?s=20

Citat:
Ursprungligen postat av Truthbringerr
Kommer bli rena anarkin ikväll, proud boys mot antifa!!

Föreställ er antifa, BLM, vänsterliberaler och plundrare när SCOTUS meddelar att omfattande valfusk begåtts och att Trump sitter fyra år till.

Trump kallar hem trupp och byter ut FM till någon som kommer se till att ordning råder i alla städer.

Citat:
Kungligt att chilla med lite golf. Han VET att han kommer vinna det här.

Precis. En man som har sakerna under kontroll slappnar av i mellanperioden med golf.

Citat:
Fyfan. En ensam Trump-supporter står upp mot tiotals hatiska vänsterslödder sen blir blir han suger punched av en feg jävla negrer!

Inte bara en, utan två sucker punches.

Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Det bästa sättet att vinna ett krig är att vinna ett krig, vilket Biden gjort - tämligen övertygande. Det här valfuskkäbblet har lett till noll.

När du ändå befinner dig uppe på läktaren kanske du kan fixa korv till oss andra på FB.
Biden har inte vunnit ett dugg.

Citat:
Ja de har manskap som jobbar på amerikanska baser där.
Vad har det med saken att göra? Utan för baserna så är de tvingade att följa tyska lagar precis som alla andra.

Om du tror att de har rätt att bedriva militära aktioner mot civila i Tyskland så är du mer än lovligt blåst.

Jag till och med fetade det åt dig. Tror du de behöver "åtskilliga privilegier och immunitet, bland annat" om de är skyldiga att följa tyska lag. Undrar just vem det är som är blåst, pappskalle.

Citat:
The soldiers’ rights and obligations, which include numerous privileges and immunities, among other things,
2020-11-15, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser

Fast de vann ju inte alla swingstates eller hur, och de verkade visst ha glömt att ge sig själva majoritet i senaten och kanske även kongressen.
Skall ju också påpekas att de var förväntade att vinna i dessa delstater.
Bidens valresultat stämmer ganska bra överens med opinionsundersökningarna, även om det är något sämre.
Det är helt enligt förväntningarna att Biden skulle vinna.
Trump däremot presterade ju bättre än väntat, så är det någon kandidats resultat som är suspekt så vore det väl i så fall hans.

Kan man fuska i sådan skala så missar man inte senaten och kongressen som är helt nödvändiga.
Är det fejkade valsedlar så står kongress och senatsvalet på samma röstsedel, är det manipulation av valmaskiner så kan man lika gärna fixa röster på senator och kongressledamot som president.
2020-11-15, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Knappast, finns inte en enda stämning som rör att kasta ut alla postsedlar. Fanns stämningar om att lasta ut en pytteliten andel poströster men alla avfärdades av domstolarna.
Omöjligt. Var fick du det ifrån? Endast 2 dagar sedan vann de en stämning. De flesta har ju lämnats in under veckan, det är i snitt en månadslång process.
2020-11-15, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag till och med fetade det åt dig. Tror du de behöver "åtskilliga privilegier och immunitet, bland annat" om de är skyldiga att följa tyska lag. Undrar just vem det är som är blåst, pappskalle.

Det är gäller inom baserna ditt riksmongo.
Till skillnad från dig så har jag jobbat inom försvarsmakten och jobbat med Amerikansk trupp. Jag vet hur det fungerar på deras utlandsposteringar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in