2020-11-14, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Det har vi inga bevis på. Men nu var det inte det jag svarade på. Jag svarade på en person som kallade mig för lögnare för att jag presenterade lagen som krävs när det gäller att hantera kuverten.
Men du citerar en lag från Pennsylvania när det gäller Georgia.
2020-11-14, 22:33
Medlem
Citat:
Det har vi inga bevis på. Men nu var det inte det jag svarade på. Jag svarade på en person som kallade mig för lögnare för att jag presenterade lagen som krävs när det gäller att hantera kuverten.
Varför diskuteras det då ens...?
2020-11-14, 22:36
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=wmNCKIObuBY
Hoppsan!

Mail-in systemet sägs ha skapats för att folk ska kunna rösta säkert iom Covid... Däremot skapades lagen angående mail in ballots i PA under OCT 2019, flera månader före första fallet av Covid. Varför?

För att man skulle fuska, Mail-in Ballots är ej personliga och kräver endast en signatur på det yttre brevet. (Absolut inte lika säkra som säg, Absentee ballots).

Ser ut som att HD kan komma att kasta ut alla Mail in ballots i PA. Då man kringgått konstitiutionen i skapandet av Mail in ballots.

Vore ju snopet för Biden och globalisterna.
2020-11-14, 22:36
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Varför diskuteras det då ens...?
För att jag svarade på det här inlägget
"Hur ska man kunna matcha signaturer? Valsedlarna har ju redan separerats från de signerade kuverten när de verifierats. På grund av valhemlighet så kan man ju inte återmatcha kuvert och valsedel och veta vilken som tillhör vilken."

Man kan matcha röstsedeln med kuvertet då båda två har en kod som matchar varandra, samtidigt som man har signatur på kuvertet.
2020-11-14, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Jag tror att hon har "THE KRAKEN", men när ska hon släppa den?

Hon gjorde en retweet på den här tweeten. Bevis ska visst släppas den här veckan.

https://twitter.com/DepFred_Kares/status/1327658478576525315

Citat:
UNLEASHED!

https://twitter.com/LLinWood/status/1327684146399940614

Citat:
The evidence of national vote fraud in voting machines is irrefutable. The evidence will be increasingly revealed this week.
2020-11-14, 22:43
Medlem
Citat:
"Hur ska man kunna matcha signaturer? Valsedlarna har ju redan separerats från de signerade kuverten när de verifierats. På grund av valhemlighet så kan man ju inte återmatcha kuvert och valsedel och veta vilken som tillhör vilken."

Man kan matcha röstsedeln med kuvertet då båda två har en kod som matchar varandra, samtidigt som man har signatur på kuvertet.
I PA, ja. Vilket jag antog att det handlade om, men jag hade visst inte följt hela diskussionen.

Jaja, ursäkta för avbrottet
2020-11-14, 22:45
Medlem
Citat:

Men snälla nån, sluta prata om saker du inte har någon koll på. Om vi ska börja dra upp andra stater när vi pratar om Georgia som du gör. Jag har röstat per post i Kalifornien de senaste 3 valen och inte fan finns det nån jävla kod varken på valsedeln eller kuvertet för att kunna återmatcha dem. Särskilt eftersom man alternativt kan rösta via fax (då faxar man ett separat papper med sin signatur och sedan valsedeln).
2020-11-14, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
https://www.youtube.com/watch?v=wmNCKIObuBY
Hoppsan!

Mail-in systemet sägs ha skapats för att folk ska kunna rösta säkert iom Covid... Däremot skapades lagen angående mail in ballots i PA under OCT 2019, flera månader före första fallet av Covid. Varför?

För att man skulle fuska, Mail-in Ballots är ej personliga och kräver endast en signatur på det yttre brevet. (Absolut inte lika säkra som säg, Absentee ballots).

Ser ut som att HD kan komma att kasta ut alla Mail in ballots i PA. Då man kringgått konstitiutionen i skapandet av Mail in ballots.

Vore ju snopet för Biden och globalisterna.
Om detta var en möjlig väg att slänga ut poströsterna (det är det inte, du pratar strunt) varför drog inte Trump kampanjen detta inför domstol det första de gjorde? Varför har de inga planer på att göra detta?
2020-11-14, 22:52
Medlem
happyhippoxs avatar
Och här mina vänner har vi de människorna som vill återförena folket i USA. ONDSKAN

https://twitter.com/disclosetv/status/1327729631601029123?s=20
2020-11-14, 22:53
Medlem
Detta decenniets kufar är de som repeterar Trumps Tweets om valfusk. Vilka jävla tomtar.
2020-11-14, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
Och här mina vänner har vi de människorna som vill återförena folket i USA. ONDSKAN

https://twitter.com/disclosetv/status/1327729631601029123?s=20

Kommer bli rena anarkin ikväll, proud boys mot antifa!!
2020-11-14, 23:05
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USP89
Ni Trumpers är för roliga. Nu ska alltså amerikanska armen gått och beslagtagit servrar på tysk mark. Ni är medvetna om att det skulle innebära en krigshandling mot Tyskland och då också mot resten av Nato. US army kan inte röra sig fritt på tyskt territorium och framför allt inte beslagta material som faller under tysk jurisdiktion. Tyskland skulle vara tvungna att tillåta en sådan aktion och det gör de inte. USA hade fått be Tyskland om att tyskarna skulle beslagta dessa servrar.

Ni är lite som tyska folket när röda armen och de allierad började trycka sig i i Tyskland under WW2. De som trodde att Hitler säkert tillät det för att han hade ett wunderwaffen som kunde vinna kriget om han lurade dem i en fälla. Men nej det hade han inte precis som Trump inte har något masterplan utan bara kastar så mycket skit omkring sig som han kan och ser vad som fastnar. Och ni Trumpers här bara sitter med munnen vid öppen och sväljer all skit och ber om mer.

Hade ni varit så odrägliga så hade man kunnat tycka synd om er.

Citat:
Ursprungligen postat av USP89
Kanske i din fantasivärld, men i den verkliga världen så kan US Army inte agera fritt på Tysk territorium. Det hade per definition varit en krigshandling. Sen hade krig naturligtvis inte brutit ut mellan Tyskland och USA men tyskarna hade inte accepterat det tyst. Det hade blivit rejäla reaktioner från dem.

Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Läs på och sluta gissa för att USA ska få operera i ett annat land KRÄVS tillstånd förstår du annars så kan det hela braka loss rejält, Tyskland har inte ett tillstånd det är bara ngt alla de Trump kanaler du läser och lyssnar på säger finns ingen botten att stå på tyvärr!

Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Tyskland skulle aldrig tillåta Amerikansk militär att utföra en militär aktion i Tyskland mot ett civilt mål i fredstid.

De skulle få kräva hjälp av tyskarna som då hade använt sin polis.

Jävla tomtar!

https://www.deutschland.de/en/usa/the-importance-of-american-troops-in-germany
Citat:

Since the end of the Second World War, members of the U.S. forces have been stationed at various locations in Germany. Having numbered 246,875 soldiers in total in 1985 (in other words six years before the end of the Cold War), by December 2018 the figure had fallen to 35,220. Alongside the active servicemen and women, there are now also 440 members of the reserves and the National Guard, as well as 11,096 civilian employees of the U.S. Army in the country. Germany therefore hosts by far the biggest contingent of American troops in Europe.

After the end of the Second World War their presence was underpinned by the law of occupation, but now the legal basis is the so-called Convention on the Presence of Foreign Forces in the Federal Republic of Germany, which was concluded in October 1954 between Germany and eight other signatories. The soldiers’ rights and obligations, which include numerous privileges and immunities, among other things, are set out in the NATO Status of Forces Agreement of 1951, as well as the Supplementary Agreement of 1959.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in