2020-11-14, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wallahia
De är helt okej med att man jobbar på andra sidor, det är ju bara JH till allas förvåning som förbjuder det.

Hur du söker:

Antingen genom skype länken direkt, https://join.skype.com/xQxkRuSHjFIh

Eller skicka ett mail till honom för att ansöka till TexKings: elder@texkings.com

Låter lovande, tackar.
2020-11-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Jag är verkligen ingen "loggare" som loggar allt, bara det viktigaste (namn/familj/ort/jobb) och aktuella (typ "fått cancer", "skilt sig", "ska på begravning i helgen")

Jag tycker det är lättare och få flyt i konversationen bara när man inte frågar target om hans namn för femte gången för någon inte loggat det. Eller om det ibland står still vad man ska skriva så kan man slänga ett getöga där medan man skriver. Men alla är vi olika.

Men snälla, när står det någon gång stilla? Har skrivit över 50000 meddelanden nu och dom enda gånger det har stått stilla var under mina 500 första meddelanden. Kanske bara jag som har fantasi så det räcker och blir över, vad vet jag.
2020-11-14, 21:35
Medlem
Någon mer som har problem med texkings just nu? CC verkar strula...
2020-11-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker

Mannen, du är kickad.
2020-11-14, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Är texkings bättre än JH eller, vad tycker ni som kört båda, för/nackdelar? JH är alldeles för löjliga, jag har arbetat med detta på sidan om i fan flera år nu, 400-500 meddelanden dagligen och nu helt plötsligt börjar dom gnälla för att man skriver en viss fras för många gånger NÄR MAN SITTER OCH KÖR 500 JÄVLA MEDDELANDEN DAGLIGEN, VAD FÖRVÄNTAR NI ER, man har för i helvete en viss skrivstil och det är omöjligt att byta stil till sån mån att saker och ting aldrig upprepar sig när man skriver så pass mycket.

Företaget har verkligen blivit bajs på senaste.

Är det så mycket jobb på JH att ni sitter och skriver 400-500 mess om dagen? Du måste ha en kulspruta till fingrar kompis...Jag lyckas som mest med 100-150 på 4-5 timmar och andra sidan har inte texkings så mycket snurr som man önskar och som vissa ger sken av. Står ofta och bara tuggar.
2020-11-14, 21:40
Medlem
Citat:

Jag har problem med, var inloggad men det stängde ner sig självt och nu går det inte att logga in.
2020-11-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Mannen, du är kickad.

Men varför skulle jag vara det? Har skött allt med loggande och skrivit långa meddelanden. Alltid gjort rätt för mig...
2020-11-14, 21:41
Medlem
frekkinheads avatar
CC är Nere! Ditt Konto är Inte Bannat!

Fick meddelande från Krechting och cheferna att de varit i stor konflikt med CC, de ligger under en muthärva just nu. Men det lär lösas snart! Håller er uppdaterade
Senast redigerad av frekkinhead 2020-11-14 kl. 21:46.
2020-11-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Jag har problem med, var inloggad men det stängde ner sig självt och nu går det inte att logga in.

Skönt att höra att jag inte är ensam för jag har då fan inte gjort något fel är noggrann med allt. Följer företagets regler till pricka. Måste vara någon bugg eller?
2020-11-14, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Vad har hänt med alla konton? kommer inte in på något!

Samma här pang utkickad verkar som fler är drabbade..måste vara något fel med CC...
2020-11-14, 21:44
Medlem
Citat:
Skönt att höra att jag inte är ensam för jag har då fan inte gjort något fel är noggrann med allt. Följer företagets regler till pricka. Måste vara någon bugg eller?

Nej jag har inte heller gjort nåt. Jag har aldrig fått ett klagomål eller ens varning från nån coach. Så det verkar ju lite konstigt...
2020-11-14, 21:45
Medlem
Är det någon som kommer in?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in