2020-11-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
...Eller så har man helt sonika bett Tyska Regeringen om lov. Lite som när man under Bush eran hämtade Egyptierna på en flygplats i Sverige. Skillnaden är att det räcker att sätta sig i bilen för US Army då de är på plats i Tyskland.

Om servrarna är viktigt bevismaterial för fusk (eller icke fusk) kan jag definitivt tänka mig att USA vill lägga vantarna på dem. Jag har dock inte sagt att jag vet detta, det har bara noterats ute på nätet av folk utan tydlig politisk koppling. Att du inte kan tänka dig det utan börjar babbla Hitler tycker jag är ett tecken om något.

Bush´s CIA hämtar Egyptier i Sverige:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Egyptenavvisningarna

När egyptierna överlämnades lämnade knappt amerikanerna flygplanet. Det är en milsvid skillnad mellan det och vad som påstås om servrarna. Hela historien är så fantastisk att man måste vara förblindad av sin önskan att Trump ska vinna för att tro på den för att några randoms på nätet har ”noterat” det. Sen var det lustigt att det plötsligt kom massa om och men från dig. Innan har det varit boom och landslide Trump från dig hela tiden. Och dessa servrar innebar ju enligt dig att det var packat och klart och nu skulle valfuskarna åka dit så det sjöng om det.
2020-11-14, 21:09
Medlem
happyhippoxs avatar
Intressant när det är en drös av MSM som hävdar att Dominion inte stog bakom något fusk.
Vad har dom med saken att göra egentligen, det ska undersökas kan man tycka hur som helst. Speciellt när systemet har varit på tapeten innan. Det är pga sånahär utspel man allt mer kommer till sanningen.

https://twitter.com/LLinWood/status/1327704347652861954?s=20
2020-11-14, 21:09
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Lite annat läge det!

Så bevis har Tyskland gett US tillstånd att operera i Landet???

Har jag snackat om tillstånd?

Annat läge? pleas do tell!
2020-11-14, 21:11
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Det finns helt klart något som heter "får" mellan nationer.
USA har på inget sätt våldsmonopol i andra länder.

Skulle Amerikansk militär agera på Tysk markm mot civila skulle det bli extremt ramaskri, hade Merkel tillåtit det skulle det varit sista dagen på jobbet för henne, kanske även skulle bli frågan om fängelse.
Har Tyskland inte tillåtit det(vilket de absolut inte skulle göra) så skulle det vara en av de mest allvarliga incidenterna på länge, en de facto krigshandling mot ett allierat land.

Nej du, USA skulle aldrig riskera något sådant när de helt enkelt hade kunnat bett Tysk polis göra jobbet.

Nej det finns inget "får" i mellan statliga relationer. Det finns bara kan. Har man militära muskler, ekonomiska medel, är det genomförbart.

Ryssland tog krim. Ingen gjorde något. Man kan prata om historisk rätt hit och dit. Ryssland tog krim. Ryssland kunde ta krim. Det finns inget våldsmonopol mellan stater. Det finns ingen som vill/kan stoppa ryssland.
2020-11-14, 21:14
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
ja det är ju så det går till, de aktuella länderna utför arbetet på begäran av USA.
Dvs Svensk polis grep personerna, de skickade inte CIA att gripa dem eller Amerikansk militär.
Dessa skulle INTE få tillstånd att agera på svensk mark, och det skulle de inte få i Tyskland heller.

Vem har sagt att det inte skett med överinseende eller på annat sätt med Tysk ?
Ingen vet hur eller om det skett.

Min poäng är att om ett Amerikanskt vals trovärdighet hänger på några servrar i Tyskland tror jag att USA får tag på dem, snabbt.

Sidney har ju gått ut med stenhårda anklagelser och säger sig ha många typer av bevis, som vittnesmål, statstik och "inside" information. Hennes medverkan hos Dobbs igår var före det noterades att US Army lagt beslag på servarna. Tror därmed dom har tillräckligt med och utan servrarna. Innan nån skikanerar henne är hon av USAs mest respekterade åklagare och Advokat och skulle inte gå ut med denna typ av information om hon inte var beredd att stå för det.

...Just nu hänger en äkta kontroll av röster på flera Guvernörer som själva hänger på en skör tråd, de har samarbetat med Dominion och inte osannolikt mutats av Kina eller en kombination. Dom vill inte räkna sina röster med signaturverifiering, vilket gör att befolkningen i bla Arizona och Georgia kokar. Tror inte dessa Guvernörer kommer kunna hålla emot, folkets vilja kommer segra här..

https://twitter.com/LLinWood/status/1327701180185718784
Senast redigerad av Nixter 2020-11-14 kl. 21:19.
2020-11-14, 21:17
Medlem
Bara så att jag förstår det rätt. Trumpen ska alltså dels på rekordtid fått tillstånd av tyska staten att genomföra en topphemlig räd mot servar i Tyskland med specialstyrkor. Så topphemlig att endast höger propaganda sidor och diverse youtubers får reda på det. Han ska även ha lett den mest omfattande sting operationen mot valfusk någosin. Där man ska ha låtit fusket fullbordats innan man gjorde nåt.

Detta från samma administration som lyckas ta fel på hotellet four seasons och en trädgårdsmästarbolag med liknande namn? Samma administration som trots att det ska ha känt till fusket i förhand och gillrat en fälla för fuskarna ändå bara lyckas lämna in stämningsansökningar som är så bristfälliga att de kastas ut av domstolen?

Eller är detta klåperiet bara en del av planen för att fånga de demoniska pedofilerna?
2020-11-14, 21:19
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Av allt jag läst och hört från olika advokater och andra källor under de senaste dagarna, så pekar det mesta mot ett större avslöjande nu till veckan.

Just nu väljer jag att inte förvänta mig någonting alls. Jag tänker vara helt zen i skallen fram tills något händer på riktigt.

Hoppas verkligen att uppståndelsen runt Dominion verkligen leder någonstans, och inte bara slutar med noll och nada som Hunter Bidens laptop.

Och om inget kommer till veckan ska det då komma till veckan efter?
2020-11-14, 21:19
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Nej det finns inget "får" i mellan statliga relationer. Det finns bara kan. Har man militära muskler, ekonomiska medel, är det genomförbart.

Ryssland tog krim. Ingen gjorde något. Man kan prata om historisk rätt hit och dit. Ryssland tog krim. Ryssland kunde ta krim. Det finns inget våldsmonopol mellan stater. Det finns ingen som vill/kan stoppa ryssland.

Utomrättsliga aktioner mellan nationer brukar i regel orsaka ett jävla liv. Jag har inte sett en enda nyhet från Tyskland som skulle ge någon ledtråd om någon räd. Tyska regeringen där nästan alla är pro Biden skulle bli ursinniga om räd skedde på deras mark som inte gynnar deras älskade globalism.

Antingen är de helt tysta och 100% med om det eller så blir det i satans liv. Om de skulle vara med på det skulle jag vara mer orolig.
2020-11-14, 21:20
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USP89
Bara så att jag förstår det rätt. Trumpen ska alltså dels på rekordtid fått tillstånd av tyska staten att genomföra en topphemlig räd mot servar i Tyskland med specialstyrkor. Så topphemlig att endast höger propaganda sidor och diverse youtubers får reda på det.

Jo, men vänstermedia hade ju reda på Hunter Bidens hårddisk också, men dom höll mangrant käften. Dom kanske håller mangrant käften nu också, om Tyskands-grejen, vänstermedia?

Eftersom dom höll käften om Hunter Bidens hårddisk, och det uppenbara valfusket vi pratar om i den här tråden så har dom ju ingen trovärdighet kvar.
2020-11-14, 21:21
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Utomrättsliga aktioner mellan nationer brukar i regel orsaka ett jävla liv. Jag har inte sett en enda nyhet från Tyskland som skulle ge någon ledtråd om någon räd. När tyska regeringen där nästan alla är pro Biden skulle bli ursinniga om räd skedde på deras mark som inte gynnar deras älskade globalism.

Antingen är de helt tysta och 100% med om det eller så blir det i satans liv.

Jag pratar generellt.

Det finns inga regler mellan stater. Eftersom det inte finns någon som upprätthåller dem.
2020-11-14, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det stora avslöjandet verkar ständigt flyttas en vecka frammåt. Vi minns ju alla hur det i slutet av förra veckan sas att det stora avslöjandet skulle komma denna vecka, men nu är det tydligen nästa vecka som gäller.
2020-11-14, 21:25
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det får vi se.

Blir det inget till veckan så kommer mina förhoppningar att halveras ytterligare. Men fram till att elektorerna har röstat fram nästa president så är jag öppen för att vad som helst kan hända. Många andra i tråden är ju helt tvärsäkra på sin sak, men det beror först och främst p.g.a deras egna politiska hemvist.

Hur som havre, jag förstår att det kan bli Biden men jag hoppas att det blir Trump. För västvärlden och det öppna samhällets skull.
Senast redigerad av Jiren 2020-11-14 kl. 21:29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in