• 1
  • 2
2020-11-14, 18:54
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Nar man soker pa biluppgifter.se och inte far nagon agarinformation, nagon som vet da det beror pa?
Citera
2020-11-14, 18:57
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Nar man soker pa biluppgifter.se och inte far nagon agarinformation, nagon som vet da det beror pa?

Menar du namn p gare? Det fr inte lmnas ut online, fr namn mste man skicka sms till transportstyrelsen.
Citera
2020-11-14, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Menar du namn p gare? Det fr inte lmnas ut online, fr namn mste man skicka sms till transportstyrelsen.

Nejda vf, det funkar pa sa manga andra bilar och agare. Men just ibland sa hittar man ett reg-nummer som inte ger ut agarinformationen, testa sjalv!
Citera
2020-11-14, 19:03
Medlem
Citat:

Jag testade ngra random registreringsnummer och fr upp namn p garen
Citera
2020-11-14, 19:04
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
Fel man fr garuppgifter p en del fordon, via en lnk till merinfo.se dr ser man vem garen r.

Jag undrar ocks varfr det bara r vissa fordon, jag har kollat mina via reg nummer och det visar mig som gare, men inte en vn som inte har Svenskt medborgarskap s jag tror det r det som r orsaken.
Citera
2020-11-14, 19:04
Medlem
Kan det vara s att personen har skyddad identitet ?
Citera
2020-11-14, 19:07
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Nejda vf, det funkar pa sa manga andra bilar och agare. Men just ibland sa hittar man ett reg-nummer som inte ger ut agarinformationen, testa sjalv!

Fr du 404 felmeddelande?

P vissa gamla gare fr jag det.
Citera
2020-11-14, 19:14
Medlem
Hurt-kes avatar
Citat:

Du hnger inte riktigt med i utvecklingen. Sedan ngra r tillbaks s finns det gratistjnster dr man kan f ut garuppgifter. Testa biluppgifter.se.
Citera
2020-11-14, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Fr du 404 felmeddelande?

P vissa gamla gare fr jag det.

Nope, far inte upp lanken till merinfo, det som ar grejen.
Citera
2020-11-14, 19:39
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Det kan vara ngon utan personnummer, tror inte dom syns. ven avlidna gare blir osynliga. Och sna som inte bor i Sverige.

Jag tror man kan f namnet den r registrerad p frn transportstyrelsen ven om den inte syns p biluppgifter.
Citera
2020-11-14, 19:54
Medlem
De med skyddad identitet visas det givetvis inte uppgift fr, men i vrigt kan du begra garuppgifter i Transportstyrelsens tjnst som d skickas med e-post. Frutstter bruk av bank-id. Sms gr ven det, men genererar en kostnad fr den som stller frgan.
Citera
2020-11-14, 21:54
Medlem
vemvisstes avatar
Slumpmssigt vald bil frn blocket.
https://biluppgifter.se/fordon/WLC539#agare
Hr fr man fram uppgifter om gare.
Men inte om garen endast har uppehllstillstnd och inte r Svensk medborgare.
S frgor p det ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in