2020-11-10, 20:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam

Snacket om hennes utseende i tråden tycker jag är lika ointressant som hennes krönikor,
Hur vill du kommentera hennes utseende här, hon ser ju ut som ett montage https://www.expressen.se/kultur/linda-skugge/har-toalett-orgasmerna-dodat-mina-hjarnceller/
Citera
2020-11-10, 21:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Efter att först ha swishat en femhunka till en gudomligt söt queerig manspojke så att han ska ha råd att med bilen hämta upp mig efter ett av alla mina mediehorerier och efter själva akten i nämnda bil på en lika hemlig som naturskön plats i en Stockholmsförort läser jag igenom hela sexdebatten
Skulle en känd man hädanefter kunna skriva en krönika i Sexpressen där han inleder med att skryta om sina kvinno-erövringar på Tinder. Å gärna såhär moleriskt åså

"Dina uppsvällda läppar runt min kuk nu! smyger ur mig på tofflor, varenda gång jag lyckats bjuda hem en mäkta sexig blondin. Är jag på gång medelst räkor, ost och smäktande vin"

Queerig manspojk är det sådant 40+ kvinnor vill ligga med?
Citat:
Festligt ändå med det gamla Fittstimgänget. En gängade sig med Virtanen, en annan hänger med en som går fram och säger jag gillar din bögiga stil. Tuffa brudar
Vilka snackar du om nu?
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-10 kl. 21:46.
Citera
2020-11-14, 14:05
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur vill du kommentera hennes utseende här, hon ser ju ut som ett montage https://www.expressen.se/kultur/linda-skugge/har-toalett-orgasmerna-dodat-mina-hjarnceller/

Alltså hon är faktiskt lite kul... Tycker jag som kvinna då. Men jag tror inte på hennes stories om queeriga manspojkar på bibliotekens toaletter, tror det är fiktion.
Hon är på nåt sätt ganska vacker på den bilden, lite stel, mycket smink, kanske botox?
Det jag skrev tidigare var mest att det känns totalt osannolikt att hon skulle få dick picks, det är yngre tjejer som får dick picks och det brukar inte vara det minsta välkommet. Menade alltså inte att pika Skugge för hennes utseende, mer påpeka ett krasst faktum.
Citera
2020-11-14, 14:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Alltså hon är faktiskt lite kul... Tycker jag som kvinna då. Men jag tror inte på hennes stories om queeriga manspojkar på bibliotekens toaletter, tror det är fiktion.
Hon är på nåt sätt ganska vacker på den bilden, lite stel, mycket smink, kanske botox?

Det jag skrev tidigare var mest att det känns totalt osannolikt att hon skulle få dick picks, det är yngre tjejer som får dick picks och det brukar inte vara det minsta välkommet. Menade alltså inte att pika Skugge för hennes utseende, mer påpeka ett krasst faktum.
Jag utgår ifrån att det man skriver om sig själv är sant, men jag antar att det här var hennes kontaktannons vad hon söker för killar & situationer (vi hittar henne inlåst på en skitig kundtoalett på en klubb, det är bara bilda kö, plötslgit låser hon upp & sträcker bara ut sin klo och drar in mig)

För hon har ju smak
"Och dem jag vill ha är de långa smala som gör som JAG säger."
Det skulle kunna varit jag
Citera
2020-11-14, 15:22
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Jag utgår ifrån att det man skriver om sig själv är sant, men jag antar att det här var hennes kontaktannons vad hon söker för killar & situationer (vi hittar henne inlåst på en skitig kundtoalett på en klubb, det är bara bilda kö, plötslgit låser hon upp & sträcker bara ut sin klo och drar in mig)

För hon har ju smak

Vidrig människa! Ful som ett as och dummare än tåget!
Citera
2020-11-14, 16:18
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:

För hon har ju smak
Gör inte det. Hon har två persona. Den ena var mamman som gjorde smörgåsar och packade ryggsäckar. Den tiden är över nu så hon läser böcker, skriver, äter "rätt" och springer. Det är väl i stort sett det. Den andra personan är Linda Houellebecq. Hon har snott hans stil för sina krönikor och vill antagligen provocera genom att visa hur det är att vara en kvinnlig Bukowski som föraktar tvåsamhet och tar för sig där hon kan. Det är bara det att det har gått 25 år sedan Linda var ung och festade. Saker och ting har hänt i samhället. Dagens ungdomar har en helt annan syn på sex än vår generation hade. Det är ingen som tycker är groupie längre. Skulle Linda berätta för ungdomar att han låg med kändisar för att det var spännande skulle de antagligen tycka hon mest var pinsam. Dessutom brukar Linda ofta berätta om att hon har en sjukdom som gör att hon typ skiter på sig ibland, under vissa omständiheter. Jag tror inte man tar risken att knulla på bibblan då. Utöver det är det Coronatider så det känns inte sannolikt att hon skulle utsätta sig för att vara nära okända män. Men jag förstår att hon finner tanken provocerande och lite spännande. Sanningen är att hon har en kille som kommer och sätter på henne när hon har lust och nöjer sig med det. Annars ligger hon hemma och läser och äter fikon typ.
Citera
2020-11-15, 19:21
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Gör inte det. Hon har två persona. Den ena var mamman som gjorde smörgåsar och packade ryggsäckar. Den tiden är över nu så hon läser böcker, skriver, äter "rätt" och springer. Det är väl i stort sett det. Den andra personan är Linda Houellebecq. Hon har snott hans stil för sina krönikor och vill antagligen provocera genom att visa hur det är att vara en kvinnlig Bukowski som föraktar tvåsamhet och tar för sig där hon kan. Det är bara det att det har gått 25 år sedan Linda var ung och festade. Saker och ting har hänt i samhället. Dagens ungdomar har en helt annan syn på sex än vår generation hade. Det är ingen som tycker är groupie längre. Skulle Linda berätta för ungdomar att han låg med kändisar för att det var spännande skulle de antagligen tycka hon mest var pinsam. Dessutom brukar Linda ofta berätta om att hon har en sjukdom som gör att hon typ skiter på sig ibland, under vissa omständiheter. Jag tror inte man tar risken att knulla på bibblan då. Utöver det är det Coronatider så det känns inte sannolikt att hon skulle utsätta sig för att vara nära okända män. Men jag förstår att hon finner tanken provocerande och lite spännande. Sanningen är att hon har en kille som kommer och sätter på henne när hon har lust och nöjer sig med det. Annars ligger hon hemma och läser och äter fikon typ.

Det fetade: hur menar du nu? Jag är också samma generation och har ett intryck att en del har förändrats men skulle inte gå så långt som att påstå att dagens ungdomar har en helt annan syn på sex. Verkar vara två linjer bland dagens ungdomar: det finns mycket mer sexnegativitet. Men också mer "extremt" sex och tjejer som tycker Tinder och tillfälligt sex är hur bra som helst. Bara spontant mitt intryck.
Omslaget till Fittstim skulle väl kallas tacky om det gavs ut idag. Tyckte inget vidare om det när det kom, vad som helst för att sälja liksom....

Håller med till viss del om kvinnlig Bukowski, men tror inte hälften av det hon berättar är sant...
Citera
2020-11-15, 20:39
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:

Nja, typisk rugguggla. Trist, gråhårig och spänd. Hon anstränger sig verkligen för att se så oattraktiv ut som möjligt.

Människan ger rysningar i hela kroppen.

Skugge får mycket uppmärksamhet med tanke på den smala ideologi hon företräder.
Antagligen superstjärna i kulturelitens lilla skyddade verkstad.
Citera
2020-11-15, 22:34
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Det fetade: hur menar du nu? Jag är också samma generation och har ett intryck att en del har förändrats men skulle inte gå så långt som att påstå att dagens ungdomar har en helt annan syn på sex. Verkar vara två linjer bland dagens ungdomar: det finns mycket mer sexnegativitet. Men också mer "extremt" sex och tjejer som tycker Tinder och tillfälligt sex är hur bra som helst. Bara spontant mitt intryck.
Omslaget till Fittstim skulle väl kallas tacky om det gavs ut idag. Tyckte inget vidare om det när det kom, vad som helst för att sälja liksom....

Håller med till viss del om kvinnlig Bukowski, men tror inte hälften av det hon berättar är sant...
Unga idag har en mer avslappnad attityd. Det varnas till höger och vänster för porrsurf till exempel. Det tittas väl en del, men de är mer medvetna om vad som är rätt och fel. De är inte så imponerade av "knapplösa knull" som LS verkar vilja briljera med.

Nej, jag tror hon hittar på en hel del, just för att provocera.
Citera
2020-11-15, 22:51
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

Hon ser annorlunda ut idag än sist då hade hon svart hår osv ...
Citera
2020-11-15, 23:29
Medlem
Ratads avatar
Citat:

Det vill hon säkert vara men att ljuga ihop historier om sexköp man gjort i en gammelmediekrönika kan lätt slå tillbaka mot en själv. Det kanske hon är för dum att begripa eller tror hon att genuskortet alltid kommer hålla henne fri och aldrig devalvera i värde?
Citera
2020-11-16, 12:25
Medlem
Skugge är en provokatör, ibland svinkul ibland bara trist. Den här nya stilen är väl ett nytt trick för att få uppmärksamhet. Var det inte hon som moraliserade över tjejer som viker ut sig för några år sedan? Click bait... Men det verkar vara en trend också. Ge upprättelse åt den medelålders kvinnan. Till varje pris undvika osexighet, bli kallad nucka, hagga, kärring. Gärna ta i då, med mycket sex, gärna rått och tillfälligt. Det kom två böcker nästan samtidigt, Haggan och Nuckan, av medelålders kvinnor som reclaimar nedsättande ord om medelålders kvinnor. Skugge tar det hela till en ny nivå när hon antyder att hon köper sex. Man kan ju läsa den krönikan välvilligt också som att hon bara betalar för skjutsen...
Senast redigerad av Woodwardbernstein 2020-11-16 kl. 12:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in