2020-11-13, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Nytt engelskt inlägg:

---WHAT CONDITIONING? "God/Jesus conditioning" & "Satan conditioning" - free will vs mind control - Christ consciousness & Artifcial Telepathy - Technology & Religion synthesized/weaponized together (cult is CIA/NSA backed)---

Indeed, they have a secret weapon which is Information Warfare done through their own "A.I." which they deployed against me in 2013, a few months before Snowden revelations. The A.I. is a version of what is described in the Netflix documentary "The Great Hack" (2019) & was used to win the 2016-US election for the right-wing Christian coalition for Trump, backed by billionaries such as Robert Mercer & done through companies such as Palantir (Peter Thiel) & Cambridge Analytica. Palantir in particular is rumoured to have predictive algorithms & access to Facebook & Twitter which two are has been use against me to mind program & reflect my thoughts to me. Dr Robert Duncan always talks about a A.I. named "Alice" though I don't know about that, just a reflection. This seem to be a PSYCHOLOGICAL OPERATION mixing RELIGION & TECHNOLOGY, indeed!

They're using technology & religion to mind program & then social engineer real targeted individuals through; keep in mind that programming & social engineering HAPPENS ALL THE TIME against the public (the actual system already exist irrelavant to targets), & this is only hypertargeting against a few individuals:

-Social media operations (mainly Facebook & Twitter) - MAIN tool for programming
-Recruited civilian informants/agents (online & offline) - MAIN tool for programming & social engineering
-Family & friends are involved - MAIN tool for programming & social engineering
-Relationships & opposite sex - MOST dangerous aspect of it all, mostly used for trauma-bonding & abuse, spliting the mind through cognitive dissonance (strong disrepancies between emotions & rational thought)
-Involvement of society agents such as police
-Governments (know about this social engineering scheme)
-News media (specialized news for the targets (CIA-connection)) - IMPORTANT for conditioning

The first step in this is to PROGRAM THE TARGET & then to USE THE PROGRAMMING TO SOCIAL ENGINEERING (CONTROL) the target - & they use the BIBLE, GOD & JESUS to program & social engineer a target (espacially if the target is of faith). It's a very evil way to gain control of humans because they're literally abusing religion for mind control & social engineering.

In formal terms, it's called "Hybrid Warfare" meaning anything goes as long as it affects the target's MIND, HEART & SOUL. It's a cruel & forced operation that DOES NOT care if the target committs suicide or does self-harm OR harms others - it's considered acceptable losses & a result that the target simply "isn't strong enough" & as such it's the nature of it to have people that committ targeting terror attacks (Aaron Alexis, Myron May, Gavin Long etc.), kill others, harm others & suicide.

At the end of the day, I can only speak about my experience & validate it. They have in fact done all of this to me. Even attacked me while I was in depression & a very bad place - that, without a doubt, is attempted murder. It's like encouraging someone to committ suicide every day while being in deep depression. Yet all of you in the targeting community are playing their FALSE game of taking orders & saying one or two sentences now & then that let's me know that you're in on it. It sounds like they want to spread my thoughts around or create somekind of "Artificial Telepathy" - & that's how they also use opposite sex to trick you in various ways.

I've notice ALL of this & internalized it a long time ago. Yet I see no point of them continuing the SAME SHIT for 7 more years? WHAT is their END GAME with this CONDITIONING? I start to hate RELIGION because it seems they're getting away with this ILLEGAL operation as they justify it in the name of RELIGION, which is what TERRORIST ORGANIZATIONS typically do (such as ISIS). They're indeed using RELIGION to justify all of this.

So consider THAT, in fact, all you perpetrators & civilian agents are actually working for a clandestine WESTERN TERRORIST ORGANIZATION. I call the CULT MIND TERRORIST NETWORK They are probably state-backed by NSA/CIA & outwrads work as a sect/cult which we don't know about. Be assured - they are TERRORIZING targeted individuals with both technology & human agents.
Vad hjälper det i din sak att skiva om andra?
Citera
2020-11-14, 01:21
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Hur fick du det bekräftat? På en rak fråga till honom eller drog du enbart den slutsatsen underförstått (d.v.s. slutsatsen är sannolikt mindre säker i och med detta)? Kan du vid behov möjligen kontakta denne igen? Tror du att han fortfarande har kontakt med dem?

Varför tror du att han 'medgav' detta till dig? Hur kom det sig att ni kom in på det? Varför misstänkte du detta eller honom?

Han åkte tillbaka till Thailand någon månad efter våra samtal. Skickat e-mejl om hur han har det å så & inte fått svar. Det är typiskt att f.d. "Gang Stalkers" bryter kontakt när de är klara med dig oavsett om det gäller vänner eller bekanta. Det är säkert viktigt i deras hjärnprogrammering & psykologiska operation att en måltavla bryter kontakt med personer. Det påminner mig väldigt mycket om hur kulter (t.ex. Scientologikyrkan) uppmanar sina medlemmar att helt bryta kontakt med vänner & familj (ibland i flera år & decennium) som antagligen inte delar "tron", är emot "tron"/kyrkan eller som kyrkan dömt som fiende. Han 'medgav' det säkerligen för att han svarade på mina frågor om vilka det var & varför - en ärlig människa som även tyckte att det de gjorde mot mig var fel (efter jag berättat vad de faktiskt gör).
Citera
2020-11-14, 01:36
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
GS visar det genom att prata om det till dig. Inte direkt "jag vet att du skrev det och det", man snärjer in det i något annat men så att det framgår att man har koll. Kanske i ett samtal med någon annan eller genom att prata om något allmänt.

Det är den väsentliga delen av GS.

De vill att en måltavla ska veta att de har privatinformation som omöjligen de kan ha vetat om inte någon 1) spionerat via t.ex. PC & 2) då delat informationen till en "Gang Stalker". Det här är en viktig del i början av hjärnprogrammeringen & psykologiska operationen. Det hela är menat att se övernaturligt & därmed förnekar de att information uppkom naturligt på något sätt vilket gör att det ser ut att de kan läsa dina tankar - det är alltså gaslighting (erkänd psykologisk tortyr). Men det är självfallet inte sant - information har hämtats genom övervakningsoperation & spionmjukvara på dator (t.ex. de nämner en film som måltavla sett dagen på dator innan i privat hemma). Vänner & familj är en stor del i operationen - utan dessa är det svårt att verkligen påverka en måltavla på djupare plan. Vissa säger att de blir rekryterade av en okänd kult för att hjälpa kulten "Gang Stalka" en. Likaså gäller andra aktörer i samhället - alla blir rekryterade att delta i det hela. Vissa blir del av det i flera år, vissa någon dag. Det beror mycket på vad personen som rekryteras tror på. Många offrar värdefull för att göra det kulten vill. Ingen av de som rekryteras & deltar under lång tid är på något sätt tvingade eller för dumma att inse att de avsiktligen skadar en måltavla - de tror helt enkelt på målet & att hemlighålla det verkliga syftet för att istället ljuga om vilka det är & t.o.m. gaslighta "Vad pratar du om" eller "Det stämmer inte - det sa jag inte". Gaslighting verkar vara central i det här & i att se till att måltavlan är osäker om det hela & sig själv. Det är verkligen psykologisk tortyr - speciellt för högkänsliga & empatiska personer som mig själv.
Citera
2020-11-14, 01:40
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Vad hjälper det i din sak att skiva om andra?

Va? Det är min text jag gjort i engelsktalande TI/GS-forum.
Citera
2020-11-14, 01:46
Medlem
RiktigTIs avatar
Det här är en del av ett inlägg jag gjorde igår:

As a sick & twisted Truman Show-like experiment & operation but with angels/demons, spirits & so on? Murder by facilitated suicide is still taking a life & it's still a major crime - we know the CULT is responsible for 10 000s of suicides. So, it might be a very powerful state-backed CULT specialized in psychological operations & social engineering targeting already vulnerable people for conversion, modification, exorcism, experiments linked to Bible as well as experiments in spirit science, theosophy, anthroposophy, quantum physics & so forth. There has to be a larger agenda that motivates society, state, churches & a target's own social circle to join in the targeting for years.

Spekulation: del av det ser ur att vara forskningsinriktat vare sig om det handlar om hjärnan, medvetandet, samhället, kvantfysik (kopplat till spiritualitet), spiritualitet (t.ex. själen) & religion (t.ex. Bibeln). Att upprepa & testa - om & om igen. Dels kan det förklara varför samhället är "med på det" & har passivt medgivande av myndigheter & stater. Alla ska väl tjäna på resultatet. Det finns ovanligt många fysiker & doktorander i TI/GS-sällskapet (en är Dr Katherine Horton samt journalisten Ramola D). Det är som sagt en väldigt komplex & avsiktlig röra eftersom målet är att hålla en måltavla i tvivel & passiv så att psykologiska operationer, experiment & social engineering kan utföras med enkelhet - & då måste måltavlan inte stå emot t.ex vänner som ringer & vill träffas (uppenbar set-up). En kult som är tung i forskning & utveckling i bl.a. fysik, religion & neurovetenskap är Jesuiterna (Vatikan/katolska kyrkan).
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-14 kl. 02:09.
Citera
2020-11-14, 02:13
Medlem
Citat:
Det här är en del av ett inlägg jag gjorde igår:

As a sick & twisted Truman Show-like experiment & operation but with angels/demons, spirits & so on? Murder by facilitated suicide is still taking a life & it's still a major crime - we know the CULT is responsible for 10 000s of suicides. So, it might be a very powerful state-backed CULT specialized in psychological operations & social engineering targeting already vulnerable people for conversion, modification, exorcism, experiments linked to Bible as well as experiments in spirit science, theosophy, anthroposophy, quantum physics & so forth. There has to be a larger agenda that motivates society, state, churches & a target's own social circle to join in the targeting for years.

Spekulation: del av det ser ur att vara forskningsinriktat vare sig om det handlar om hjärnan, medvetandet, samhället, kvantfysik (kopplat till spiritualitet), spiritualitet (t.ex. själen) & religion (t.ex. Bibeln). Att upprepa & testa - om & om igen. Dels kan det förklara varför samhället är "med på det" & har passivt medgivande av myndigheter & stater. Alla ska väl tjäna på resultatet. Det finns ovanligt många fysiker & doktorander i TI/GS-sällskapet (en är Dr Katherine Horton samt journalisten Ramola D). Det är som sagt en väldigt komplex & avsiktlig röra eftersom målet är att hålla en måltavla i tvivel & passiv så att psykologiska operationer, experiment & social engineering kan utföras med enkelhet - & då måste måltavlan inte stå emot t.ex vänner som ringer & vill träffas (uppenbar set-up). En kult som är tung i forskning & utveckling i bl.a. fysik, religion & neurovetenskap är Jesuiterna (Vatikan/katolska kyrkan).
Jag är också TI, bor du i göteborg området? för isåfall kanske vi båda har samma förövare, jag vet varför detta händer mig och vem som gör det. Och i just mitt fall så tror jag att jag till slut kommer bli kidnappad och fysikt plågad
Citera
2020-11-14, 02:21
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatulad44
Jag är också TI, bor du i göteborg området? för isåfall kanske vi båda har samma förövare, jag vet varför detta händer mig och vem som gör det. Och i just mitt fall så tror jag att jag till slut kommer bli kidnappad och fysikt plågad

Berätta gärna! Varför? Vilka är det som gör det mot dig?? Jag bor inte i Göteborg.
Citera
2020-11-14, 12:42
Medlem
Citat:
Berätta gärna! Varför? Vilka är det som gör det mot dig?? Jag bor inte i Göteborg.
Jag var kompis med en psykopat (för länge sedan) och när jag inte ville vara hans kompis längre, för att jag insåg att han var psykopat så blev han arg och manipulerade den undre världen som han själv är en del av (han är bland annat kompis med många klan kriminella) att komma efter mig. Jag har en riktigt stor smear campaign på mig, baserat på vad folk indirekt har sagt till mig så tror folk att jag är och har gjort de värsta sakerna man kan tänka sig typ. Baserat på många saker som sagts och gjorts och baserat på vilka som ligger bakom så tror jag att jag inom en snar framtid kommer bli kidnappad och plågad. Jag ser gang stalking som en teknik som används av många olika grupper, jag tror att det kan finnas många anledningar till varför man är en TI. Om jag ska vara helt ärlig så hade jag hellre varit en TI under CIA eller en regering än att vara det under orginaserad brottslighet.
Citera
2020-11-14, 15:23
Medlem
Citat:
Jag var kompis med en psykopat (för länge sedan) och när jag inte ville vara hans kompis längre, för att jag insåg att han var psykopat så blev han arg och manipulerade den undre världen som han själv är en del av (han är bland annat kompis med många klan kriminella) att komma efter mig. Jag har en riktigt stor smear campaign på mig, baserat på vad folk indirekt har sagt till mig så tror folk att jag är och har gjort de värsta sakerna man kan tänka sig typ. Baserat på många saker som sagts och gjorts och baserat på vilka som ligger bakom så tror jag att jag inom en snar framtid kommer bli kidnappad och plågad. Jag ser gang stalking som en teknik som används av många olika grupper, jag tror att det kan finnas många anledningar till varför man är en TI. Om jag ska vara helt ärlig så hade jag hellre varit en TI under CIA eller en regering än att vara det under orginaserad brottslighet.

Det är inte någon klan eller undre världen. Säg åt dem att hämta dem istället för att hota om det. Varför tror du det bara är snack om det? Det är precis vad fan de är ute efter, att du ska vara rädd att något ska hända hela tiden.

Sanningen är att den här operationen är massiv. Det finns ingenstans den inte har armar. När jag först fick reda på att det fanns kunde jag aldrig i min vildaste fantasi förstå vidden av den här kampanjen.

Det bästa du kan göra är att inte vara rädd för det. Dö ska vi alla göra. Så ha ingen dödsångest.
Citera
2020-11-14, 15:51
Medlem
Du har däremot rätt i att du är utsatt av organiserad brottslighet. Men inte den vanliga man brukar känneteckna utan en annan form. Det är mest vanligt folk som är inblandade. Men använder sig gärna av kriminellas namn för något våldskapital själv har dom absolut inte, i.a.f inte på gräsrotsnivå.

Tror du på fullaste allvar att den vanliga organiserade brottsligheten har tid och intresse av att stalka och trakassera dig i 15 år? De har fullt upp med att bedriva knarkhandel och annat.
Citera
2020-11-14, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Du har däremot rätt i att du är utsatt av organiserad brottslighet. Men inte den vanliga man brukar känneteckna utan en annan form. Det är mest vanligt folk som är inblandade. Men använder sig gärna av kriminellas namn för något våldskapital själv har dom absolut inte, i.a.f inte på gräsrotsnivå.

Tror du på fullaste allvar att den vanliga organiserade brottsligheten har tid och intresse av att stalka och trakassera dig i 15 år? De har fullt upp med att bedriva knarkhandel och annat.
Fast dessa kriminella har gang stalkat mig, det har inte bara varit att någon hotar med dom, de har själva gang stalkat. Det finns för övrigt ingen som direkt har hotat mig, dom hotar indirekt, det är det som är gang stalking tekniken, ingen pratar klarspråk men till slut så fattar man att det händer. Till slut så hör man den metaforiska hundvisslan. Inte bara genom prat för övrigt. Finns många gang stalking taktiker. PS. det är inte bara kriminella som stalkat mig, men jag tror att det ändå är dom som håller i det. i mitt fall
Citera
2020-11-14, 20:36
Medlem
Citat:
Fast dessa kriminella har gang stalkat mig, det har inte bara varit att någon hotar med dom, de har själva gang stalkat. Det finns för övrigt ingen som direkt har hotat mig, dom hotar indirekt, det är det som är gang stalking tekniken, ingen pratar klarspråk men till slut så fattar man att det händer. Till slut så hör man den metaforiska hundvisslan. Inte bara genom prat för övrigt. Finns många gang stalking taktiker. PS. det är inte bara kriminella som stalkat mig, men jag tror att det ändå är dom som håller i det. i mitt fall
Du behöver psykriatisk hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in