2020-11-14, 02:14
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
https://www.youtube.com/watch?v=YLIS68YfMYU&t=27m20s

Varje valsystem jobbar mot var sin egen nätverks databas som även kan tillgås 'oversea' via admin portal, det måste betyda molnplacerad.lagring, inget där duger som NAS-server än mindre att hålla ihop flera vallokaler på olika platser.

Vidare säger Eric att alla röster fotas och lagras för audit, central och obligatorisk del.
Ofärdigställda röster kan fyllas i efter hur man tror röstaren menade, går också väldigt snabbt skriva ut nya röstsedlar.
original + förändring + borttagna lagars för audit (på molntjänsten)
dock krypterad men sånt är inga problem för en superdator att knäcka, allt innanför är oskyddad normalt

som avslutning, gillar dominons slogan.. "our customers come first". Man kan anta att demokraterna är kunden här.

Det låter fantastiskt det du skriver, ingen nämnd ingen hörd utan gör en audit, låt resultatet visa vinnaren. Data som visar resultat när det gäller valfusk typ 1 eller 2 är ganska irrelevant egentligen i slutändan, men det geniala med valfusk om det har förekommit ligger i den lilla lådan som räknar valsedlar och hur de sedan presenteras i krypterad form. Det finns sätt att fuska om man vet hur man gör.
2020-11-14, 02:17
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
https://www.youtube.com/watch?v=YLIS68YfMYU&t=27m20s

Varje valsystem jobbar mot var sin egen nätverks databas som även kan tillgås 'oversea' via admin portal, det måste betyda molnplacerad.lagring, inget där duger som NAS-server än mindre att hålla ihop flera vallokaler på olika platser.

/.../

som avslutning, gillar dominons slogan.. "our customers come first". Man kan anta att demokraterna är kunden här.
Praktskandal! Man häpnar om Trump visste om allt detta tack vare t.ex. CIA. Haspel har nog varit inne och briefat en hel del de senaste dagarna. Var är Haspel?
2020-11-14, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Jag tror inte någon i USA lyssnar på några FB:ers, så det har ju absolut ingen betydelse vad vi skriver här.

Har en polare som är kompis med Scott Adams. Delade en video förut till honom som han delade till Scott Adams och några timmar senare retweetade Donald Trump Jr den, så säg aldrig aldrig.
2020-11-14, 02:22
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Jamen då är jag nöjd, inget fusk är superbra.
Vi får väl se vad de kommer fram till.

I tidigare val har manuella omräkningar påverkat resultatet med några hundra röster, men det kan ju vara anorlunda just i årets väl.

Spännande att se hur det blir och spännande att se om Trump kommer att presentera något storskaligt valfusk som kan påverka valutgången.
2020-11-14, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveisgone
Ät bajs din kommunist. 700 sidor med bevis som du låtsas inte se.
Är själv Trump-supporter. Men jag har nu erkänt och aksepterat att Biden vann valet.
2020-11-14, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Du är en fin men svag människa,, skämtar bara tyck vad du vill.
Jaha? Jag har alltid varit en stor Trump-supporter. Och det tog många dagar innan jag kunde akseptera valresultatet, och jag har bestämt mig för att jag kommer aldrig att åka på semester till USA igen.

Även jag trodde ett tag på teorin om valfusk från demokraterna, men efter att ha kollat igenom flera såkallade bevis så har jag insett att det är game over och att inget kommer att förandra på på det nuvarande valresultatet. Sad but true
Senast redigerad av Staysmann88 2020-11-14 kl. 02:48.
2020-11-14, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staysmann88
Är själv Trump-supporter. Men jag har nu erkänt och aksepterat att Biden vann valet.

"Aksepterat"? Accepterat, annars.

Du är också samma person som påstått här att det inte finns några belägg alls för valfusk, vilket ju är rent trams då det redan finns ett flertal vittnen som under ed är villiga att vittna om valfusk, samtidigt som de skulle riskera 5 år i fängelse ifall de framkommer att de har ljugit. Liksom med alla andra exempel där man täckt över fönster till vallokaler och allt annat. Man undrar ju hur det kan har gått dig helt förbi?

Nu säger jag inte alls att du har låg IQ och är blåst, men att du stavar som en kratta och ignorerar så pass många faktorer trots att du har följt den här tråden flera dagar gör att du i alla fall passar väldigt väl in i mallen på någon som bara bestämt dig för att hålla fast vid en ståndpunkt från första början oavsett vilken information du får senare.
2020-11-14, 02:53
Medlem
I-van-Toers avatar
En mycket intressant video från tidigare idag som visar hur Hammer och Scorecard fungerar rent tekniskt i Dominion-maskiner. En titt på metadatan för många valkretsar som visar på att ju mer republikansk en valkrets var i vissa stater (Pennsylvania, Michigan m fl) ju fler röster fick Biden procentuellt jämfört med demokratiska valkretsar. Vilket är ju helt bakvänt.

Hammer and Scorecard: A Detailed Look at How The Election Was Stolen Analysis (Allegedly My A22)
https://www.youtube.com/watch?v=mCk_2xKCbws

Läs hela beskrivningen av klippet för att förstå vad som tas upp.
2020-11-14, 02:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
En mycket intressant video från tidigare idag som visar hur Hammer och Scorecard fungerar rent tekniskt i Dominion-maskiner. En titt på metadatan för många valkretsar som visar på att ju mer republikansk en valkrets var i vissa stater (Pennsylvania, Michigan m fl) ju fler röster fick Biden procentuellt jämfört med demokratiska valkretsar. Vilket är ju helt bakvänt.

Hammer and Scorecard: A Detailed Look at How The Election Was Stolen Analysis (Allegedly My A22)
https://www.youtube.com/watch?v=mCk_2xKCbws

Läs hela beskrivningen av klippet för att förstå vad som tas upp.

Ja, MIT-indiern tog upp det där.

Ju starkare republikanskt fäste, desto fler röster flyttades från Trump till Biden.

Solklart fusk.
2020-11-14, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveisgone
Att du kan kalla dig för Trump supporter och med dessa bevis som ligger framme på bordet ändå säga att du inte ser bevis och lägger dig platt för Biden visar att du inte mkt till en supporter. Du är den där anfallaren i fotboll som alltid står offside. Du är med i samma lag men du tillför inget. Snarare är du en destruktiv kraft.

Varför släpptes inte legitimerade valobservatörer in?

Svara bara på det du smarta raketforskare.
Håller med om att det onekligen har hänt mycket skumt i detta presidentval. Men jag är rätt säker på att inget kan komma att ändra på det officiella valresultatet, och inget kommer att stoppa Biden från att ta över det ovala rummet f.o.m. den 21:a januari 2021. Jag hade verkligen svårt för att akseptera att Biden vann valet, och det tog mig minst 3-4 dagar innan jag ens började att akseptera det, jag hängde på den här tråden och andra pro-Trump medier i flera dagar för att fördöja det hela. Anledningen till att varför jag startade tråden om att varför Trump förlorade valet var för att jag vill vet vad andra tycker och tänker om ämnet, enligt mig så är det helt otroligt att Trump förlorade valet med 5m röster mot en kandidat som Biden.

Jag hatar det, men jag har lärt mig att akseptera det.
2020-11-14, 02:59
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Ja, MIT-indiern tog upp det där.

Ju starkare republikanskt fäste, desto fler röster flyttades från Trump till Biden.

Solklart fusk.

Det finns också en lista i klippet på hur måna röster som "switchade" från Trump till Biden i varje stat samt hur många röster som försvann.
2020-11-14, 03:14
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Nu har Trump supporters börjat inta Washington DC.
Detta var nyss en livestream, så rätt färskt material.

https://youtu.be/SS603eQyovQ

Spola till 33 minuter. Lyssna på allt killen med skägget säger.
Senast redigerad av TheOldOneKnows 2020-11-14 kl. 03:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in