2020-11-14, 01:30
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
För att upptäcka ett sånt här fusk måste man göra en ordentlig audit, räkna lappar som är godkända och jämföra med inrapporterat resultat från datorer. Svårare än så är det inte.
Troligen kommer just det att göras om, men någon måste betala.

I Georgia är marginalen så liten att delstatens regler säger att en manuell räkning ska göras.

I övriga delstater har jag fått för mig att resultatet är så tydligt att Biden vunnit så det blir ingen omräkning om inte Trump betalar för den.

Om Trump är säker på att fusk har förekommit är det ju ren vinst att betala en omräkning, mycket billigare än att betala hundratals advokater.

Är Trump inte säker på att fusk förekommit är det en stor (ekonomisk) risk att ta.
2020-11-14, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Ankarets tolkning är ju rätt intressant också den. Ett försök i fyra års tid att bli av med Trump, med början redan under Trumps kandidatur, och att detta är "the end game".

— Do you concur?
— Yes, absolutely, and I'm going to release the Kraken.

Eller, Powell säger att detta skett med hjälp av företag i Silicon Valley. Alla stora företag i sociala media. Och hon tänker släppa Kraken.

Sjukt spännande! Vad tror du öht det kan handla om?
2020-11-14, 01:33
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Hur många röster man får handlar inte bara om hur populär man själv är utan också om hur populär ens motståndare är. Biden hade till skillnad från Obama turen att ställas emot en av de mest impopulära republikanerna genom tiderna.

En av de mest impopulära? Bortsett från Bidens fusk så är Trump den president med högst stöd i USAs historia. Högst!

Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Vi har nästan 30% ökning i valdeltagande, i en stat där befolkningsökningen minskar. Jag anser att det är orimligt. De andra swingstates ligger runt 7 - 15% ökning i valdeltagande och man kan diskutera om det är vettigt men Arizona är på den löjliga skalan.

Är det % eller procentenheter? Båda två är osannolika men pe helt uteslutet.

Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
En av USAs skarpaste advokater, Demokrat, har anslutit sig till Trumps försvar efter att ha granskat bevisen. Han verkar övertygad.

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/huge-lin-wood-howie-carr-joe-biden-people-like-trying-steal-election-will-go-jail-video/?ff_source=Twitter&ff_campaign=websitesharingbutto ns

WOW, säger jag bara. Han får med en hel del där. Det spelar ingen som helst roll vad vi sitter och skriver i tråden. De har garanterat allt under kontroll. Vi får uppleva historia. Alla förnekarna och lallarna inte bara i tråden utan i väst kommer få sig ett bryskt uppvaknande. MSM kommer inte överleva länge till. Kanske är just detta den riktiga början på Drain the Swamp.

This Video Will Get Donald Trump Elected
https://www.youtube.com/watch?v=G2qIXXafxCQ

Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det gör de inte. Vad det skulle vara frågan om är att bevisa riggade maskiner. Tror inte riktigt på denna nyhet eftersom USA armé har ingen rätt att göra husransakan i Tyskland så länge jag inte missat någon konstig lag från 1945. Måste gå genom tysk domstol och tysk byrokrari vilket inte är det snabbaste på jorden.

Nu är ju inte det här riktigt samma sak, men jag har för mig att Tyskland på något vis fortfarande är underställt USA.
https://www.deutschland.de/en/usa/the-importance-of-american-troops-in-germany
Citat:
After the end of the Second World War their presence was underpinned by the law of occupation, but now the legal basis is the so-called Convention on the Presence of Foreign Forces in the Federal Republic of Germany, which was concluded in October 1954 between Germany and eight other signatories. The soldiers’ rights and obligations, which include numerous privileges and immunities, among other things, are set out in the NATO Status of Forces Agreement of 1951, as well as the Supplementary Agreement of 1959.

Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Georgia kommer bli helt blodrött efter omräkningen. Det är helt garanterat. Det kommer omkullkasta hela situationen och bli början på Trumps återtåg.

Inte bara Georgia. Som någon skrev, Trump verkar kolugn. Pompeo verkar ha något illmarigt i blicken, Lin Wood verkar helt säker. Det är inte MSM som utser presidenten, ingenting är avgjort än så länge, det finns ingen anledning för team Trump att avslöja alla sina trumfkort publikt innan man haft det i slutgiltig beslutande instanser.
2020-11-14, 01:34
Medlem
NeoVains avatar
"Trump wins by default" enligt spionen Robert David Steele.
Media är skyldiga till förräderi tack vare sina lögner och ska nu arresteras och åtalas.

https://robertdavidsteele.com/election-2020-update/
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Hon ska nu avslöja "big tech companies" som ligger bakom allt.

https://twitter.com/LouDobbs/status/1327379704014393344
+
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
Jävlar, där säger hon det mesta. Det verkar vara spikat när hon pratar så öppet på tv.
Biden och hans lakejer kommer få de hett framöver
Och det är i så fall bara att hålla tummarna att man ingriper från federalt håll och inte att Powell ska ta detta till rätten själv. Men jag utgår från att hon gör detta med Trumps goda minne, minst. Han är nog väl införstådd.

Jävlar vad det kan börja rensas med hänvisning till insurrection act.

Jag kan kosta på mig att sia lite, och då chansar jag på att tom. George Soros — som det finns så många konspirationsteorier kring — ligger pyrt till.
Medlem
release the kraken !!!!!

Tror det är mycket i görningen som vi inte vet om som tysk/usa raiden i tyskland mot ett bolag som sparar resultat från dominion bara det är ju super intressant..

Trump har vatt tillbakadragen några dagar nu och det måste va något i görningen som han planerar han är ju ett geni win WIN WIN!

MAGA
2020-11-14, 01:36
Medlem
Surtrutens avatar
Lite, eller snarare mycket, off topic, men någon kanske är intresserad ändå.

De som nu stöttar Trump med näbbar och klor har nästan exakt samma vokabulär och uttryckssätt som kommunisterna hade på 70-talet.

Lite kul!
Same same, but different?
2020-11-14, 01:37
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Är det % eller procentenheter? Båda två är osannolika men pe helt uteslutet.

Det är i %.

Om de räknar om alla röster i t.ex. Georgia så kommer de antagligen inte hitta något fel om de bara räknar om. Vad de måste göra är att undersöka var dessa extra procenter utgörs av. Röstsedlarna måste undersökas. Det är poströsterna de ska fokusera på och undersöka speciellt vad denna grupp utgörs av.
2020-11-14, 01:38
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Vi står nog väldigt långt ifrån varandra politiskt. Men respekt till dig att du till skillnad från andra Trumpers här går med värdigheten i behåll och håller dig kvar i verkligheten.

Vi står nära varandra. Vi båda är MAGA men Biden vann ändå.
2020-11-14, 01:39
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Ja, åtminstone om man ska tro Lin Wood eftersom det finns indikationer som pekar åt det hållet. Jag kan inte se att det skulle finnas någon som helst anledning att lagra amerikanska röster någon annanstans än i USA, annat än för att kunna kringgå direkt insyn i ett eventuellt fiffel. Att hålla det amerikanska valet helt och hållet inom amerikanska gränser är en principsak som har med integritet att göra, om det nu måste påpekas.
Nu finns ju röstsedlarna i USA så det är ju bara att kolla om allt stämmer.
2020-11-14, 01:39
Medlem
happyhippoxs avatar
Här har vi en tweet som exposar kontakten mellan ägaren till SmartMatic och George Soros,
vem vart det som läckte detta mail redan 2016? Wikileaks.

https://twitter.com/ReportBread/status/1327291653217021953?s=20
2020-11-14, 01:40
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Om själva maskinen inte är ansluten så är det ett slutet system.
Att en maskin KAN anslutas betyder inget. Ta din dator t.ex. Om du fysiskt kopplar ifrån den från nätet(och tar bort eventuellt trådlöst modem) så är det ett slutat system och kan inte påverkas utifrån. Det behövs då fysisk kontakt.
Samma sak gäller dessa maskiner. Kopplas de upp mot nätet är det inte slutet system, ansluts de inte(vilket de inte skall) så är det slutet system.

Att du sen tar informationen från det slutna systemet och pluggar in den i en annan dator är något helt annat.
Det som man då kanske skulle kunna manipulera är då det färdigställda resultatet, inte själva rösträkningsmaskinen.

Det är just det man gör, man tar en USB-sticka och stoppar in den i Internet, som innehåller krypterad information eller hur och någon dator någonstans verifierar dess nyckel och dekrypterar dess information så att det blir rå data eller hur och den sänds vidare, är du med. Så länge man inte ifrågasätter ett sådant resultat så är alla lugna, men gör man det så vart kan de finnas några oegentligheter?
Det kan jag svara på för säkerheten är bruten, men som jag skrev tidigare så är det en trestegs raket och detta var STEG 2.
STEG1 är vanligt fusk, byta namn och slänga valsedlar.

STEG3. Har jag inte nämnt det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in