2020-11-13, 19:41
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Ojda, undrar var den ligger.... mellan en bilverkstad och bordell?

Det finns nog en vid Vita huset också. Vitt är ju jungfruns färg.

Kanske får vi reda på något om valfusket äntligen?
2020-11-13, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
"Wahlmanipulationssoftware".

Bilden i tweeten är klippa-och-klistra, och det är ju inte Scytl själva som gått ut med detta. Av förklarliga skäl. Något sådant hittar jag inte.

Bara att avvakta mer info. Jag undrar vem som skrivit notisen på tyska. Spännande!

Företaget Scytl konkade ett halvår innan presidentvalet. Frågan är vem som sedan köpte bolaget.

Företaget Scytl verkar ha lång historia av valbedrägerier i olika länder.

https://en.wikipedia.org/wiki/Scytl
2020-11-13, 19:43
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=1Hacp9P4NVY

Servrar i tyskland beslagtagna av usa/tysk taskforce med all voteing data från valet, spännande
2020-11-13, 19:45
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Milwaukee valchef avslöjas med 169k olagliga röster.

https://twitter.com/SJPFISH/status/1327122889263419393
Jag klickade på din länk.

Jag såg en kvinna stå vid en maskin och hon gjorde... saker man kan tänkas gör vid en maskin. Typ maskinära saker.

Ingenstans finns det du påstår.

Var jag står i frågan om US President är egalt. Jag är nyfiken på din film.

Att slänga ur sig en länk som du nyss gjorde ... Varför? Vilket lag ska din filmlänk utan sammanhang gagna?
2020-11-13, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truthbringerr
https://www.youtube.com/watch?v=1Hacp9P4NVY

Servrar i tyskland beslagtagna av usa/tysk taskforce med all voteing data från valet, spännande

Det är ju inte lätt att bekräfta det där ordentligt, men det är exakt vad som krävs för att Trump ska ta det här.
2020-11-13, 19:52
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Det är ju inte lätt att bekräfta det där ordentligt, men det är exakt vad som krävs för att Trump ska ta det här.
Frågan är hur stor chans/risk det är att alla delstater i USA lagrar valresultat på servrar utomlands?

Även om det är så så finns ju valsedlarna i USA så det är bara att räkna om dessa.
2020-11-13, 19:53
Medlem
10 dagar och fortfarande inga bevis. Trump förlorade men är för korrupt för att kunna erkänna det.
2020-11-13, 19:53
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Det här med att CISA säger att "election was the most secure in American history" är ju lite konstigt i sig tycker jag. Att påstå en sån sak är ganska starkt, dessutom ger de inga speciella argument varför det skulle vara så.
Senast redigerad av Harald.Guldhatt 2020-11-13 kl. 19:57.
2020-11-13, 19:55
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Det här med att CISA säger att "election was the most secure in American history" är ju lite konstigt i sig tycker jag. Att påstå en sån sak är ganska starkt, dessutom ger de inga specialla argument varför det skulle vara så.
Jag kan bara hålla med. Det känns mycket som en gardering för att minska ryktesspridning. Kan vara en säkerhetsåtgärd fast de inte vet något om något fusk.
2020-11-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Du underskattar de som fått dig att tycka Trump är kaosig och dålig. Du inser inte djupet av deras hat mot honom och alla hans väljare.

Deras hat kan jämföras med SVT:s och Aftonbladets känslor för Jimmie Åkesson. Det goda hatet.

Den som har fått mig att anse att Trump är kaosig är Trump själv. Jag vänder mig alltid till ursprungs källorna när det är ett ämne som är kraftigt polariserat. Vad aftonbladet och SVT säger om Trump vet jag knappt, de är generellt värdelösa på att bevaka politik överhuvudtaget och amerikansk framförallt. Det är snarare du som har låtit ditt hat mot SVT och aftonbladet och sosseriet lura dig till att tro att Trump är bra bara för att han hatad av vänstern.

Trump är den lägsta sortens människa, en man som luras och är oärlig och trycker dit de som han har makt övertag på. Han är en bevisad patologisk lögnare och bondfångare långt innan han blev president.
Medlem
happyhippoxs avatar
#Pennsylvania will not recount votes determines the Secretary of State Boockvar.

https://twitter.com/disclosetv/status/1327324103339020289?s=20

Väldigt konstigt kan ja tycka, efter alla problem där. Döljer man något?
Senast redigerad av happyhippox 2020-11-13 kl. 20:03.
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Frågan är hur stor chans/risk det är att alla delstater i USA lagrar valresultat på servrar utomlands?

Även om det är så så finns ju valsedlarna i USA så det är bara att räkna om dessa.

Det gör de inte. Vad det skulle vara frågan om är att bevisa riggade maskiner. Tror inte riktigt på denna nyhet eftersom USA armé har ingen rätt att göra husransakan i Tyskland så länge jag inte missat någon konstig lag från 1945. Måste gå genom tysk domstol och tysk byrokrari vilket inte är det snabbaste på jorden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in