Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Saken du och Trump inte förstår är att om man hittar riktigt valfusk - inte att nån valarbetare tryckte på fel knapp och senare rättade till felet utan riktigt jävla världsmästarfusk - och Dems ligger bakom det är de rökta oavsett om det är en svängstat eller Kalifornien.
Trump letar öht inte efter valfusk, han letar efter fel i regelboken som kan ge honom segern i efterskott.
Du har kanske näsa för sådant här. Varför tror du det?
Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Man kan ha tvingats att skriva under.
Nä, ta av dig foliehatten. Det där är konspirationsteorier. Tror du på flat earth också?
Citat:
Ursprungligen postat av
joxmoose
Jag vet inte om du läste vad jag skrev.
domaren exkluderade affidaviterna i Arizona. Domaren ansåg alltså dem lika värda som pappersåtervinning.

Och? Tror du att det stannar där.
Citat:
Ursprungligen postat av
joxmoose
Och i detta fall tillät domaren inte bevisningen. För att Trump kampanjen är så inkompetenta att de inte kunde samla in bevis på ett pålitligt sätt.

Team Trump är säkert inkompetenta. Det gläder mig att du lägger så mycket tid på något som inte kommer gå er väg ändå. Acceptera att Trump får 4 år till och att demokraterna kommer tryckas tillbaka rejält kommande decennier. Inte mig emot.
Citat:
Ursprungligen postat av
Up-in-the-air
AZ: Maricopa County är färdigräknat och i och med det står det klart att Biden kommer vinna +15000 röster ca. Samtliga nyhetsbyråer, inkl. CNN som väntat in i det sista har därmed callat AZ för Biden. Fox News callade AZ redan på valnatten.
I AZ kan det inte bli aktuellt med omräkning [/b]eftersom marginalen är större än det delstatens lagar anger som gräns för att tillåta omräkning.
Trumpkampanjen har just lämnat in en stämningsansökan med anklagelser om fel i räkningen i Maricopa County. Lyckas de, kan de ogilitgiförklara rösterna där. Men det ses av republikanska bedömare som ett s.k. Hail Mary Pass. dvs en extrem långpassning i amerikansk fotboll som aldrig går hem.
Ni får själva bedöma trovärdigheten i stämningen därifrån. Jag tror det är helt utsiktslöst.
Hur gick det nu med Maricopa County?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Självklart är det bra. Problemet är när man utgår från att det fuskats pga att man förlorat, inte för att man har konstaterat fusk.
Varken de republikaner som arbetat med valet som volontärer eller de utländska valobservatörerna har haft några invändningar mot hur valet gått till.
Ponera nu att det kommer bevisas att fusket verkligen skett. Förstår ni då hur djupt tentaklerna sitter i samhällsapparaten? Det är lika illa i Sverige.