Citat:
Tack Karpus, bra inlägg. Jag kommer fortsätta att bemöta ren politisk propaganda som en del mindre erfarna läsare kan ha svårt att särskilja. Tycker inte retweets från Breitbart eller DJT twitterkonto är relevanta i det här forumet.
Lika lite som att retweeta att Biden säger "Det var inget fusk" eller Jake Tapper visar filmer från välstädade vallokaler på CNN för att påvisa att allt går rätt till. Självklart ska vi inte begränsa oss till bara stämningsansökningarna. Men det är väl intressant för läsarna att få en bild av hur det faktiskt går i de legala fighten. Dessutom är det så att flera tongivande republikanska senatorer, bl.a Lankford och Grassley har meddelat att de kommer börja briefa Biden om säkerhetsfrågor.
Hittills i tråden är 99% rent politisk propaganda. Påminner inte som lite om Hillarys dravel efter valförlusten.
Lika lite som att retweeta att Biden säger "Det var inget fusk" eller Jake Tapper visar filmer från välstädade vallokaler på CNN för att påvisa att allt går rätt till. Självklart ska vi inte begränsa oss till bara stämningsansökningarna. Men det är väl intressant för läsarna att få en bild av hur det faktiskt går i de legala fighten. Dessutom är det så att flera tongivande republikanska senatorer, bl.a Lankford och Grassley har meddelat att de kommer börja briefa Biden om säkerhetsfrågor.
Hittills i tråden är 99% rent politisk propaganda. Påminner inte som lite om Hillarys dravel efter valförlusten.
Ja visst är det självklart att vi ska bemöta och till och med utmana varandra. Sist jag kollade så utgav sig Flashback för att vara ett diskussionsforum. Lika självklart får vi uttrycka var vi har våra egna sympatier. Jag tor inte någon missat var du har din ideologiska hemvist i det här valet och det glädjer mig att du tog min återkoppling till dig med gott sinne. Det gör mig hoppfull inför kvällen att vi skulle kunna utbyta många intressanta meningar. Jag själv lutar nämligen åt att Trump kan ro iland den här flotten. Min slagsida kan i och för sig vara "biased". Jag inte bara tror att han kan göra det, jag hoppas på det.
Allt gott!