Citat:
Ursprungligen postat av
Filantrop007
Islam är inte problemet !
Massinvandring är däremot ett problem. Att outbildade människor kommer hit i stora drivor är ett problem. Arbetslöshet o trångboddhet är ett problem. Dåliga skolresultat är ett problem.
De kriminella gängen är ett problem.
De fundamentalistiska islamisterna är ett problem.
Etniska svenskar som inte vill arbeta är ett problem.
De kristna, den svenska kyrkan och islam är inget problem.
Som ateist är det just ALLA äckliga abrahamitiska religionerna som i de flesta fallen är problemet/n enligt mig men det är en annan historia.
Jag har läst alla de här sagoböckerna "vi" byggt upp vår världsbild på och tyvärr är det "vår" Akilleshäl för att ta ytterligare ett steg framåt i utvecklingen. ("vi" är "goda godhetsknarkande kristna" som i ren altruism lägger oss i platt fall bara)
Kort sagt. Jag skulle kunna skriva en hel bok om människors tillkortakommanden pga religion men jag avstår.
Har inte tid och bryr mig icke längre men jag tror inte jag , pga ålder, lever längre runt år 2035 ( +- 5 år) för att se förfallet i landet när svärje infört sharialagar.
Skulle jag fortfarande leva 2035 är jag runt 78 år och när jag följer min familjs historia ang medel-dödsålder är det inte realistiskt att jag lever då...men om jag fortfarande lever är jag inte kvar i landet för då bor jag i vårt nybyggda hus (i år) i min hustrus hemland när jag går i pension och efter det bryr jag mig nada om svärje anymore! puh!
Det kommer bli otäckt när landet börjar sin nedåtgående spiral. Kort sagt som sagt! Jag ska fatta mig kort:
1. svenska kvinnors barnafödande dalar och islamister pippar för fullt med resultatet:
2. pisasiffror dalar
3. Iq-siffror dalar
4. Bnp dalar (ja pga tidigare i en strid ström utmärkta innovationer utvecklade/uppfunna i svärje av högre iq-svenskar rasar det)
Nä jag skiter i svärje nu! Skitland snart!
Hoppas min korta sammanfattning hjälper några till att lämna landet i tid också!