2020-11-11, 14:35
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Försöker du vara rolig i det här allvarliga fallet, eller? Det uppskattas inte i så fall.

Vad tänker du om att SD:s dator förlorar nätverksuppkoppling minuten innan Lena försvinner från chatterna och går ut. DET är mycket intressantare än din patetiska kommentar om att mitt inlägg är långt med frågan om den går att få bredare.

I IT-protokollet ses några intressanta ord i SD:s datorhändelser kl 23.20 som Network error, Sign Out, Checking Drive, Calling server och ett gäng AddCleanupCalling (återuppringningsförsök).
Detta sker alltså ungefär samtidigt som Lena försvinner från sina pågående chatter.
Betyder detta att det var just då SD kom på att han skulle slå av internetdelning från sin mobil till datorn?

Det finns vissa som försöker göra sej lustiga när dom inte kan argumentera mot det som skrivs. Och ditt inlägg bevisar bara hur rätt du har. Så jag kan inget annat än att lyfta på hatten och buga för ditt klockrena inlägg som jag personligen tror är så nära sanningen som det går att komma.
Citera
2020-11-11, 14:36
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Han ansåg sig väl vara singel, med en tant som var avdomnad under lång tid. Början till relationen kom när han sökte upp LW för att "prata". Enl honom.
Ja men nu vet vi att SD bara ljuger så inget av det han sagt kan omöjligen stämma
Citera
2020-11-11, 14:37
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Ja men nu vet vi att SD bara ljuger så inget av det han sagt kan omöjligen stämma

Välkommen in i matchen.
Citera
2020-11-11, 14:45
Medlem
Citat:
Försöker du vara rolig i det här allvarliga fallet, eller? Det uppskattas inte i så fall.

Vad tänker du om att SD:s dator förlorar nätverksuppkoppling minuten innan Lena försvinner från chatterna och går ut. DET är mycket intressantare än din patetiska kommentar om att mitt inlägg är långt med frågan om den går att få bredare.

I IT-protokollet ses några intressanta ord i SD:s datorhändelser kl 23.20 som Network error, Sign Out, Checking Drive, Calling server och ett gäng AddCleanupCalling (återuppringningsförsök).
Detta sker alltså ungefär samtidigt som Lena försvinner från sina pågående chatter.
Betyder detta att det var just då SD kom på att han skulle slå av internetdelning från sin mobil till datorn?
Jag är en medelmåtta på datorer men fråga Mr Barnsby om det, men absolut intressant att SD's nätverksuppkoppling försvinner samtidigt som LW lämnar huset.Det mest intressanta jag läst hitills iaf.

Eftersom jag e lite bakom flötet och har jag kladdat härinne likadant i ett halvår men nu ska det också ifrågasättas?LW är inget fall längre,det e kriminalhistoria
Senast redigerad av 7.2PaRichterskalan 2020-11-11 kl. 15:00.
Citera
2020-11-11, 14:53
Medlem
Citat:

Somsagt snaran dras åt mer och mer, här har vi fler märkligheter som ÅKL kommer använda sig av och som inte kommer gynna mördaren Stefan Davidsson,,,,tick tack tick tack
Senast redigerad av Grubbelman 2020-11-11 kl. 14:55.
Citera
2020-11-11, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Välkommen in i matchen.
Tack,skönt att slippa tänka&ha funderingar längre.Jag måste vakta min "tunga" så jag slipper oväntade email från "dom".Och du har rätt,dessa 12-15 män gicks väl igenom förra veckan per telefon.

Tick tack tick tack
Citera
2020-11-11, 15:25
Medlem
oj detta var en lång tråd att läsa igenom.
nån som kan göra en uppdatering.

SD blev friad i tingsrätt och är han anhållen igen ??
om han är anhållen igen, vad nytt har kommit fram som bevis ??
Citera
2020-11-11, 16:00
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:

Citat:
Jag är en medelmåtta på datorer men fråga Mr Barnsby om det, men absolut intressant att SD's nätverksuppkoppling försvinner samtidigt som LW lämnar huset.Det mest intressanta jag läst hitills iaf.

Eftersom jag e lite bakom flötet och har jag kladdat härinne likadant i ett halvår men nu ska det också ifrågasättas?LW är inget fall längre,det e kriminalhistoria
"AddCleanupCalling" är inget återuppringningsförsök (som Honan skrev), det är vanligt brus i Backup And Sync-loggen. Sådana får jag regelbundet på min dator trots perfekt fungerande internetuppkoppling. Om uppkopplingen bryts är det helt andra saker som skrivs i loggen. Jag ser inget sådant i den sync_log som finns redovisad i fup ab 163.
Citera
2020-11-11, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
"AddCleanupCalling" är inget återuppringningsförsök (som Honan skrev), det är vanligt brus i Backup And Sync-loggen. Sådana får jag regelbundet på min dator trots perfekt fungerande internetuppkoppling. Om uppkopplingen bryts är det helt andra saker som skrivs i loggen. Jag ser inget sådant i den sync_log som finns redovisad i fup ab 163.
Så det var inget intressant iaf då?Jag ber om ursäkt att jag stava ditt namn fel,inte min mening.
Citera
2020-11-11, 16:11
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Så det var inget intressant iaf då?Jag ber om ursäkt att jag stava ditt namn fel,inte min mening.
Ingen fara

Stämmer, inget intressant. Inget annat än det som finns i sync_log i fup som i så fall snarare pekar på att det inte varit något avbrott i internetuppkopplingen.
Citera
2020-11-11, 16:42
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grubbelman
Såklart är det inte intressant för er som skyddar/hjälper mördaren Stefan Davidsson, men för oss andra så bekräftas allt, så gött att Davidsson får livstid framåt våren
Jag rättar bara till felaktiga påståenden. Kanske lite tråkigt för er som går i spinn på sådant.
Citera
2020-11-11, 16:46
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Så spännande är det inte så jag ska börja maila folk.Vore kul om du eller någon annan kunde namnge dom och visa att dom är avskrivna.Men nej,allt jag tar upp studsar tillbaka som en ping-pong boll.

SD skrev efter utredningen och efter rättengång om dessa 12-15 män och när är det i tid? Kanske en 4-5 månader sen rättegången avslutades.Har jag fel någonstans?Jag har läst SD's brev och ni alla har följt rättegången så då borde det vara klart att man efter 2 år efter brottet avskriver dessa män på 4-5 mån.

Hur vet du att alla har dessa 12-15 män har fysiskt alibi när SD skriver att dom inte har det?Hur vet du så mycket mer än rättsväsendet,polis,SD och dom 12-15 män?Inget nytt har framkommit sen SD skrev brevet men du vet vilka och att dom är avskrivna.
Jag gjorde iaf ett försök att föra en diskussion...

Självklart måste inte exakt alla män kring LW ha ett alibi, om ingenting motiverar mordmisstanke så blir alibifrågan såklart irrelevant.
Eller tänker du att man från polisens sida ska räkna med att alla män är mordbenägna och per automatik bör misstänkliggöras i mordfall?

Någon eller några av dessa män kanske är grundligt utredda, det finns ingen för allmänheten tillgänglig information om just detta. Det ligger varken i dessa mäns eller allmänhetens intresse.
De som berörs av informationen når den och detta inkluderar såklart försvaret som har fri tillgång till "slasken".

Vi (allmänheten) har tillräckligt bra insyn och information i utredningen (i form av FUP) för att själva bilda oss en uppfattning kring vem som mördat LW. De flesta är överens med polisutredningen och åklagare -det är glasklart att SD är mördaren i detta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in