Citat:
Ursprungligen postat av
Nulb
Tror du missar den avgörande punkten här...
Valfusk som påverkar utgången och oegentligheter under val är inte nödvändigtvis samma sak. Jag vågar påstå att det inte skett ett enda val under historien som skett helt utan oegentligheter, med det sagt så är inte samtliga val felaktiga. Låt säga att folk fulat och lyckats rösta två gånger, röstat åt någon död släkting eller (som valförrättare) ogiltigförklarat en annars giltig röst, såvida detta inte sker i enorm skala eller om valet är oerhört jämnt så påverkar det inte utgången. Om man fular med 200 röster men det skiljer 40.000 röster så föreligger oegentligheter men inget som påverkar utgången.
Bör i sammanhanget nämnas att allt Trump med anhang pekat på än så länge handlar om, på sin höjd, ett par hundra röster och därmed ingenting som påverkar utgången.
Du tror det handlar om ett par hundra röster och att bevisen skall vara ett fotobevis på en valarbetare som kastar en Trumpröst. Hur intellektuellt liten är du? De verkar ha tusentals och åter tusentals med bevis och fusket har varit i framför allt swing states och det har varit omfattande och mångfacetterat.
De har sedan valet samlat in bevis i rekordfart och advokaterna har sammanställt och lämnat in de aktuella juridiska dokumenten. Ingenting verkar enligt team Trump hända den närmaste veckan eller kanske längre. I Al Gores fall så höll rättegångarna på i 37 dagar och team Trump är inte ens i närheten av det ännu. Du och andra Biden-tölpar i tråden får gärna tro att allt handlar om att samla in pengar till den luspanke rasist-fascist-nazisten Trump. Team Trump följer lagen och det återstår att se om Trump får fyra år till eller ej. Trump spelar golf, Pence är på solsemester och Pompeo verkar hur lugn och trygg som helst i att Trump sitter kvar. Rudi har 5000 fall i domstol bakom sig. Han fällde maffiafamiljerna i New York, han fick ett våldsamt och kriminellt NY att bli lugnt, tryggt och säkert. Jag utgår från att han har koll på juridiken. Alla runt Trump inklusive Trump förefaller väldigt pragmatiska. Att slösa tid och pengar på ett döfött projekt,
bara för att... nä, så gör inte Trumo.
Citat:
Ursprungligen postat av
udon
Och du tror att varje land startar utredningar om systematiskt valfusk bara för att någon twittrar om det?
Det måste fram bevis först som kan initiera en utredning. Än så länge har Trumps advokater inte lyckats med något av värde
Vad vet du om det? Tror du att advokaterna som hjälper Trump är några lallande fånar? Jag har aldrig hört en advokat säga att det smartaste man kan göra är att berätta för alla allt man vet och visa alla bevis innan man ens hamnat i domstol. Du kanske har en annan erfarenhet?
Citat:
Ursprungligen postat av
NeoVain
Verkar inte speciellt svårt att ändra röster via Dominion... ens för utomstående...
https://twitter.com/JPMediaBoss/status/1326360346617995265
Jag utgår från att Trump har tillgång till lojal expertkomptens på alla möjliga områden de kan tänkas behöva.
Citat:
Ursprungligen postat av
Up-in-the-air
ALLMÄN ORDNINGSFRÅGA
Detta är en "BEVISTRÅD"
Kan inte knäppgökarna här på forum som gång på gång rullar runt dessa debunkade youtube-klipp och Twitter-inlägg från Ben Shapiro sluta upp med det.
Inga länkar från Breitbart tack.
Ni som håller på med detta vänligen använd konspirationsteorikapitlet i stället.
Detta är en "BEVISSTRÅD" så för att underlätta för oss "nyktra" läsare vänligen hänvisa till bevis som överlämnats i TRUMPS dussintal stämningsansökningar. De är minst sagt komiska.
Då kan ju du hålla till i humorforumet i så fall. Så länge det är saker som visar/indikerar att Biden försökt stjäla valet så spelar det ingen roll var informationen kommer ifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Fortf är det indicier dem stödjer sig på och det är det enda dem får in genom sina kanaler, Problemet är att detta är inte ens hållbart i längden att dem slösar tiden med saker som inte är verkliga!
Vad är du rädd för? Trump har sin fulla rätt att utreda om fusk begåtts. Jag tror ni alla är livrädda för att Trump får sitta fyra år till och att ni alla tog ut segern i förskott. Jag gottar mig åt det.