Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Eftersom jag lovat att inte duplicera mina inlägg så gör jag så här. Kan någon svara på min fråga efter att ha klickat på länken till ett inlägg längre bak i tråden.
Valfusk under USA-valet 2020? Bevistråd
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Bevistråd
Vad gör USA:s försvar om varken Trump eller Biden vill ge vika den 20 januari 2021? Vad gör Gen. Mark A. Milley i ett sådant läge? Vem har första tjing på Vita Huset, Secret Service eller US military? Trump kommer aldrig att lämna residensen under dessa dagar, var så säkra.
Vad kommer MSM och Bidens team att göra om dagarna bara flyter på och han ignoreras av Trump?
Detta är vad som kommer hända oavsett.
Citat:
Re: The M$M ISN'T REPORTING ANY VOTE FRAUD! THE RIOTS WILL START BECAUSE THEY'LL ACCUSE TRUMP OF BEING A DICTATOR
The marines will arrest the msm and present them with evidence of their crimes while on live national tv thus avoiding the riots
Quoting: Hydromage
God we can only hope!!! THAT need to happen. The MSM is complicit as hell in all this.
Men om inget görs åt MSM så kommer det nog gå riktigt illa då befolkningen är beväpnad och sanningen att Trump vann(om det nu var i HD eller enligt efter omräkningen/röstningen) spelar inge roll, folket kommer göra uppror. Allt MSM behöver göra är att hålla käften precis som de gör, större delen av USA inhämtar inga alternative news, hör inget annat.
En skärmmande tanke för oss, men de har gjort lika förut i många länder, "Color revolution" kallas det av CIA, det är så de gör i mellanöstern/ukraina t.ex.
Billigare än att skicka militär.