2020-11-10, 22:25
Medlem
Nixters avatar
DET FINNS ODISKUTABLA MATEMATISKA BEVIS ATT VALET STULITS FRÅN TRUMP.

Det många från vänstern här inte förstår att casen kommer att byggas med en mängd information, bla data från historiska val samt sannolikhetslära.

Det kommer (med stor sannolikhet i vartfall) inte vara möjligt att "Känna" om Demokraterna är skyldig eller ej i rätten. Det kommer bevisas utom rimliga tvivel.

Läs den ytterst intressanta artikeln med sammanställningen här: https://theredelephants.com/there-is-undeniable-mathematical-evidence-the-election-is-being-stolen/
2020-11-10, 22:27
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Du vet nog inte riktigt vad du pratar om. Jag tror att du egentligen menar att ett stycke bevismaterial i sig är inte en garanterat fällande dom. Och så är det ju, självklart. Men bevismaterial bör också finnas långt före en ev rättegång för att en åklagare ska kunna utreda saken närmare och väcka åtal. Sådana bevismaterial finns. Det betyder inte att saken är avgjord än. Men saken kommer bli avgjord när anmälningarna behandlas.

Du har helt rätt i det du säger, och pekar på det jag försöker få fram.

Det jag opponerade mig emot var den konsensus i tråden som säger att detta är bevis som bekräftar fusk, inte att detta är bevis som pekar på fusk.

Oavsett vad domstolen kommer fram till så kommer troligtvis de flesta härinne fortfarande anse att det är bevisat fusk, eftersom man redan nu så starkt opponerar sig emot de som hävdar att detta inte har ett stort värde innan det först prövats av en domstol.
2020-11-10, 22:27
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Hehe så nu har alltså Biden seger-utnämning blivit tillbakadragen och fusket ska utredas i högsta domstolen. Pinsamt för alla SJWs här som tyckte det var "komiskt" att Trump vägrade godta resultatet.
2020-11-10, 22:28
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
DET FINNS ODISKUTABLA MATEMATISKA BEVIS ATT VALET STULITS FRÅN TRUMP.

Det många från vänstern här inte förstår att casen kommer att byggas med en mängd information, bla data från historiska val samt sannolikhetslära.

"Caset kommer att byggas med sannolikhetslära".

OK, då vet man, där gick luften ur. Trumps starkaste (enda) argument för valfusk är alltså att Biden inte "kan vinna över honom på detta sätt". Ledsen, men jag tror inte domstolarna köper det
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag utvecklar gärna. Joe Biden är nu dessvärre illa omtyckt/hatad av många som röstat på Trump av den enkla anledningen att Trump har demoniserat Biden som belsebub själv under hela valrörelsen. Senil, pedofil, korrupt och allt vad det kan vara. Jag tycker det är ovärdigt för den erfarne hedersmannen Biden att behöva genomgå detta, men det är faktum.

Om Biden får göra sitt jobb nu, kanske sträcka ut en hand genom att gå Trump-supporters till mötes i en del frågor och agera lyssnande, så kommer nog denna demonisering att lägga sig med tiden och USA kanske helas tillbaka till ett normalt land. Det hoppas åtminstone jag.

Existerar det någon konkret sakpolitisk punkt där han vill gå Trumpväljare till mötes? Om inte, så börjar man misstänka att det är helt tomt prat. Det verkar inte finnas någon substans alls i påståendet om att Biden kommer att "ena" eller "hela" landet. Verkar mest vara någon form av fantasi. Substanslöst.

Jag är mest förvånad att man använder sådan retorik. Känns som att man idiotförklarar sina väljare.
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
BREAKING - CIA Director Haspel just entered US Senate Majority Leader Mitch McConnell’s office (via @LauraLitvan)

https://twitter.com/disclosetv/status/1326273537917788167?s=20

Undrar vad som händer, next one to be terminated!

De diskuterar förmodligen det nuvarande säkerhetsläget och om det är möjligt för Republikanerna att acceptera förlust och därmed sluta söka valfusk?
2020-11-10, 22:29
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/lindsey-graham-potentially-25000-nursing-home-residents-different-nursing-homes-requested-mail-ballo ts-exact-time-video/

25000 äldre från olika vårdhem begär ut brevröster vid exakt samma tidpunkt.
2020-11-10, 22:29
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Länka gärna videon! ja jag hoppas Cruz blir en framtida President!
https://www.youtube.com/watch?v=dhg4dtuhvNk

För övrigt tycker jag att Jack Dorsey ser lika drogad ut som Hunter Biden. Man undrar nästan om de delat crack-pipa någon gång.
2020-11-10, 22:30
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Poängen är ju att försöka ena landet, att hela det. Naturligtvis är det inget som Pro-Trumpers kan förstå eftersom de ju gillar Trump just för att han är den splittrande och hatande figur som han är.
Du är en sällsynt korkad individ. Det är inte Trump supporters som varit ute o hotat och misshandlat meningsmotståndare och försöker få dom sparkade och censurerade och det vet du. Woke vänstern står för hatet och våldet.

Din ton speglar Biden supportrar. Lycka till att "hela" när den ena hälften ständigt anklagar den andra för att vara oresonliga rasister samtidigt som man är ute o kaozar och försöker skylla det på republikanerna.

Ena landet my ass.
2020-11-10, 22:30
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Det är lätt att ha som standardsvar till allt att det är ”Baseless” och ”We don’t have any...”.

Tror på allt du hör?

Nej, jag tror till exempel inte på att man hittat 132,000 ogiltiga valsedlar i Georgia
2020-11-10, 22:31
Medlem
happyhippoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
De diskuterar förmodligen det nuvarande säkerhetsläget och om det är möjligt för Republikanerna att acceptera förlust och därmed sluta söka valfusk?

Osannolikt, men vi får se hur det utspelar sig
2020-11-10, 22:31
Medlem
Haddock93s avatar
https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/project-veritas-recordings-fed-agents-interrogating-intimidating-pa-usps-whistleblower-exposed-backd ating-ballots-scheme/

Citat:
Project Veritas founder James O’Keefe has put out a video stating that his organization has obtained recordings of federal agents interrogating the USPS whistleblower who exposed a scheme in Pennsylvania to backdate late ballots.
O’Keefe said that some of the recordings will be released as soon as this evening.

Det här blev obehagligt fort. Någon gillar inte att man snokar.

Edit: här är twitterlänken med klipp från påståendet

https://mobile.twitter.com/JamesOKeefeIII/status/1326272092401094656?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1326272092401094656%7Ctwgr% 5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.thegatewaypund it.com%2F2020%2F11%2Fproject-veritas-recordings-fed-agents-i nterrogating-intimidating-pa-usps-whistleblower-exposed-backdating-ballots-scheme%2F
Senast redigerad av Haddock93 2020-11-10 kl. 22:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in