Citat:
Ursprungligen postat av
kommunism-massmord
Om du inte visste det så är tunga droger olagligt i USA, sexmissbrukaren Hunter syns i flera klipp och bilder röka crack (olagligt) och ta kokain (olagligt). I ett klipp verkar han också ha sex med sin underåriga brorsdotter (olagligt).
Du är en tomte, kanske kan du få jobb i ett varuhus under kommande Jul, det lär finnas ett behov av fler fler som du.
Jag har sett ALLT, och jag menar verkligen ALLT som Ronkar-Rudy, denna sanningssägare, har visat upp i sina sociala media kanaler.
1/I ett filmklipp ser man en man som får ett foootjob av en asiatisk tjej, hon ser myndig ut, och det röks i sammanhanget. Vad som röks framgång inte av filmklippet, det går inte heller att fastställa att detta är Hunter Biden då kvaliten på klippet och vinklarna är sådana att det inte går att fastställa vem personen på bild är.
2/Det är därmed inte fastslagit varken att det är Hunter Biden eller att det röks något olagligt på denna film. Det finns inte heller några klipp som skulle utgöra något bevis på Kokainmissbruk.
3/Det har inte visats upp någonting som skulle kunna innebära att han hat sex med en underårig brorsdotter, har han ens en underårig brorsdotter?
4/FBI har haft denna material ett år innan Ronkar-Rudy fick det och inte kunnat konstatera något olagligt
5/FBI fick tillbaka materialet, efter Trumps påtryckning ör att öppna en utredning, denna har inte heller kunna visa något.
6/Senatens Homeland Comitte tilsatte på GOPs anmodan en utredning om Laptopen, inte heller denna kom fram till något.
Så nu är det dags för dig att motbevisa ovanstående fakta med dina källor om motsatsen, jag ser fram emot tydliga och odiskutabla bevis för dina påståenden.