2020-11-10, 17:50
Medlem
https://www.bbc.com/news/world-africa-37243190

En väldigt intressant studie om valfusk gjord av BBC. Som av en händelse så stämmer ungefär allt med vad som har hänt i detta val. Hur kan man inte tycka att det luktar lite illa om detta val?
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Om du inte visste det så är tunga droger olagligt i USA, sexmissbrukaren Hunter syns i flera klipp och bilder röka crack (olagligt) och ta kokain (olagligt). I ett klipp verkar han också ha sex med sin underåriga brorsdotter (olagligt).

Du är en tomte, kanske kan du få jobb i ett varuhus under kommande Jul, det lär finnas ett behov av fler fler som du.

Jag har sett ALLT, och jag menar verkligen ALLT som Ronkar-Rudy, denna sanningssägare, har visat upp i sina sociala media kanaler.

1/I ett filmklipp ser man en man som får ett foootjob av en asiatisk tjej, hon ser myndig ut, och det röks i sammanhanget. Vad som röks framgång inte av filmklippet, det går inte heller att fastställa att detta är Hunter Biden då kvaliten på klippet och vinklarna är sådana att det inte går att fastställa vem personen på bild är.

2/Det är därmed inte fastslagit varken att det är Hunter Biden eller att det röks något olagligt på denna film. Det finns inte heller några klipp som skulle utgöra något bevis på Kokainmissbruk.

3/Det har inte visats upp någonting som skulle kunna innebära att han hat sex med en underårig brorsdotter, har han ens en underårig brorsdotter?

4/FBI har haft denna material ett år innan Ronkar-Rudy fick det och inte kunnat konstatera något olagligt

5/FBI fick tillbaka materialet, efter Trumps påtryckning ör att öppna en utredning, denna har inte heller kunna visa något.

6/Senatens Homeland Comitte tilsatte på GOPs anmodan en utredning om Laptopen, inte heller denna kom fram till något.

Så nu är det dags för dig att motbevisa ovanstående fakta med dina källor om motsatsen, jag ser fram emot tydliga och odiskutabla bevis för dina påståenden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
Hävdar du, baserat på dina åsikter. En fullskalig transparent och opartisk utredning av valet och ev valfusk reder ut detta, för allas bästa. Men ni vill inte att den skall startas, av något skäl... och det i sig stärker bara misstanken hos det amerikanska folket. Lovprisa istället en utredning och hjälp till så den då kan hinna bli klar till 8 december, och att sedan rätt president blir utsedd.

Då flera demokratiska stater tog bort ID-kravet vid poströster och i vissa fall även krav på röstarens signatur så gjorde det valet upplagt för fusk med poströsterna. Man kan undra varför just demokratiska stater ville att kontrollen vid poströstning skulle i princip vara obefintlig?
2020-11-10, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Att Hunter Biden's laptop skulle ha hittats är helt fabricerat. Hela storyn är så otroligt löjlig, att Hunter Biden skulle ha lämnat av laptops i en slumpmässig reparationsbutik 500 mil från där han bor, för att sedan aldrig hämta dem.

Notera att jag inte förnekar filmerna som man påstod fanns på laptopen. Filmerna är såklart äkta och ger en väldigt negativ bild av Hunter Biden, men det påverkar inte riktigt hans pappa eller den demokratiska politiken.

De emails och liknande som man också påstod hittades på laptopen har redan motbevisats. Joe Biden är en så offentlig person att hans rörelser är väldigt väldokumenterade, och han har inte varit på de ställen där han påstods träffa Ukrainska affärsmagnaten.

Kortfattat så handlar hela historien om att några hackers lyckats få fram en pinsam film på Hunter Biden, och sen har republikanerna försökt utnyttjat detta och använt filmen som någon sorts bevis för att andra fabricerade upptäckter var sanna. Mainstream-media såg såklart rakt igenom detta klumpiga försök att smutskasta Biden och publicerade inte storyn.

Att du orkar skriva sådan textmassor. Datorn och allt på den är Hunter Bidens, att hålla på och förneka det är bara patetiskt.
2020-11-10, 17:51
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
Hävdar du, baserat på dina åsikter. En fullskalig transparent och opartisk utredning av valet och ev valfusk reder ut detta, för allas bästa. Men ni vill inte att den skall startas, av något skäl... och det i sig stärker bara misstanken hos det amerikanska folket. Lovprisa istället en utredning och hjälp till så den då kan hinna bli klar till 8 december, och att sedan rätt president blir utsedd.

Jag medger utan problem att detta bara är mina åsikter och förutsägelser. Min åsikt är att det finns ingenting vi kan göra för att Trump ska bli färdig med en sån utredning eftersom han inte har något intresse av att bli färdig. Han kommer säga att "eftersom vi inte kommit fram till något tillförlitligt valresultat låter vi delstatsregeringen tilldela elektorerna". Men då det är republikanerna som kontrollerar både den federala regeringen och delstatsregeringen i de flesta av dessa stater så är det ju ingenting som stoppar dem från att utreda? Inte så att demokraterna har skickat in massa stämningsansökningar kring "STOP THE INVESTIGATION".

Fortfarande, så är dessa utredningar som baseras på ingenting ett angrepp på demokratin. Jag kommer därför inte lovprisa en utredning av det här slaget.
Senast redigerad av Emma18 2020-11-10 kl. 17:53.
2020-11-10, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Ja det vet jag inte, men det var nog den länken som avsågs iallafall

Vi får hoppas! Det fanns mycket smaskigt i det där
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Att jag skriver att golf.com är ett officiellt organ beror dels på att detta är en del av "8AM Golf", och också fungerar som officiell kommunikationsplattform för en del utvalda aktörer i golfvärlden. Det är dessutom en ansedd tidskrift med en hel del tyngd i det dom skriver. Detta till skillnad från dig och dina Trumpers-kollegor i denna tråd.
Gäsp. Ändrar inte att det var samma författare till artikeln som boken. Fortfarande bara samma källa.

Citat:
Att John Daly svarar som han gör beror ju på att han och Trumpen är kompisar. Alla andra berättar historier om hur Trumpen fuskar när han spelar golf, det är en av golfvärldens sämst bevarade hemligheter.
Fel. Daly säger att han spelat med Trump ett par gånger. Det har de flesta i världseliten, exempelvis Rory McIlroy, som klassar Trump som bästa golfaren av de presidenter han spelat med.

Citat:
Om man som Trump fuskar i Golf, så fuskar man naturligtvis också i det mesta annat man gör. En gång fuskare, alltid fuskare!
Dig skulle jag definitivt hålla uppsikt över på golfbanan. Vänstermänniskor har dokumenterat låg conscientiousness som gör att de fuskar överallt.
Medlem
IQ-145s avatar
Demokraterna underskattade Trump 2016 och invaggades själva in i en falsk säkerhet av sina bundsförvanter inom media, big tech och opinionsundersökningsföretag.

Man var fast besluten att samma misstag inte skulle få upprepas vid ett eventuellt val 2020 ifall Trump var kvar. Planen var givetvis att få bort Trump innan dess, men det misslyckades trots massiva försök. Det sista året har big tech och media lagt in en överväxel i sina desperata anti-Trump attacker. Kinaviruset kom som en skänk från ovan. Det var det bästa som kunde hända hela vänsteretablissemanget.

Trots det såg Trump ut att ännu en gång gå vinnande ur 2020 års val. Då pausade man mycket lägligt rösträkningen i flera av nyckelstaterna.

Värt och notera är att flera av dessa stater (Nevada, Georgia, North Carolina, Arizona, Pennsylvania och Michigan) använder sig av Dominion Voting Systems som ägs av John Poulos, en rabiat demokratisk anhängare. Han har bl.a. anlitat Nancy Pelosis f.d. stabschef som lobbyist. Givetvis donerade Poulos en ansenlig summa till Clinton Foundation innan valet 2016. Poulos företag har också kopplingar till George Soros och Robert Muller, men jag orkar inte gå in på detaljerna. Självklart är en hel del av Dominion Voting Systems komponenter tillverkade i Kina.

2018 köpte Staple Street Capital in sig hos Dominion Voting Systems. Vem sitter i styrelsen hos Staple Street Capital? Jo, William Earl Kennard, USA:s f.d. EU-ambassadör tillsatt av Barack Obama. Samma Kennard sitter också i styrelsen för WarnerMedia som bl.a. äger CNN.

Software glitch” my ass. Kul att alla ”glitchar” alltid verkar drabba republikanerna, och att de bakom ägarstrukturerna som är ansvariga för det hela, har nära anknytning till D.

Vi får heller inte glömma att Avid Technology Inc. Som har sina tentakler i diverse röstmaskiner och annat kopplat till val, ägs bl.a. av Dianne Feinsteins (D) och Nancy Pelosis (D) makar.

Det var helt väntat att demokraterna inte skulle låta 2020 glida dem ur händerna, you can’t beat big tech.

Trump har varit en nagel i ögat på big pharma företagen, och föga förvånande kom Pfizer ut med en glädjenyhet vad det anbeträffar ett vaccin direkt efter valet. Självklart höll man på det lite extra så att det eventuellt inte skulle gynna Trump inför valet.

The swamp lives on !

12 oktober 2020 - Joe Biden: "We have put together I think the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics.”
2020-11-10, 17:55
Medlem
Citat:
Du är en tomte, kanske kan du få jobb i ett varuhus under kommande Jul, det lär finnas ett behov av fler fler som du.

Jag har sett ALLT, och jag menar verkligen ALLT som Ronkar-Rudy, denna sanningssägare, har visat upp i sina sociala media kanaler.

1/I ett filmklipp ser man en man som får ett foootjob av en asiatisk tjej, hon ser myndig ut, och det röks i sammanhanget. Vad som röks framgång inte av filmklippet, det går inte heller att fastställa att detta är Hunter Biden då kvaliten på klippet och vinklarna är sådana att det inte går att fastställa vem personen på bild är.

2/Det är därmed inte fastslagit varken att det är Hunter Biden eller att det röks något olagligt på denna film. Det finns inte heller några klipp som skulle utgöra något bevis på Kokainmissbruk.

3/Det har inte visats upp någonting som skulle kunna innebära att han hat sex med en underårig brorsdotter, har han ens en underårig brorsdotter?

4/FBI har haft denna material ett år innan Ronkar-Rudy fick det och inte kunnat konstatera något olagligt

5/FBI fick tillbaka materialet, efter Trumps påtryckning ör att öppna en utredning, denna har inte heller kunna visa något.

6/Senatens Homeland Comitte tilsatte på GOPs anmodan en utredning om Laptopen, inte heller denna kom fram till något.

Så nu är det dags för dig att motbevisa ovanstående fakta med dina källor om motsatsen, jag ser fram emot tydliga och odiskutabla bevis för dina påståenden.

Hunters far, Creepy Joe har själv bekräftat hans son har ett "drogproblem". Att Hunter (som jobbat under Joe) är en kriminell drogmissbrukare är bekräftat av hans egen far alltså.
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Gör dom inte?

Ja det rapporteras på vissa håll.

https://www.youtube.com/watch?v=_hf-sW0M-tU
https://www.youtube.com/watch?v=vniGMtO4KuE
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2020-11-10 kl. 17:59.
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Det är lite svårt när alla som talar om DNCs valfusk i massmedia (99% pro-DNC) avbryts tvärt.

Senast självaste pressekreteraren hos självaste FOX,
https://youtu.be/p8gHVA4D7IQ

Det finns många fler exempel.

Både Twitter och Facebook censurerade Trump-administrationen redan innan valet för att nu gå all-in och sätta varning eller filter på varenda inlägg om valet.

Amerikansk media, Big-tech plus flera andra storföretag samt Demokraterna har de senaste fyra åren genomfört ett försök till statskupp mot Trump som just nu håller på att kulminera.

Fox news beslut att proklamera Biden till segrare i Arizona när räkningen nyss börjat, lämnade nästan hela världen som ett frågetecken. Med facit i hand blir det lättare att förstå. Undra om Murdoch blivit tvingade till det genom någon hållhake man har på familjen, eller om de frivilligt beslutat ansluta sig till globalist-ideologin.
2020-11-10, 17:56
Medlem
angstfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Om ngn försökt fuska i valet, så tror jag det är IDIOTEN SJÄLV!!!!!
Jag tror knappast Biden själv har så mycket med eventuellt fusk att göra. Han är bara en nickedocka åt globalisterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in