Citat:
Ursprungligen postat av
LucNN
Om man använder vänstermobbens evidenskriterier generellt, så krävs fällande dom innan fallet kan provas i domstol.
Kom ihåg att det är enkelriktat bara.
Citat:
Ursprungligen postat av
HipToBeSquare
Varför går det att sponsra valmyndigheten i USA? Klarar de sig på skattepengar vilket inte borde vara någon stor summa i USAs mått.
Mycket egendomligt. Att bara bjuda på kaffe eller fika är väl till och med det på gränsen för muta om det ges till rösträknare/valansvarig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Binary
En annan rolig "slump" i detta valet:
I de stater där Creepy Joe Bidén leder och valfusk har rapporterats, där leder han med väldigt lite. T.ex. i Arizona och Georgia med mindre än
0,5%. Däremot i
Alaska där inget fusk har rapporterats - där
leder i stället Trump med nästan 30%! En ny glitch?

Hur var det med Alaska. Avstannade deras rösträkning 4 timmar mitt i natten också när Biden ledde för att sedan "hitta" ett par hundratusen röster alla märkta Trump på, så han gick om Biden i mätningarna? Förhåller det sig så vore det mycket märkligt. Det låter som fusk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
Jojo! Det är ett jävla tutande i luren i allmänhet. "LÄGG NED! ERKÄNN ATT NI HAR FEL! RESISTANCE IS FUTILE! ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US!" Håll i hatten, säger jag bara.
Jag såg förresten att någon skrev att det inte spelar någon roll om Trump skulle få rätt i... ja, vad var det — samtliga swing states? Att Biden ligger kvar på över 270 elektorsröster. Ok, kom igen nu. Grejen är trots allt den att man ifrågasätter resultatet i flera stater som varit "called" för Biden sedan länge. Då kan man ju inte räkna med dem ändå. Biden skulle kunna halka ned långt under 270 utan Pennsylvania, Pennsylvania och Arizona. T.ex.
Jag har uppfattat det som att det rör sig om dessa stater och jag tror jag fått elektorsrösterna rätt.
Arizona 11
Georgia 16
Nevada 6
North Carolina 15
Pennsylvania 20
Michigan 16
Wisconsin 10
Har Trump 214 just nu så behöver han 57 för att nå över 270. Pennsylvania, Georgia, North Carolina och Wisconsin ger honom 281.
Citat:
Ursprungligen postat av
BeatriceCenci
Rent struntprat. Det handlar inte om att vinna 'popular vote' sammantaget, utan det handlar om att vinna elektorsröster i delstaterna. Om Trump vinner fem av de sex sving-staterna så vinner han presidentposten.
Det handlar om några tusen röster i ett par stater och tiotusentals röster i andra stater. Det handlar inte om miljoner röster. Du är direkt oärlig.
Precis. Det handlar om ett ganska begränsat antal röster. Precis som fusket eventuellt gått till så är det lite här och lite där. Några döda, några barn, några stulna dubbelröster, några nyligen in/utflyttade, några sena röster, några illegala röster osv osv. Det verkar vara strategin ganska utbrett över nyckelstaterna. Tex glitchen där 20.000 röster försvann från Trump och lades till Biden blir ju 40.000 röster i skillnad när det korrigeras. 6000 glitchröster som felaktigt gett till Biden i en distrikt i Michigan och det fanns 47 distrikt till.
Hoppas ryktet om vattenstämpeln stämmer. Jag utgår från att det är många som är väldigt nervösa bland demokraterna och valarbetarna just nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
tinybits
Alla ni som inte tror på någon process och ni som har börjat tvivla då "ingenting händer":
Trumpen på
Twitter för ca en timme sedan.
Spännande.