2020-11-10, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Konsekvensanalys är inte något som alla har speciellt inte de med lägre iq, och denne kanske förlorade sig helt i sin subjektivitet under arbetspasset.

Jag känner en kille som är vit. O han ser ut och ÄR till beteendet precis som den där killen du länka..
Skrämmande likt.

Lågt IQ garanterat o dessa drar sig inte för o göra något för o få likes..

Men jag kan garantera dig att den där videon är fake iaf.

Han står i ett hörn... En väst på sig för att det ska se ut som att han jobbar någonstans, sin vanliga skyddsmask som han använder i alla sina videos som han filmar hemma.
O sen länkar han till det under benämningen BLM!

Förmodligen försöker han bara göra ett namn för sig någonstans.

Men hade det hela varit på riktigt, så ska du inte räkna med att denna killen fattar att han skulle ha åkt dit på det så det slamrar.

Så illa är det.
2020-11-10, 02:09
Bannlyst
Om man räknar om rösterna i de delstaterna som man nu kommer göra, kommer man kunna se om det funnits personer som röstat flera gånger med samma namn eller bara skickat in random ballots? Eller för den delen upptäcka döda människor som röstats in?
2020-11-10, 02:09
Medlem
Nixters avatar

B.O.O.M !!!!!!

BREAKING: AG William Barr has authorized federal prosecutors to pursue “substantial allegations” of voting irregularities before the 2020 presidential election is certified

Here´s Johnny!
https://pasteboard.co/JzDIKhi.jpg

Länk
https://www.axios.com/bill-barr-voter-fraud-investigations-7bfc378a-35f8-467f-9e74-10aa57c8c7d5.html
Senast redigerad av Nixter 2020-11-10 kl. 02:12.
2020-11-10, 02:10
Medlem
Lite roligt endå att det Republikanerna anklagade Demokraterna för att göra gjorde dem istället själva vid torsk 😂
Finns inga bevis och kommer aldrig att göra.
https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/jr9yhq/republicans_in_2018_postmidterm_elections/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=ioss mf
2020-11-10, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Sedär ja, valfusk kanske?!
https://www.instagram.com/p/CHYsz_vHCKk/

Det är knappast hjälpsamt för någon att posta videoklipp med någon random i tråden utan källor eller någon bakgrundsfakta.

Det kan lätt avfärdas och gör att värre incidenter och argument som pekar mot valfusk tappar legitimitet och man avfärdar allting som dåligt underlag.
2020-11-10, 02:11
Medlem
Christopher.s avatar
Börjar bli jävligt störd på detta, ja jag gillar Trump och självklart tror jag valfusk förekommit på båda sidor. Det finns flera som har motiv till att fuska, presidentkandidaterna, olika länder (Kina), näringslivet med mera. Dock är jag av åsikten att man ska ha någonting konkret att komma med inte bara skrika det är valfusk, kan man bevisa att det förekommit systematiskt valfusk så ska man naturligtvis göra det som behövs för att komma tillrätta med problemet, kanske hålla nya val i de delstater som det kan bevisas har förekommit fusk i sådant omfång att det påverkat slutresultatet. Naturligtvis ska de som genomfört fusket sättas i fängelse för brott mot demokratin. Men tills konkreta bevis läggs fram, mer än random valarbetare som säger någonting så föredrar jag att man lägger ner.
2020-11-10, 02:13
Medlem
Rudy Giuliani lade ut den här tweeten för 20 minuter sen:

Citat:
Rudy W. Giuliani
@RudyGiuliani

#FakeNews won’t cover law suit which will invalidate 300,000 or more crooked democrat votes votes in Philly.

Real Clear Politics just took PA away from Biden and made it a toss up.

Only the beginning please look beyond the Big Media censorship to watch it all change.
2020-11-10, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FEARANDLOATH1NG
Lite roligt endå att det Republikanerna anklagade Demokraterna för att göra gjorde dem istället själva vid torsk 😂
Finns inga bevis och kommer aldrig att göra.
https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/jr9yhq/republicans_in_2018_postmidterm_elections/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=ioss mf

Hycklare är de flesta, tyvärr. Gäller båda sidorna. Väldigt få står för sina argument.
2020-11-10, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

B.O.O.M !!!!!!

BREAKING: AG William Barr has authorized federal prosecutors to pursue “substantial allegations” of voting irregularities before the 2020 presidential election is certified

Here´s Johnny!
https://pasteboard.co/JzDIKhi.jpg

Länk
https://www.axios.com/bill-barr-voter-fraud-investigations-7bfc378a-35f8-467f-9e74-10aa57c8c7d5.html

Vad är det som är BOOM med normal praxis? Nu börjar massarresteringar!!! Jag gissar på 5 . Och alla fem ör personer som har ljugit under ed om saker som inte har skett
2020-11-10, 02:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Börjar bli jävligt störd på detta, ja jag gillar Trump och självklart tror jag valfusk förekommit på båda sidor. Det finns flera som har motiv till att fuska, presidentkandidaterna, olika länder (Kina), näringslivet med mera. Dock är jag av åsikten att man ska ha någonting konkret att komma med inte bara skrika det är valfusk, kan man bevisa att det förekommit systematiskt valfusk så ska man naturligtvis göra det som behövs för att komma tillrätta med problemet, kanske hålla nya val i de delstater som det kan bevisas har förekommit fusk i sådant omfång att det påverkat slutresultatet. Naturligtvis ska de som genomfört fusket sättas i fängelse för brott mot demokratin. Men tills konkreta bevis läggs fram, mer än random valarbetare som säger någonting så föredrar jag att man lägger ner.
Min käre vän Göran. Den enda lösningen är ett digitalt voting system. Med säker kryptering.

Det är det som direkdemokratin förespråkar. Men man behöver nog inte direktdemokrati för att skapa ett digitalt system.

Är det inte sjukt att vi fortfarande röstar som brevbärare år 2020? Datorerna räknar upp allt på en gång också, och stoppar om man försöker rösta 2 3 eller 45 gånger. Döda människor läggs till i systemet direkt och kan därför inte röstas in. Men ändå så finns det inget digitalt vote system...
2020-11-10, 02:20
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.

Idag har man lämnat in stämningar till Philadelphia med 55 vittnen, man lämnar imorgon in I Pittsburgh, man har redan förra veckan lämnat in i Nevada (flera stycken) och Arizona (flera stycken), man har lämnat in i Michigan och såvitt jag kommer håg i Wisconsin, även Georgia. Många fler kommer följa..

Det får räcka med att säga fram med bevis och när man påpekar att erkännt duktiga jurister har just gjort detta ducka för det faktumet. Bevis har lämnats in och det är pågående, man har haft några få dagar på sig. Gore hade 37...

Lika lite som CNN väljer nästa President väljer media om bevisen är korrekta eller ej, det gör en domstol.
2020-11-10, 02:21
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Var på väg att gå och knoppa .. men nu. Dags att koka kaffe

Trodde inte i min vildaste fantasi på denna omfattning av fusket. En och annan insikt ramlar ner.

Harris (FOX), och annan chef, munkavlade Gingrich när han ville tala om Soros infiltration av BLM. Blev sjukt obehaglig stämning i studion.

Har försökt hålla konspirationen på armlängds avstånd, men är det så osannolikt att Soros är en av hjärnorna bakom det, sannolikt, omfattande valfusket?
Skulle du bli förvånad om han var det?

Jag säger att sannolikheten för Soros inblandning, är en bra bit över 90%.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in