2020-11-10, 01:37
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Det var väl aldrig någon som någonsin trott något annat?
Nej, men det är lika kul varje gång deras åsiktsfascism manifesteras så tydligt inför våra ögon.

Diagnos säkerställd.
2020-11-10, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Alla röster är lagliga

Är du säker? Biden förlorade precis Arizona och Pennsylvania hos RealClearPolitics.

https://www.realclearpolitics.com/elections/live_results/2020/president/
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag minns att Trump låg riktigt bra till i Arizona vid förtidsröstningen. Men jag har dock inte sett en enda mätning att Trump skulle ligga före.

Jag är 100% säker på att Arizona kommer förbli gå till Biden.

100% säker? Inte ens i USA verkar man 100% säker. Du känner inte att du tog i lite för mycket där, jag menar om du vill behålla någon trovärdighet vill säga?

Citat:
Ursprungligen postat av miikos
Läste något om någon väljare, jag tror det var i Nevada, som sade att någon hade röstat i hennes namn.

1. Myndigheterna har jämnfört signaturen med signaturer i counties records och säger att det ser ut som hennes.
2. Medborgaren vägrar att skriva under en affidavit.

Det kan ju vara valfusk, men det kan också vara så att personen vill kunna rösta två gånger. Personligen så tycker det jag låter som att denna vill undvika mened genom att inte intyga att det som sägs är sant.

Intyganden utan sannhetsförklaran har inget värde alls.

Och om det skulle vara så att någon stjäl hennes main-in-ballot och förfalskar underskriften, så handlar det i det fallet om en enda röst.

Få val avgörs nog av bara en röst.

Borde inte rösten ligga kvar i ett kuvert som de kan plocka fram? Har hon röstat på det hon ville rösta på så spelar det ingen roll, men ligger det en röst på tex D istället för R så är ju det indikation på fusk.

I Sverige kan man göra så vill jag minnas, alltså poströsta och på valdagen gå in och hämta ut sitt kuvert och rösta om.

Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Mitch spelar ett smart defensivt spel där han säger att han stödjer Trumpetens ansträngningar att pröva sin sak i domstol men samtidigt inte ens yppar ett ord om någon riggat val eller fusk.
På det sättet kan han visa att han "stödjer" Trumpeten men när den här skiten har lagt sig så kan han två sina händer och säga " jag har aldrig sagt att det förekom utbrett "valfusk"

Mitch är en sneaky fucker som vet hur han ska spela sina kort väl.

Chill bro chill, tänk på blodtrycket.

https://images.app.goo.gl/kdN2g1vsoDZ1ENSW6

Jag tycker han säger exakt det som man kan förvänta sig av ledaren i Senaten. Opartisk och hänvisar till presidentens rättigheter. Han ger ju onekligen MSM en knäpp på näsan.
Medlem
Citat:
Skillnad på en diktator och en riktig president som är älskad av flera miljoner amerikaner
Du menar att Lukashenko inte har folk som älskar honom med? Nej, fusk är fusk, oavsett i vilket land. Biden är en jävla fejk som har ett track record av att förlora och som bara kan vinna genom att fuska. Det är sanningen om Joe Biden.
Medlem
Sedär ja, valfusk kanske?!
https://www.instagram.com/p/CHYsz_vHCKk/
2020-11-10, 01:39
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Nu händer det saker på andra sidan pölen. Jag har läst utdrag från de stämningar som lämnats in och som innehåller edsvurna vittnesmål. Jag orkar inte länka då om detta visar sig stämma kommer alla ändå att ta del av det förr eller senare, men OM detta nu stämmer då bevittnar vi nu historiens i särklass största politiska skandal alla kategorier.

Jag vill bara ha detta sagt i tråden. Ta det för vad det är, jag har varken avsikt eller tro att jag ska omvända någon. Spännande tider, fortsätt följa!
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Skillnad på en diktator och en riktig president som är älskad av flera miljoner amerikaner

Lukashenko är älskad av flera miljoner vitryssar så det var ett dåligt argument...
Medlem
doncroces avatar
Vad säger man om att termer som “election fraud punishment” och “election fraud jail” trendade i dessa delstater innan valet?

https://trends.google.com/trends/explore?date=today+1-m&geo=US&q=election+fraud+punishment
2020-11-10, 01:40
Medlem
Gerrard89s avatar
Till och med Fox News känner att de måste markera mot Trumps lögner. Då är det illa.

https://twitter.com/davidmackau/status/1325918549387456515
Senast redigerad av Gerrard89 2020-11-10 kl. 01:45.
Medlem
Grisbrottarens avatar
Nyhetskanalen Realclearpolitics har just dragit tillbaka sin tilldelning (call) av Pennsylvania till Biden.
Han har nu alltså enligt dem bara 259 elektorsröster där han tidigare hade 279 och tillräckligt.
https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/breaking-real-clear-politics-pulls-pennsylvania-call-biden-withdraws-electoral-votes/

https://www.realclearpolitics.com/
Senast redigerad av Grisbrottaren 2020-11-10 kl. 01:42.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Valuppdatering

1. Mitch McConnel-signalerar från senatsgolvet att valet är långt ifrån över.
Uppmuntrar Trump i rättsliga mål.
2. Avvisar begreppet att Biden är "President-Elect".
3. Hintar att Kongressen kommer att avvisa val av elektorer i "Ifrågasatta stater" tillbaka till US House.
4. Om ingen når 270 elektorer väljer "US House" Presidenten.
5. Varje "statlig delegation" tar emot "en röst" enligt artikel II, sek. 1, klausul 3 i konstitutionen.
6. Det finns 50 statsdelegationer: Republikanerna kontrollerar 26, Dems 22 och 2 är bundna.

...Trump, McConnell, McCarthy vet givetvis om detta (6).

Jag anser att hela Republikanska partiet idag har flyttat fram sina positioner i denna fråga då detta nu gäller mycket allvarliga anklagelser som kan handla om valfusk och vilka som ligger bakom detta.

Det kommer att hamna i punkt 6.

Trump är president
Trump är överbefälhavare
Rep. styr rep.huset
HD= 6 rep. 3 dem.
Trump har försvaret med sig. Bytte ut Esper mot Miller idag.
CIA= Haspel har kommit in under Trumptiden. Jobbat under Pompeo
FBI= Christopher Wray kom in under Trump
Poliskåren står på Trumps sida,

Bara media som motarbetar Trump

Makten finns hos Trump att driva valfusket upp till ytan.
2020-11-10, 01:41
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Trump ligger på 33,4% i Kalifornien med visserligen bara 87% av rösterna räknade men han lär inte stiga. Visserligen uppåt från 31,62% i 2016 års val men Biden ligger på 64,6% mot Hillary Clintons 61,73%.

Det verkar vara många R i Kalifornien och New York som inte röstar. Det spelar ingen roll om det blir 45-55 eller 35-65.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in