2020-11-09, 22:06
Medlem
Haddock93s avatar
Sådär ja nu rapporterar även statsmedia om Mitch McConell, detta är stort.

Kopierat från ett forum:

Citat:
My guess is old Mitch has seen the evidence that the Trump team has on massive voter fraud and is trying to get ahead of things by jumping on the right side of things. Being the spineless cuck he is you know damn well if he thought Trump was not going to prevail he wouldn't be doing this.

Troligtvis så det är. Finns stor chans för Trump här, han är på offensiven!
2020-11-09, 22:08
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Så de har inte fuskat med poströsterna? För om du kan hacka valsystemet vore det ju svindumt att fuska med något fysiskt också? Och CNN är med på det här via sin tv-grafik, låter också som ett dumt mellansteg...

Jag postar bevis på det jag hittar. Nu har jag postat bevis på vad som inträffade i Pennsylvania under valnatten. Alla TV-kanaler med en "election map" i realtid får samma information från rösträkningen. Förmodligen syns samma sak på FOX, NBC och ABC. Nu lyckades någon spela in just CNN:s valvaka. Alla kanaler verkar ha raderat sina live videos från valnatten.

Det fanns ett klipp uppe på Youtube igår som visade personer dagen efter valet som tömde röstbrevlådor och la röstsedlar i väskor. En kille börjar spela in vad de håller på med och då slutar de tomma röstbrevlådan och börjar ringa samtal. Detta har YT raderat. Hittar jag det igen så postar jag länken.
2020-11-09, 22:08
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Ok så en kines som hävdar att han var valobservatör, vem är det? hur kunde han bli observatör?
Vilka är det som rapporterar?
Att han skulle vara en Republikansk valobservatör tror jag inte på för 5öre.
Den "nyhetskanalen" du länkar till skapades den 7november och har 1klipp upplagt.

Jag skulle bedöma trovärdigheten på det klippet som extremt lågt(och då är jag generös).

Jo du får gärna tro det men du läste inte vart de hämtade den videon ifrån https://www.youtube.com/watch?v=kyVjcQQ0zkc

7år gammalt konto med 721k followers vad de nu skulle ha för relevans
2020-11-09, 22:10
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Jo givetvis men sådant sköter underhuggarna. Det Trump ska fokusera på är att identifiera alla de högsta hönsen, de som gav order, betalade ut löner, står för den bakomliggande planen. George Soros och Mike Bloomberg kan vi garantera, 2 rika globalistjudar som redan spenderat offantliga summor på Biden. De äger honom.

Men det finns såklart fler, Pelosi kan man ju räkna ut med arslet, men resten kan ta några dagar att kartlägga. Han vill inte ha några "rogue cells" kvar, nu ska hela träsket bort!

Det lär om inte annat bli hett om öronen för vissa om Trump lyckas med sin manöver nu. Inte kul att stå på andra sidan. 2020 — vilken jävla start på decenniet!
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
NU GER SIG STATER SOM MISSOURI & OHIO IN I DET RÄTTSLIGA SPELET MOT PENNSYLVANIA

https://mobile.twitter.com/joshgerstein/status/1325852094155218944

Poff !
Josh Gerstein
@joshgerstein

3h

BREAKING: Missouri, other states to file amicus brief supporting petitions by PA GOP and PA Republican legislative leaders challenging 3-day extension PA Supreme Court ordered for receipt of mail-in ballots, per Trump lawyer. More to come....
Haha, fler än jag som är intresserade av det där.

Högsta domstolen i USA borde ha avgjort frågan INNAN valet för att undvika detta. Spån.
2020-11-09, 22:11
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Från ett forum.....suck. Var är källan?

Orkar inte länka men www.SVT.se borde funka bra
2020-11-09, 22:12
Medlem
Arizonas guvernör ger Trump sin välsignelse att utreda ev. valfusk i hans delstat

https://www.breitbart.com/politics/2020/11/09/arizona-gov-doug-ducey-trump-has-right-to-all-available-legal-challenges-and-remedies
2020-11-09, 22:12
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Sådär ja nu rapporterar även statsmedia om Mitch McConell, detta är stort.

Kopierat från ett forum:

Troligtvis så det är. Finns stor chans för Trump här, han är på offensiven!
Vad är statsmedia i sammanhanget? Kom igen — vi måste ju kunna hänga med här!

Edit:
20 min
21.53
Senatens ledare erkänner inte Biden och Harris

Senatens majoritetsledare, republikanen Mitch McConnell, vill i nuläget varken erkänna demokraten Joe Biden som vinnare av presidentvalet eller Kamala Harris som blivande vicepresident, rapporterar Reuters.

McConnell säger i ett tv-sänt uttalande att Donald Trump har "100 procent rätt att undersöka anklagelser om oegentligheter" i samband med presidentvalet och och begära omräkning av röster.

- Mediernas prognoser och kommentarer ger inte vetorätt över medborgarnas juridiska rättigheter, inklusive presidenten, säger han.

SVT · Felicia Nordlund
2020-11-09, 22:13
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Orkar inte länka men www.SVT.se borde funka bra
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/usa-valet-2020
"Senatens ledare erkänner inte Biden och Harris

Senatens majoritetsledare, republikanen Mitch McConnell, vill i nuläget varken erkänna demokraten Joe Biden som vinnare av presidentvalet eller Kamala Harris som blivande vicepresident, rapporterar Reuters.

McConnell säger i ett tv-sänt uttalande att Donald Trump har "100 procent rätt att undersöka anklagelser om oegentligheter" i samband med presidentvalet och och begära omräkning av röster.

- Mediernas prognoser och kommentarer ger inte vetorätt över medborgarnas juridiska rättigheter, inklusive presidenten, säger han."
2020-11-09, 22:13
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Georgia will be a big presidential win, as it was the night of the Election!

Skriver Trump på facebook.

Nu är jag en av dom som hoppas på Trump, men med det uttalandet så hoppas man då för fasen att han har bevis också, som världen får ta del av när tiden är inne. Man skriver inte så om man inte är säker kan man tycka.
Fast han skrev så även innan valet. Så uppenbarligen skriver han saker som han inte kan vara säker på. Om han inte är synsk.
2020-11-09, 22:14
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Arizonas guvernör ger Trump sin välsignelse att utreda ev. valfusk i hans delstat

https://www.breitbart.com/politics/2020/11/09/arizona-gov-doug-ducey-trump-has-right-to-all-available-legal-challenges-and-remedies

Underbart! NU vänder det! Känner ni det grabbar? Nu börjar alla förstå att det ligger något i vad Trump säger, och att media är de verkligen fienderna!
2020-11-09, 22:15
Medlem
Gusselbys avatar
Giuliani skulle ju lämna in stämningsansökan idag, någon som sett om han har gjort det?
2020-11-09, 22:16
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Underbart! NU vänder det! Känner ni det grabbar? Nu börjar alla förstå att det ligger något i vad Trump säger, och att media är de verkligen fienderna!
Ja visst är det så.
Märkligt att många som förstått det här i Sverige ändå hatar på trump och hyllar biden, obegripligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in