Citat:
Ursprungligen postat av
Lagertha
Detta är inte ett val som Trump kan vinna genom röster, endast genom att avslöja fusket.
Det borde vara pinsamt uppenbart för alla som är minst normalbegåvade att Biden inte kan få flest röster. Det är lika troligt som att Löfven skulle vinna en schackmatch!
Tyvärr är det inte omöjligt alls att Biden fått betydligt fler röster, som jag ser det. President Trump är indragen i ett tvåfrontskrig (Sanders-fans + Biden-fans), minst. Men, det innebär inte att alla röster på Biden är legitima. Särskilt inte alla dessa poströster, varav en del kan ha hanterats på tvivelaktiga sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Qemistry
Ser vi till ballots äkthet så lovar jag att detta är löst.
Se här:
https://www.youtube.com/watch?v=rSGiepYfMy0
Hon trodde det först inte, men skiner upp i ett skratt. Homeland Security är inte dumma, ej heller Trump. Detta att säkra valet är en nationell säkerhetsaspekt om någon försöker kuppa landet, vilket Dems gör med att vara Kinas hantlangare, som är en uppenbar fiende...
Du anar inte hur gott humör jag blir på. Inte minst av tanken på att det funnits en avsikt och plan med detta från första början, och att man ska fullfölja den. Det vore... fantastiskt.