Citat:
Ursprungligen postat av
hjaelploskille
Haha och det är så solklart att om de hade haft bevisen så hade de jobbat 24/7 med att få ihop allting och skicka det till domstolar. De har iofs redan förlorat flera domstolsfall, men inte fan hade Rudy bokat en presskonferens vid en porrbutik och ett krematorium eller slösat tid med att runka av konservativa Youtubers som Crowder om det faktiskt hade funnits belägg för valfusk. Allt de verkar ha är allt sånt som redan debunkats + Youtubevideor som de gör egna tolkningar av
Verkar som jag kommer vänta förevigt på detta.
Men så blir det när man redan före valet fantiserar ihop valfusk
Det mest intressanta dock är att man tex lyfter ett mänskligt fel och en extra nolla.
Och sen lyfter detta om och om igen, fast man vet om exakt varför det blev korrigerat.
Det tyder på att man är ointresserad av fakta och valutgången, detta är bara tomt prat om av losers som inte fattar de förlorat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jiren
Det här visar ju hur lite koll du har.
INGEN på höger eller mittenfältet gillar att länka till CNN. Det är en nyhetskälla enbart för de som står längst ut på vänsterkanten. Enda gångerna jag länkar CNN är i humoristiskt syfte.
Använder aldrig CNN, och ni trumpnissar älskar använda CNN.
Så verkar som det är precis tvärtom mot vad du skrev.
Vill man skärma sig ifrån verkligheten, så ska man givetvis inte titta på de som får kanske 10% av sina saker, och hellre litar på de som har 60% fel, som tex FOX.
Längst ut på vänsterkanten, varför pratar du om de få för?
Och vad har de med att trumpen förlorade?
Citat:
Ursprungligen postat av
trevliggrabb
Vad hade du bedömt som bevis, om man får fråga?
Tomtprat är inga bevis, bevis är fakta, fakta kommer aldrig.
Hmm, vad säger detta dig?
Om svaret är för svårt, så betyder det just inga bevis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Jag frågade efter en källa då användaren hävdar att en maskin "glitchat" 3000 röster från Biden till Trump.
Då jag inte läst om det någonstans så vill jag ha en källa till den informationen.
We got this.👌
Det har inte glitchat då man direkt såg felet.
Vart är bevisen?
Kommer bevisen någonsin komma?
Som du förstår, detta med valfusk är nått som man utrett så många ggr, och kommit till exakt samma slutsats var gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
NeoVain
Media är helt i konspiratörernas kontroll, det enda de säger är att det inte finns några bevis. De kommer aldrig visa något av de hundratals bevis som finns. Möjligtvis med undantag av Fox News som har några ankare som har lite friare tyglar än resten.
Undra när bevis kommer, prat är billigt och betydelselöst.