Citat:
Ursprungligen postat av
Jiren
Vilka är det som har utropat Biden till segrare?
Jag kan själv svara så att du slipper skriva ett nytt inlägg. CNN med tillhörande mediesvans.
CNN är annars ert älsklings ställe att länka till, och nu ska jag länka CNN som aldrig någonsin ens länkat dom.
Joe Biden vann valet, resten är bara formaliteter.
Det mest perplexa är att bevis aldrig kommer, det berättar bara att inga bevis existerar.
Men det har även alla valfuskutredningar redan bekräftat.
bara en sådan sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Här du en länk eller något som styrker din idé?
Älskar när någon kommer och säger man ska styrka nått som inte finnes, där de berättar redan ja, jag vet att jag ljuger.
Jag väntar på bevisen, när ska dessa komma?
Joe Biden vann, get over it!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Qemistry
Ja, och glada är vi för det!
Hurra för Biden, hurra för Greta Thunberg och hurra för islam! Mmm! Jag är på väg att blo bokslukare nu, mmm!
Nu är det vem som blev president i USA som är den vi pratar om, men ser du körde den klassiska högerextrema diskussionstekniken = börja prata om annat.
Undra när dessa bevis ska komma, och hur många ggr till tror man att det funkar att nämna att det blev en nolla för mycket på en siffra som sen blev korrigerad.
Undra hur många ggr man ska upprepa exakt samma fel, och sen inbilla sig valfusk när siffran är korrigerad.
Men hurra du över nått helt annat, men frågan är inbillar du säga nått med det genom prata om annat än valfusk och att inte bevisen kommer?
Valfuskutredning borde Joe Biden starta upp dag ett av sin kandidatur.
Såg att Indianerna i Arizona ensamt blev vågmästarrollen i Arizona med sina 65-70k röster, som alla är vansinniga på hur lite trumpen gjort för dom i coronan.
Fusk, haha, nä inget fusk förekommer som har någon som helst betydelse på utgången.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arnoldw
Ni får alla svar ikväll...
” Watch
@marklevinshow
at 8:00 P.M. Will discuss the Mail-In Ballot Hoax!”
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1325563462433509376
Inget prat kommer ändra på nått, bevis väntar vi på fortfarande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Qemistry
Nä, igen bara fantasier.
Lämna in bevis eller försvinn, det finns bara dom alternativen.
Prata om nått som man aldrig producerar, det berättar bara att ni ljuger.