2020-11-09, 16:40
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Varför skulle Biden hinna ikapp med poströsterna när fler republikaner beställde sådana än demokrater?

har inte sett något om detta, var kommer detta ifrån?
2020-11-09, 16:40
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Kan de inte få den informationen genom opinionsundersökningarna?

Nej.
Dom gjorde grova felbedömningar 2016, så i år försökte dom inte ens en gång, utan valde att använda opinions-instituten till en psy-op.
2020-11-09, 16:41
Bannlyst
Ni får alla svar ikväll...

” Watch
@marklevinshow
at 8:00 P.M. Will discuss the Mail-In Ballot Hoax!”

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1325563462433509376
Bannlyst
Infyllning av falska sedlar videofilmat:

https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR1euatWZIWDOPfq8yL4A-cGhYlv818ODSivTE9pY0cs-8aozy_wTDJ8Yl8&feature=share&v=s3VTCrSeIFY&app=des ktop
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Kan de inte få den informationen genom opinionsundersökningarna?

Opinionsundersökningar i USA är totalt värdelösa. Du kommer nog närmare sanningen genom att låta en apa trycka fram några siffror på en miniräknare. Det skulle bli mer korrekt än amerikanska opinionsundersökningar.
2020-11-09, 16:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Vilka är det som har utropat Biden till segrare?

Jag kan själv svara så att du slipper skriva ett nytt inlägg. CNN med tillhörande mediesvans.
CNN är annars ert älsklings ställe att länka till, och nu ska jag länka CNN som aldrig någonsin ens länkat dom.

Joe Biden vann valet, resten är bara formaliteter.
Det mest perplexa är att bevis aldrig kommer, det berättar bara att inga bevis existerar.
Men det har även alla valfuskutredningar redan bekräftat.
bara en sådan sak.
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Här du en länk eller något som styrker din idé?
Älskar när någon kommer och säger man ska styrka nått som inte finnes, där de berättar redan ja, jag vet att jag ljuger.

Jag väntar på bevisen, när ska dessa komma?

Joe Biden vann, get over it!!
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Ja, och glada är vi för det!

Hurra för Biden, hurra för Greta Thunberg och hurra för islam! Mmm! Jag är på väg att blo bokslukare nu, mmm!
Nu är det vem som blev president i USA som är den vi pratar om, men ser du körde den klassiska högerextrema diskussionstekniken = börja prata om annat.

Undra när dessa bevis ska komma, och hur många ggr till tror man att det funkar att nämna att det blev en nolla för mycket på en siffra som sen blev korrigerad.
Undra hur många ggr man ska upprepa exakt samma fel, och sen inbilla sig valfusk när siffran är korrigerad.

Men hurra du över nått helt annat, men frågan är inbillar du säga nått med det genom prata om annat än valfusk och att inte bevisen kommer?
Valfuskutredning borde Joe Biden starta upp dag ett av sin kandidatur.

Såg att Indianerna i Arizona ensamt blev vågmästarrollen i Arizona med sina 65-70k röster, som alla är vansinniga på hur lite trumpen gjort för dom i coronan.

Fusk, haha, nä inget fusk förekommer som har någon som helst betydelse på utgången.
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Ni får alla svar ikväll...

” Watch
@marklevinshow
at 8:00 P.M. Will discuss the Mail-In Ballot Hoax!”

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1325563462433509376
Inget prat kommer ändra på nått, bevis väntar vi på fortfarande.
Citat:

https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR1euatWZIWDOPfq8yL4A-cGhYlv818ODSivTE9pY0cs-8aozy_wTDJ8Yl8&feature=share&v=s3VTCrSeIFY&app=des ktop
Nä, igen bara fantasier.
Lämna in bevis eller försvinn, det finns bara dom alternativen.
Prata om nått som man aldrig producerar, det berättar bara att ni ljuger.
Senast redigerad av klyban 2020-11-09 kl. 16:45.
2020-11-09, 16:44
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentOstskog
Du får se. Det kommer inte några bevis på systematisk valfusk som håller i domstol.
Inse att Trump förlorade.

Intressant att du sitter på den lådan bevis och kan göra den bedömningen.
Skall vi inte bara låta detta spela ut så får vi se ?
2020-11-09, 16:45
Bannlyst
Citat:

Om det man ser på filmen stämmer så kommer hon få många års fängelse.
Men är hon arresterad, vet man ens vad hon gör?
Varför går det inte att kommentera klippet?
2020-11-09, 16:46
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det mest perplexa är att bevis aldrig kommer, det berättar bara att inga bevis existerar.

Haha och det är så solklart att om de hade haft bevisen så hade de jobbat 24/7 med att få ihop allting och skicka det till domstolar. De har iofs redan förlorat flera domstolsfall, men inte fan hade Rudy bokat en presskonferens vid en porrbutik och ett krematorium eller slösat tid med att runka av konservativa Youtubers som Crowder om det faktiskt hade funnits belägg för valfusk. Allt de verkar ha är allt sånt som redan debunkats + Youtubevideor som de gör egna tolkningar av
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Varför skulle Biden hinna ikapp med poströsterna när fler republikaner beställde sådana än demokrater?

Källa på det?
Jag har bara läst att fler demokrater beställt poströster eftersom Biden uppmanade dom att poströsta, medans Trump uppmanade sina väljare att inte göra det.
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
CNN är annars ert älsklings ställe att länka till, och nu ska jag länka CNN som aldrig någonsin ens länkat dom.
Det här visar ju hur lite koll du har.

INGEN på höger eller mittenfältet gillar att länka till CNN. Det är en nyhetskälla enbart för de som står längst ut på vänsterkanten. Enda gångerna jag länkar CNN är i humoristiskt syfte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Alla befinner sig inte i någon skyttegrav som dig. Är det valfusk så är det större än Watergate. Innan domstolen sagt sitt så är det intressant att följa. DU spammar samma uppgifter sida upp och sida ner. Lugna ner dig

Krautbrain. Jag ska göra din vardag lite enklare. Nej det är inte större än Watergate. Valutgången är logisk och tämligen enkel att analysera. Republikanerna har gjort ett kanonval och vunnit platser i kongressen och lyckats försvara (troligtvis) majoriteten i senaten. Det är Donald Trump som underpresterat genom att tillräckligt många republikanska väljare valt att stödja Biden. Trenden är konsekvent i alla femtio delstater med undantag för Indiana. Det handlar om ca 5% av den republikanska väljarkåren.

Donald Trump har ökat sitt stöd i Detroit och Philadelphia men det är framförallt i Trumps urstarka landsbygdskommuner, t.ex. i Pennsylvania, där Biden lyckats knapra in tillräckligt med röster för att vinna där. Samma trend i hela rostbältet. Wisconsin, Michigan. Delvis även Ohio. Det är inte i städerna Trump pratar om ett valfusk då har skett utan i tusentals landsbygdskommuner. Förklara det är du vänlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in